Opsummering af søndagen
Danske Spil
Vi starter rundturen på Danske Spil, hvor vi ved bloggens afslutning havde x_zola25 på Highroller finalebord som 7/7. Desværre blev det ikke til en forbedret placering og x_zola25 måtte takke af som nummer 7 til $4.294. Også i $530 Highroller turbo blandede x_zola25 sig i toppen, men måtte nøjes med en 16. plads til $983.
888
Efter en gennemgang af lobbyerne, var der ingen danske resultater her, udover de bløde hatte der blev meldt op i løbet af bloggen.
Pokerstars
Vi fulgte x_zola25 i Supersonic, hvor han blev nummer 31, men i Mini-udgaven af turneringen fik vi en dansker helt frem til heads uppen, hvor han desværre måtte give fortabt. Det var Søren 'YukoEgawa' Smith der stod for den præstation og det kunne indbringe ham $7.226. I Sunday Grand PLO havde AlexKP den tvivlsomme ære at boble finalebordet, hvorfor det blev til en 7. plads og et cash på $6.707. i $22 Double Deuce kom gollummisten akkurat på podiet, hvilket blev belønnet med $9.594 til kontoen.
___________________________________________________________________________________________
@Ateori
Jeg er helt enig - det har ikke været godt nok. :-)
___________________________________________________________________________________________
Opsummering af bloggen
Vi er ved vejs ende. Fire søndagsblogge i februar og det bliver alt for denne omgang. Måske bloggen bliver genoplivet engang i fremtiden i forbindelse med nye tiltag fra PokerNet - hvem ved? Det har været sjovt at være tilbage i gamet for en stund, men som blogger mærker man også forskellen/nedgangen af antallet af danskere som spiller tours rundt omkring på nettet nu i forhold til for bare et par år siden. Det har haltet lidt med dybe danske runs i de blogge her - lidt ærgerligt, men sådan er gamet.
Jeg vil slutteligt gerne sige tak til alle jer der har læst med! Selvom det har været uden indlæg og blot en passiv læsning fra siden, så håber jeg at I trods alt har følt jer bare lidt underholdt i løbet af bloggene. Tak for nu. :)