Sparingspartner: HU NL50 / NL100 cash

#1| 0

Hej

Jeg har igennem længere tid spillet poker og nyder stadig at spille dette komplekse spil.

Jeg har hovedsageligt koncentreret mig om SH NLHE, men jeg føler nu, det er på tide at kaste sig over noget andet: HU cash.

Siden jeg er helt ny på dette område, med kun lidt erfaring fra lidt live game, ville det være rart med en sparingspartner, man kunne diskutere hænder, overvære hinanden spille etc.

Jeg bruger selv relativ meget tid på poker, så dette vil også blive forventet af den anden part. Der skal således blive spillet en del hænder igennem ugen for begge parter, så man står et bedre grundlag for analyse, samt selv står stærkere.

Formålet med dette er selvfølgelig profitmaksimering, at kunne rykke op på et højere niveau og få en bedre spilforståelse.

Det skal være en NL50 eller NL100 spiller, jeg søger til dette.

Vil sådan et samarbejde have nogen interesse?

Mvh
/Wall

07-08-2009 22:49 #2| 0

Jeg kunne godt tænke mig at spørge dig om følgende..

Hvor meget er relativ meget tid på poker ?
Altså hvor mange timer, hænder spiller du om måneden ?

08-08-2009 01:58 #3| 0

Er du vindende på SH NLHE ?

hvis ja, over hvor mange hænder / hvilken winrate ?

08-08-2009 03:39 #4| 0

Jeg har også semi ny i HU, spillet 2-3 måneder ca. Renset NL100, på vej mod Nl200, men af forskellige grunde tilbage på NL50/100 for en stund.

PM hvis det er.

08-08-2009 10:37 #5| 0

jeg har konverteret til HU100 efter 2 år på SNGs og så SHNL. Men har ikke spillet så meget det sidste år, men vel renset for 50 BI.
Jeg har planer om at steppe lidt op det næste stykke tid og målet at snuse til HU200 inden året er omme.

pm hvis det er

08-08-2009 16:46 #6| 0

Jeg er vindende på SH NLHE, har desværre ingen tal, da kaffe har ødelagt min pokerpc, men det har ikke været noget prangende alá 8 ptbb

Jeg rammer bordene ca. hver dag, hvor det bliver til et par timers spil, hvorefter der bliver tid til analyse efter. Det ender med omkring 15k til 25k hænder om måneden (SH)

PMs vil blive sendt senere i dag / start i morgen.

08-08-2009 16:52 #7| 0

Hvordan havde du tænkt dig at det skulle foregå? Personligt, eller over teamviewer/logmein/ etc?

Kof.

08-08-2009 19:01 #8| 0

Havde tænkt over teamviewer, optage videoer af sessions, analysere nøglehænder over msn etc.

Hvis man befinder sig i samme landsdel, vil en grinderaften også være en mulighed

Er ligeledes åben for forslag

08-08-2009 19:04 #9| 0

Du skulle måske skrive ca. hvor du er fra?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar