I morgen afholder PNN.dk sin sidste TCOOP kval, og denne gang er der 2 $700 sæder i puljen. Det koster 11 amerikanske dollar at spille med, og I finder tour-id mm. på PNN.dk her
Spil med om $700 sæder på PokerStars lørdag
Så må det vidst være min tur! ;-)
Kun dansk bosidende i assume?
Lyder godt nok rart!
Added eller garanteret 2sæder?
til nedenfor, tjoo er vel fair nok.. Håber jeg husker det :)
Er det seats eller tickets? Ved du det? (altså: Kan man få T-dalla?)
Argyle_DK skrev:
Er det seats eller tickets? Ved du det? (altså: Kan man få T-dalla?)
99.99 % sikker på at det er seats.
Hvis det er tickets er det som regel nævnt.
Altså, jeg tør ikke sige at man kan regge og få T$. Men hvis nogen spillede første event, så kan de måske svare på det.
Egentlig ligemegt. Spiller den uanset. Så svarer jeg selv på spørgsmålet når den er shippet.
Hmm, i pnn artiklen her skriver i vist indirekte at det er added?
www.pnn.dk/pokerstars/nu-er-registration-aaben-vind-dit-tcoop-main-event-saede-bare-11/
planen er i hverfald at spille.
edit,
citat pnn:
Der er i alt to $700 TCOOP Main Event sæder garanteret i præmiepuljen, og hvis flere end 140 spillere deltager i turneringen, vil alle overskydende buy-ins gå til pengepræmier til de bedst placerede spillere, som ikke vinder et af de to attraktive sæder
Ehm, jeg ved ikke hvad det er du misforstår i den tekst. Men er der 150 spillere, så er der to sæder og så penge til nummer 3 osv.
grovfil skrev:
Hmm, i pnn artiklen her skriver i vist indirekte at det er added?
www.pnn.dk/pokerstars/nu-er-registration-aaben-vind-dit-tcoop-main-event-saede-bare-11/
planen er i hverfald at spille.
edit,
citat pnn:
Der er i alt to $700 TCOOP Main Event sæder garanteret i præmiepuljen, og hvis flere end 140 spillere deltager i turneringen, vil alle overskydende buy-ins gå til pengepræmier til de bedst placerede spillere, som ikke vinder et af de to attraktive sæder
Det er da vist så direkte, at det er garanteret og dermed ikke added, som det kan være?
jo står der ikke at ydeligere buy ins vil blive lagt oven i de 2x700dols billeter?
er jeg helt væk?
edit, jeg er væk.. forstår teksten nu. sry for flueknepperi!
in btw, døde penge, der er larm i stuen ;)
Hvad var det præmien var for at være først ude?? :)
tror sku jeg har tilmeldt mig den forkerte...
arrhh der er også en pnn, skiftet, men må nøjes med den ene
Haha, perfekt at du er med nu. Der er lige 14 min endnu til at late regge!
Hvor mange endte med at spille? Går ud fra der var noget late reg. eller noget.
151, så 11 mere end GTD.. Måske er lørdag ikke så dårlig en dag for sats alligevel. PokerNet skal obv. nok komme med added value senere på PokerStars.
Sjove spillere. Gut sidder med 5BB og åbner i CO med 3 BB. Bliver sat AI af SB og kalder med K8o. ;-)
Jeg tror mindst jeg sugede ud på 5 rivers. Det må være et skrubentry.
tag den ned turbo, sad ellers lige og drømte om at slå en som dig :)
Hehe, du slog mig da på EV grafen eller hvad man nu siger når man bruger tracking programmer.
bruger ik den slags, hygger bare :)
overvejede faktisk at spørge undervejs om nogen kunne fortælle de pinlige stats, men tænkte det alligevel udstillede mig for meget ;)
Samme her. Pointen var at du fik pengene ind med de bedste kort og blev suget :-)