Hej!
Jeg forsøger at starte et kæmpe sorteringsarbejde.
Jeg har en hobby, og denne hobby har en fandens masse regelsæt, som jeg skal lære og hurtigt kunne finde information om før afrejse til diverse turneringer rundt omkring i verden.
Lad os for eksemplets skyld sige, at jeg spiller brætspil (det gør jeg ikke, men det gør ingen forskel).
Jeg vil så gerne lave min egen database over disse brætspil, således jeg kan tilgå links til regler, links med hvert spil i konkurrence-sammenhæng, tutorials osv.
Problemet er så, at det fylder MEGET. Det nytter ikke bare at have et kæmpe word-dokument or so. Der er 200+ forskellige spil, jeg skal kunne reglerne til, og til hvert af disse spil, skal jeg så have en liste med måske 10-50 links (hvor de fleste linker direkte til tidspunkter fra diverse turneringer, som er tilgængelige på YouTube).
Hvordan gør jeg det mest overskueligt? Jeg overvejede OneNote, men det bliver bare uoverskueligt med alverdens faneblade osv.
Jeg har i virkeligheden nok bare brug for en måde at lave en "dropdown"-menu, hvor jeg så kan vælge det "brætspil" jeg skal bruge regler om, og så har jeg det hele der?
Mest optimalt hvis det kan laves på computeren, men stadig tilgås fra telefonen!
TLDR:
Hvordan sorterer jeg mest overskueligt 200-300 forskellige ting, hvor hver ting har 50 informationslinks?