Så blev det atter søndag og mens der er godt gang i den på Munkebjerg til Danske Spil MPT, så skal online spillerne også på grinden i dag.
Igen i dag holder vi fokus på 888poker, Danske Spil og Pokerstars og ligesom sidst må I gerne byde ind, hvis I ser noget spændende som har forbigået mit øje. Jeg kigger med i Super Highrolleren ($2.600) på Danske Spil og på 888 kigger vi lidt løst efter danskere. Slutteligt er Sunday Kickoff og Sunday Warm Up to tours der dækkes på Pokerstars, ligesom jeg også i løbet af aftenen vil dække endgames i andre daily tours.
I skal være velkomne til at kommentere, komme med idéer og råbe mig op hvis I opdager noget der kunne være interessant - så alle forhåbentlig bliver tilfredse med aftenens blog!
Jeg har i anledningen af MPT'en på Munkebjerg placeret mig i et sommerhus lidt udenfor sammen med blandt andet MadsMP, Høgh og nogle andre drenge, så der er all in på hygge og forhåbentlig en masse dybt lir til danskerne i dag.
Så der følger lige lidt stemningsbilleder derfra og måske der kommer mere i løbet af aftenen, vi får se. :)