Hey PN :)
Efter at have fulgt med på PN gennem et stykke tid (+2 år), dog ret passivt, har jeg valgt at lave en bruger og være mere aktiv...
Back to topic, pokeren udvikler sig ret hurtigt og der bliver flere og flere semi-gode regs, så på hvilket netværk finder man de softeste spil for nl100-200? Skriv gerne om netværket er "skattefrit".
Cheers
Martin
Softest nl100-nl200 netværk?
Jeg har selv valgt Ongame, da jeg mener at det klart er det blødeste netværk på de efterspurgte takster.
/Mads
hvis du er en fisk så kom ind på Boss-Media, ellers hold dig væk fra det netværk :-)
Ej spiller lidt højere takster, men min vurdering er, at man aldrig rigtig har kunnet tale om at der er netværk der er blødere end andre andre. Langt hen ad vejen, er der IMO stort set samme andel af fisk på alle de "alm. netværk." Forskellen er i langt højere grad måden der bliver spillet på. Hvis man er rigtig god til at tilpasse sig forskellige villans spillestil, tror jeg det er fuldstændig ligegyldigt hvilket netværk du spiller. Har man en tendens til at hælde mod en bestemt spillestil, så kan der omvendt være rimelige stor forskel på hvilket netværk man gør sig bedst på.
Så det bedste råd er nok at prøve sig lidt frem.
Laur
@snabel
Tak for svar. Jeg overvejer os helt sikkert ongame
@Laur
God pointe.. Jeg spiller mest nl100, du får ikke problemer med mig.. Ja det er måske rigtigt, men synes dog fiskekvoten er væsentligt højere nogle steder end andre.. En LAG 32/27ish, hvor mener du så spillestilen matcher bedst på nl100 :)?
Martin
langt tid siden jeg har spillet der, men eks. Ipoker var på et tidspunkt præget af rigtig mange lidt NIT TAG´s, så hvis du er dygtig til at lægge pres på folk, så vil jeg tro sådan et sted er fornuftigt. Men igen, lidt med at prøve sig frem.
Ostehans skrev:
U-poker netværket!!
Upoker netværket er blevet slået sammen med Everleaf, ligesom Everleaf ITA også blev.
DaDane skrev:Ostehans skrev:
U-poker netværket!!
Upoker netværket er blevet slået sammen med Everleaf, ligesom Everleaf ITA også blev.
Er du sikker på, at de er blevet sammenlagt? Hvornår er det sket?
I så fald har vil jeg anbefale everleaf:). For jeg har da aldrig spillet mod så stor en mængde italienske fisk - og jeg spiller der til dagligt.
Ostehans skrev:DaDane skrev:Ostehans skrev:
U-poker netværket!!
Er du sikker på, at de er blevet sammenlagt? Hvornår er det sket?
I så fald har vil jeg anbefale everleaf:). For jeg har da aldrig spillet mod så stor en mængde italienske fisk - og jeg spiller der til dagligt.
Jeg er 100% sikker. Det skete for et par måneders tid siden, da der har været brok fra de normale Everleaf skins omkring at subnetværkene tog alle fiskene.