Jeg var så uheldig og miste min mobil på en rejse i sidste uge.
Jeg har brændt mig varm på denne Sony Ericsson med
abonnement sms shaker(sonofon), en blanding af 124 min. ringetid/5000 smser om måneden for 199kr.
www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pip1&pid=10804&zone=pp
Nogle der har erfaring med de nævnte produkter ???
Sony E. k810i ??
Den tar fine pic's :]
yep det kan man godt sige, har lige købt telefonen idag og den er alt for fed lækkert design også med SE funktionalitet bliver det ikke meget bedre.
derudover arbejder jeg i sonofon og jo skriver du mange sms'er( over 15 om dagen i snit) så er det et fint Abb, har du et større forbrug så tjek det nye abb, shaker super: 300min taletid, 5000SMS, 500MMS/ 299permåned
så koster tlf'en dig 1299 mener jeg...
www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pip1&zone=pp&lm=pip1&pid=10573
tjeck det, man kan da godt gå hen og blive en del fattigere ;) ...
Jeg har set super shaker, det er lige voldsomt nok, men syntes rigtig godt om sonofons, ring hjemmefra for 49 kr tjeneste ;), kan ikke huske hvad det hedder. 48 timer om måneden fra mobilen. V
Vi giver 199 kr nu ;( hos tele2
@Tiltthis : Man har 166 smser om dagen
SE - funktionalitet ???
@creative
yep
k810i er bare lidt mindre og lidt hurtige, samt kamera dækslet er blevet bedre
Mikkmakk, uret er ganske fint omend ret stort. Og så går det amok, når det ikke kan få forbindelse til en telefon. Og hvis det løber tør for strøm, så virker det analoge ur heller ikke haha :D Men ellers er det ganske fedt, jeg købte det for ca. 2200 kr tilbage i december (obv. ikke til mig selv).
Her kan du læse et review af K810i:
www.mobile-review.com/review/sonyericsson-k810-en.shtml
Som TiltThis siger, så er der ikke de helt store forandringer, andet design (som nemmere bliver fedtet), andre knapper (som skulle fungere ganske godt) og nogle enkelte andre ting. Derfor er prisen heller ikke voldsomt højere end for en K800i, uden abonnement er priserne henholdsvis 2799,- og 2499,- (ca.)
Hvis det er samme kamera som i SE k800i, er det rigtig godt udendørs og acceptabelt indendørs (for en kameratelefon - billedkvalitet som et lille lommekamera). Forvent til gengæld intet af videofunktionen - opløsningen er meget lav og tillader ikke at man er mere end nogle få meter fra motivet.