Hej, jeg har et spørgsmål omkring normal praksis når en udbyder vælger at vedligeholde deres client midt under et tourney. Det drejer sig om Fortunepoker (BOSS netværket) som lukkede ned da vi var 12 tilbage. Jeg havde siddet i ca. 2½ time for at være blandt de 12 sidste (2 fra at være i pengene). Desuden var jeg leader på det bord jeg spillede på.
Da clienten kom op igen var spillet afbrudt, og blev ikke genoptaget.
Jeg skriver til supporten og får det svar, at alle spillere har fået deres buy in tilbage (10$+1). Dette finder jeg urimeligt, da de spillere der røg tidligt ud blot kan sige 'Hehe, der var jeg heldig' og vi andre må æde den samt overveje om vi gider at starte forfra igen. Burde det ikke være normaliteten at udbyderen i sådan en situation deler den samelde premiesum mellem de resterende spillere, når nu de har siddet i lang tid på at nå dertil at de stort set var i pengene?
Har andre erfaringer med dette?
\McJazz66
Software opdatering...
Det lyder da godt nok grotesk...
Og egentlig også uforståeligt - Fortune Poker ville jo stadig tjene deres rake, hvis de bare fordelte præmiepuljen på de resterende spillere. Det kan de jo ikke når de refunderer alle spillernes buyin.
Har dog aldrig været ude for noget lignenden selv, men ville godt nok føle mig snydt hvis jeg lå godt i feltet og bare fik mit buyin tilbage
Netop min pointe - deres support svarede mig, at alle spillere fik deres buy in igen. Jeg har leget lidt med tanken om, at skrive til supoorten, at jeg er medlem at dette forum hvori jeg ikke vil give dem positiv omtale, samt trække alle mine $'ers ud. Er det at gå for langt, ellers skal jeg bare sluge den bittre pille og acceptere deres svage politik??
Tror ikke man kommer langt med trusler eller snak om at man il reklamere for dem, men derimod noget ordenligt snak ang. problemet.. Søg efter nogle af de andre tråde der har været her, ang. lige præsis det samme, hvor der blev diskuteret meget.
Kan desværre ikke huske hvad de hed :( så du må søge lidt, eller kigge tilbage i de ældre post, ca en uge :)
Tror heller ikke du får meget ud af at 'true' med at badmouthe dem.
Jeg har fået løst et par problemer på forskellige sites ved at cashe ud, og bagefter skrive en venlig mail til dem hvor jeg først dels roser dem for at være søde og rare, og så efterfølgende forklare dem hvad jeg mener er galt og hvorfor jeg så vælger at på 'inaktiv'. Slutteligt har jeg pænt bedt dem om at skrive tilbage når de har valgt at ændre politik.
På den måde viser du dels at du ikke bare truer, men derimod rent faktisk handler. Et venligt udgangspunkt gør det yderligere svært for dem ikke at læse din klage med positive briller.
I har ret i jers udtalelser om, at der ikke skal true. Meningen bag min tanke var, at de skulle gøres opmærksom at jeg som bruger af deres site blot stiller krav til den måde de behandler deres spillere på. Og gøres dette ikke ordenligt, er det min pligt som forbruger, at gøre andre opmærksom på dette.
Jeg har korresponderet høfligt med deres support, men ikke rigtig fået noget igen andet end, at spillerene 'kun' får deres buy in tilbage.
Ok, nu vi alle der læser denne tråd i det mindste hvilken politik Fortune Poker fører i en sag som denne :-)
@MC
Er du sikker på det var en software update,og ikke bare et nedbrud?
Ved nedbrud bruger de som regl den nævnte tilbagebetaling.
/S
@MC
Er du sikker på det var en software update,og ikke bare et nedbrud?
Ved nedbrud bruger de som regl den nævnte tilbagebetaling.
/S
It was for sure a unexpected breakdown. Surley one have to understand that they cant compensate the fact that one are chipleader or in a rush or the like, thats impossible, i know it sucks man but just to get back on the horse again, not fair, nope, but life selldom are!
cheers
Anna
jow gu kan de gi noget til de folk der er tilbage i en MTT de deler præmierne ud efter hvad folk har i chip str. EOD
Jeg er personligt færdig med at spille MTT på Fortune Poker.
Om det var det ene eller det andet skal jeg ikke udtale mig om - men faktum er, at de selv skrev at klienten var nede grundet vedligeholdelse...
Jeg kravler altid op ved det træ jeg faldt ved - og livet er sjældent retfærdigt osv ved jeg udemærket godt, jeg kender alle de floskler. Men det er sgu da træls at sidde og spille max, og være så tæt på pengene, hvorpå de eneste penge man får er sit buy in. Nu er det ikke sådan at jeg sidder og har 24 timer til disposition til at spille poker i. Når jeg har invisteret 2½-3 timer på at vinde penge, så gider jeg da bruge den samme tid om igen - det er jo ikke engang sikkert at man spiller tilnærmelsesvis lige så godt...Nok om det - jeg bider det i mig med en vis protion værdighed idet jeg har oplyst brugerne på dette site om forholdende. Jeg fortsætter med at spille på Fortune, da jeg faktisk har været super tilfreds med deres support, modsat andre steder jeg har spillet.
SLUT PRUT - og fortsat god weekend :O)
\McJazz
Sorry - min sidste post blev måske lidt rodet. Som skrevet slut prut. Jeg fortsætter med at spille hos Fortune da jeg faktsik godt kan lide stedet.
Jeg startede såmen bare denne post for at høre hvad normalen er når der bliver lukket ned fra udbyderens side af.
Hvad der er rigtigt eller forkert i den forbindelse...tjaa jeg ved ihvertfald hvor jeg står (at de burde dele pengene mellem de resterende), men at udbyderen har en anden politik må jeg bare leve med.
Dog er det stadig træls at have siddet i 2½-3 time for blot at få sin buy in igen....
Jow jow nu er det hele opsummeret, jeg er glad, håber i er glade for det er nu det bedste :O)
Nu tager jeg ud og spiller noget live poker i eftermiddag i stedet for.