Så går det løs!
Søndagen er over os og det samme er søndagsbloggen. Bloggen er den første af i alt fire i februar og jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at guide jer gennem søndagens tours.
Da jeg 'kun' blogger en begrænset periode, fra kl. 20 til kl. 02, så vil mange af de mere interessante tours med store præmiepuljer ikke være færdige, når bloggen er ved vejs ende. Der vil i morgen komme en opfølgning på søndagens resultater og forhåbentlig bliver det en god update med masser af danskere på toppen!
Fokus i aften vil være på 888poker, Danske Spil og Pokerstars. På 888poker følger vi last longer bet i The Swordfish, ligesom jeg også prøver at spotte danskere i deres større turneringer. Det samme gør sig gældende på Danske Spil, hvor jeg følger The Jab, ligesom jeg heller ikke forbigår Pokerfest afslutningen med både $530, $1050 og $5200 buy ins. Forhåbentlig får vi en dansker eller to i den helt dyre. :) På Pokerstars følger jeg Sunday Kickoff og Sunday Warm Up og ellers endgames i de forskellige daily tours. Så råb endelig op hvis I ser noget spændende derude ved filten - flere øjne ser bedre end to.
I skal være velkomne til at kommentere, komme med idéer og råbe mig op hvis I opdager noget der kunne være interessant - så alle forhåbentlig bliver tilfredse med aftenens blog!
For lige at holde et godt overblik, så er tilmelding til last longer bets i denne tråd og her kan I ellers kommentere som I vil.
Spil poker på 888poker. Opret dig her!
Spil poker på Danske Spil - opret dig her!