SOLGT Program med make-up/ 33,20 pr anpart
Cake holders har førsteret, derfor laver jeg tråden i god tid.
Man kan max købe 2 anparter (indtil fredag) så alle cake holders kan nå at være med.
Fredag vil der være frit slag for antal af anparter, og ikke cake holders til at købe.
Har man ikke cake tilgode kan man godt reservere inden fredag, men man skal være klar over at hvis cake holders har købt 2 anparter hver så bliver man sprunget over i denne omgang.
100% make-up.
I får 100% cake der kan hentes hjem i kommende projekter.
100% stakeback.
Deal 50/50 efter stakeback.
Program: Stars
19.00 WU 215$
20.15 $22 1R 1A i alt 62$
21.00 $ DNG sunday speciel
Ialt: $332
Der sælges ialt 10 anparter til $33,20 stykket
Nick Stars : Riverhunt
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Riverhunt/poker/results/380FECEAD7AA452BB641A8BEF6242E0F.html?t=2
Der vil blive lavet tråd med pause opdateringer, og kan naturligvis railes.
Solgt anpart
nikolajasm 1 anpart $33,20 Modtaget
Culkasi 2 anparter $ 66.40 Modtaget
Gumple 1 anpart $33,20 Modtaget
bergkamp22 1 anpart $33,20 Modtaget
Moffa 1 anpart $33,20 Modtaget
Pede-b 2 anparter $ 66.40 Modtaget
Fumle20 1 anpart $33,20 Modtaget
vonMC 1 anpart $33,20 Modtaget
P.S er ikke meget online før søndag, så vær tålmodig mht lange svar tider, svarer dog stadig hurtigere end ftp support
Vil gerne have 1 anpart. har cake tilgode.
jeg vil egentlig gerne reseverere 1 anpart.. men jeg må på ventelisten da du ikke skylder mig noget i cake.
tager også 1 anpart..
Nupper gerne to anparter - jeg har vist lidt kage til gode fra den 14/6
jeg tager også gerne en eller 2 anparter. Men det må ligeledes være på vente listen...
dollars sendt..
Tror der skete noget f... med min connection da jeg sendte til dig. Gider du se om du har modtaget eller om den aldrig gik igennem.Kan ikke ikke huske hvad konto sagde præcis før jeg sendte,,,
Til jer der er på venteliste skriv lige hvor mange anparter i er intresseret i, bare redigere eksisterende indlæg ;-)
okay sender dem med det samme.
reserver lige 1 anpart til mig... :D har 10000$ i cake ved dig eller sådan noget... LOL
@Fumle20
host host vist mere øretæver end cake du har tilgode , men noteret med reservering og ser på det imorn når alle cake holders har haft chancen
Gumple 1 anpart
bergkamp22 1 anpart
Moffa 1 anpart
Pede-b 2 anparter
Fumle20 1 anpart
Det Fredag så åben for alle, ovenstående har reserveret, så holder de deres reservationer er der nu kun 1 anpart tilb
Hey Quark. Jeg holder gerne min res. Overfører i aften, når jeg er tilbage fra job.
@vonMC
Helst kun på stars spiller ikke på ftp for tiden og har ikke MB
OK, jeg skal lige se om jeg kan fremskaffe på stars, så vil gerne reservere den sidste i 5-20 minutter :)
Jeg napper gerne den sidste anpart, og overfører via stars, i aften en gang.
Og der blev shippet 33.20$ afsted i din retning. Regner med det er fully loaded skrub $$;)
@Quark
Sender dollars nu.. er først lige kommet hjem fra arbejde nu ..
Ja har sovet lidt i timen , så spiller WU i stedet
Håber det er ok ellers meld ud helst inden start
smider pause updates her
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=222985