Hej Pokernet
Danske Spil Poker har haft en meget svær uge med en opdatering af softwaren, der langt fra gik som planlagt. Det var til stor gene vores spillere og vores Kundecenter har arbejdet hårdt på at få kompenseret alle de spillere, der har krav herpå.
Vi er naturligvis meget kede af hele situationen, og jeg kan garantere, at der sidder nogle IT-fyre og hænger gevaldigt med mulen. De har så vidt vides fået inddraget deres cola og pizza penge i meget, meget lang tid...
Problemerne er heldigvis nu løst og som et lille plaster på såret, så afholder vi i aften en 5.000 kroners freeroll. Den spilles klokken 21:00 - der er en times sen registrering.
I skal være hjertelig velkommen til at tage for jer af retterne
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Poker Manager, Danske Spil
Spil gratis med om 5.000 i aften på DS
Er det en Danske Spil turnering eller en Party/DS turnering?
Hej Myrup
Det er kun for Danske Spils pokerkunder. Er du endnu ikke kunde ved Danske Spil, så husk at registrer dig gennem Pokernets link, da det udløser en lille erkendtlighed, der er med til at betale for driften af Pokernet.
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Og nu hvor pokermanageren leger julemand bør han da også lige reklamere for Hold tourneringen i december måned.
Hej Lapepe
Du har fuldstændig ret. Vi har også et nyt spændende hold poker koncept på programmet. Man kan læse om præmierne og konceptet HER
Hvis du i øvrigt efterlyser et par gode holdkammerater, så ved jeg, at Pokernet meget snart byder ind med noget rigtig godt i den henseende ;)
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Vi har forhåbenligt vores Hold Poker side klar i aften. Kan ske vi ikke kan nå det før i morgen eftermiddag.
Der er med andre ord intet password og alle vil kunne spille den, korrekt !?
Hej Jarlstrøm
Det er fuldstændig korrekt. Den er åben for alle vores kunder
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Igen vises det hvor meget det betyder hvis tingene bliver smidt op på PN. Dårlig omtale af Danske Spil i det her tilfælde på PN.
Som et "lille plaster på såret" holdes der en 5.000 kr. frirul i aften ......
Helt ærligt man. Selv jeres kundeservicemedarbejdere siger at tingene slet slet ikke er som forventet, og så holder i denne turnering som vel har en værdi af ca. 5 $ da der nok kommer omkring 1000 spillere. 5 $ kompensation er i mit tilfælde slet ikke nok til at jeg nogensinde vil vende tilbage til Danske Spil og spille igen.
Med alt det gene jeg har haft med jer og med alt det jeg har haft ringet til jeres support, så dækker 5 $ sku ikke engang de penge jeg har brugt på at ringe op.
Jeg synes Danske Spil gør en stor indsats for live poker i Danmark lige for tiden, og det værdsætter jeg rigtig meget! Jeg har også tænkt mig at fortsætte med at oddse på Danske Spil kontra at bruge et andet site, selvom de har meget bedre odds end DS.
Men det her er stadig under al kritik imo! Som Dieb skrev i en anden tråd, så ser det sku ud som om at Danske Spil/Party Poker prøver at skræmme deres kunder væk ved at lave de her håbløse opdateringer som egentlig bare gør det endnu værre end det var i forvejen. Det er i hvert fald tilfældet med mig, og jeg har ikke tænkt mig at bruge deres klient til poker igen.
Dette er ikke rettet mod dig personligt Martin Grønnehøj, og omvendt synes jeg det er fedt at der endelig kommer en udmelding her på PN. Dette har måske noget at gøre med at der er blevet oprettet lige under 10 tråde omkring deres problemer, og at de nu føler at de bliver nødt til at melde noget ud, og komme med en undskyldning.
Meeen, god weekend folkens :-)
THADONKEY1 skrev:
Men det her er stadig under al kritik imo! Som Dieb skrev i en anden tråd, så ser det sku ud som om at Danske Spil/Party Poker prøver at skræmme deres kunder væk ved at lave de her håbløse opdateringer som egentlig bare gør det endnu værre end det var i forvejen. Det er i hvert fald tilfældet med mig, og jeg har ikke tænkt mig at bruge deres klient til poker igen.
Ret skal være ret, så kan Danske Spil desværre ikke rigtig gøre det store, da de bare har valgt at købe et skin hos bwin.party. Danske Spil er dog en ret stor kunde hos bwin.party, så med dem er vi trods alt sikre på, at i hvert fald danskernes problemer bliver løst noget hurtigere, end hvis det bare var PartyPoker i Danmark.
Men, jeg tror og håber vi er inde i den sidste fase, inden bwin.party for alvor for styr på det hele, og vi vil opleve et langt bedre produkt i fremtiden, hvor de så også lige får styr på deres opdateringer :)
Dieb skrev:THADONKEY1 skrev:
Ret skal være ret, så kan Danske Spil desværre ikke rigtig gøre det store, da de bare har valgt at købe et skin hos bwin.party. Danske Spil er dog en ret stor kunde hos bwin.party, så med dem er vi trods alt sikre på, at i hvert fald danskernes problemer bliver løst noget hurtigere, end hvis det bare var PartyPoker i Danmark.
Men, jeg tror og håber vi er inde i den sidste fase, inden bwin.party for alvor for styr på det hele, og vi vil opleve et langt bedre produkt i fremtiden, hvor de så også lige får styr på deres opdateringer :)
Og det ved jeg også godt Dieb. Det er ikke Danske Spil der har "lavet" det her skin, men de lejer sig vel bare ind på det. Men derfor føler jeg egentligt bare stadig at bolden bliver spillet over på Party Poker. Det er ikke mig der har beordret Danske Spil til at leje B.win/Party's skin. De kunne have valgt et andet i stedet for, og det kan de vel stadig. De har naturligvis en eller anden form for kontrakt med bwin/Party.
Med al respekt, så synes jeg Danske Spil er for stort et brand til at dette må kunne ske. Der kan altid ske tekniske fejl, dette gælder ikke kun i denne branche, men også andre steder. Men at man ligefrem spiller bolden videre på dem som udvikler de her systemer, synes jeg er meget lavt. Og hvem fanden fortsætter ufortødent med at køre penge i kassen, når ens produkter virker langt fra optimalt?
Da jeg ringer til kundeservice siger konsulenten at han har hørt fra mange med samme problemer, som jeg havde. Altså jeg kunne ikke se mine kort, eller de andre spillere.
Så er det sku ikke for meget forlangt at man sender en mail ud og informerer om de driftproblemer der nu en gang er, eller laver en popup-boks når man logger ind i klienten.
Nej, istedet kommer man 10 dage efter og undskylder med en 5.000 kr's frirul.
Undskyld for mit sure opstød :-)
Er nok lidt enig med æslet, for de folk der spiller tours ret meget over 5$ er det faktisk ikke ret interessant at spille en tour med 1k+ deltagere for at shippe skidtet til en hundredemand, og så blir "undskyldningen" lidt ligemeget for mange. Fint at i smider noget der ligner et kvarters rake til jeres kunder i en gratis turnering, men for mange blir det bare lidt ligegyldigt. Jeg spiller der selv kun sjældent, og havde jeg været en del af de problemer der måtte have været havde jeg nok bare spillet et andet sted fremover, det ville en 5k freeroll ikke kunne ændre på, ej heller en 50k freeroll. Gi folk et eller andet personligt, en undskyldning, en ticket til en tour (ja det er faktisk bedre end en gratis lotto gevinst) eller en mindre bonus, om det så er 10-20 eller 50$ er lidt ligemeget, men en freeroll holder ikke folk på jeres site hvis det er jeres intention.
Kan sgu ikke se mine kort :-(
Måtte logge ud før den ville opdatere klienten :-(