Jeg er af forskellige årsager blevet forhindret i at spille WSOP kval på InterPoker i aften kl. 19.00 (dansk tid). Det er en $ 1000 buy-in. Hvem vil spille den? Ved ikke hvordan en evt. betalingsaftale skal lyde, så kom med et forslag!
Med venlig hilsen
Mads
Spil min $1000 buyin WSOP kval
Der må da være nogle, der gider at spille den :-)
Smid en pokernet mail eller skriv/ring på min mobil. (tlf. 22507777).
Med venlig hilsen
Mads
Vil interpoker ikke tillade dig at rykke den til en anden kval, så fremt der eller er andre?
Har valgt den, der reklamerede bedst for sig selv ;-)
Held og lykke Jklaen!
Med venlig hilsen
Mads Elley
GL Jklaen. Må man tilspørge hvordan i evt. har aftalt hvis du skulle vinde et sæde? Jeg spørger, da jeg løb ind i selvsamme problem for nogle måneder siden, da jeg kvalificerede min ven til et Cruise.
Mvh Mickey
@mickey. har du spillet en turnering i en andens navn? er det tilladt ?
frederik
frederik naturligvis har mickey ikke spillet en anden konto det må man jo ikke, han har sikkert bare lige skrevet forkert :-)
Mickey det sku pga. folk som dig jeg aldrig har vundet noget på nettet.... Det hele er sku snyd.
RIGGED!!!
Ja, det lyder da fuldstændig vanvittigt, tænkt at overtræde T&C!
Men det var nok inden han fandt ud af med sig selv, at han var imod multiaccounting. LOL!
@Frederik, jeg gider ikke dine håbløse barnlige indlæg, du kan sende mig en PM hvis du lyster.
Mickey
@Mickey
Helt sikkert ikke kun Frederik der er interesseret i at høre nærmere. Der blev jo skrevet flere hundrede indlæg, da du fremførte beskyldninger om, at Frederik skulle have gjort noget lignende.
Hvor er Costas henne? Vi har brug for dig nu!
Det er jo sygt barnligt at blive ved med at hive op i denne sag. Min ven havde kvallet sig igennem Ladbrokes Weekly Raked Hands turneringen, til Weekly Cruise Final, hvor jeg sad ved siden af ham mens han spillede, og fortalte ham hvad han skulle gøre. EOD - Skriv til Ladbrokes hvis du lyster.
Mickey
barnligt?der er hvis kun en mand som er total blank i sin lille hjerne.tag sutten i hånden og piv andre steder fremover.du klær ikke poker miljøet,farvel.
hvis du skal kritisere andres hjerne er det nok mest sagligt, hvis dit indlæg har et grammatisk niveau, der ligger over 3 kl.
dobbelt post
Efter at have læst Mickeys tilståelse ser jeg ingen anden udvej end at melde ham til de pokersteder jeg lige har links liggende til samt de 5 første hits i google på "poker".
Mickey, du er iøvrigt også angivet til Amazon, Fanta.dk og Kolding Te for en sikkerhed skyld.
Tænk at så retskaffen en mand kunne falde så dybt. Mickey, du har svigtet, jeg var på din side.
2840Holte. Afvent politiet, de kommer med en sigtelse for overtrædelse af loven om dørsalg.
Sjov udvikling i denne lille tråd. Lad mig være med!
@Rottegift2
Hvis du skal kritisere andres grammatiske evner, bør du nok:
- Huske stort begyndelsesbogstav
- Punktum efter 3, således det bliver til "tredje"
nej for jeg har ikke kritiseret andres hjerner.
Denne diskussion skal der ikke tages hul på igen her, vi vil ikke tillade flere posts der bliver hijacket. Hvis i vil noget med mickey så send ham en PM eller meld ham til Ladbrokes/Party/whatever, bare ikke drag Pokernet debatten ind igen! Indlæg der fortsat forsøger at åbne debatten igen vil blive deaktiveret.
Tilbage til det oprindelige topic.
Jeg røg desværre som den allerførste, på temmeligt dårligt spil. Et åndsvagt bluff halverede min stack. Derefter har jeg 1/3 af min stack på midten med KQ og bordet J 10 7 (to ruder - damen var ruder) og jeg caller allin fra villain som sidder med A10 og jeg får ingen hjælp. Beklager Holte.
hehe i spiller sku godt her inde.
Carl jeg har kvalificeret mig til en 5 $ sit & go i morgen, kan jeg ik få dig til at spiller den. Du får 5 % af gevinsten....
Hvad sker der for dig Mickey??????????????
Er du dobbelt moralen Him Self????????
fryd dit lille stikkerdyr
Ja og stikkerdyr skal smadres - sådan er det jo i jeres hårde verden.
Stakler.
Smadres???
Hvad blev der af det med at dyppe folk i tjære og rulle dem i fjer, når man snød i kortspil?
Hvorfor var det kun i gamle dage...det var da en super nederen straf! :-(
Hilsen (en (lidt) skuffet) Daniel
@frederik
"@mickey. har du spillet en turnering i en andens navn? er det tilladt ?"
Du skulle da være den første til at svare på dit eget spørgsmål, for du har tidligere skrevet følgende i "din" famøse tråd:
"rolignu 25-02-2006 23:53
Jeg vil ikke sige at jeg aldrig har spillet på pokerpoliti. Bo kan have bedt mig om at fortsætte en tur hvis han skulle arbejde. Det kan også være en han har kvallet sig til men ikke haft mulighed for at spille."
Er du god at fremkomme med din (og dermed DPFs) holdning til dit eget spørgsmål, eller har du sat dig selv på autopilot og har gang i et hævntrip?
Hvor er det lige, du gavner pokeren i Danmark med den slags usaglige personangreb?
Man kunne efterhånden godt begynde at tvivle.
@hostrup
Kan denne debat tages her, eller skal du have den anbefalet i x antal eksemplarer til DPFs hjemmeside?
@moderatorerne
Det lader til, at personangreb alligevel tillades på trods af Orcas indskærpelser. Er det et spørgsmål om partiskhed, eller.....?
Homo:
Jeg tror, du skal se det i den sammenhæng, at en person som har stukket 2 andre mennesker (begge uberettiget), nu har lavet samme fejl som det han stak den ene for. Det er da så lang væk, at ens tæer æder skosålerne.
Homo Ridens
Forhold dig nu til emnet og tag Frederiks diskussion i den tråd der har med det at gøre.
Du behøver ikke rode dig ud i lange kedelige indlæg hvergang.
Keep it simple.
Vi ved jo alle hvor du står.
@Asger__d
Jeg er ikke enig med dig (og andre) i sprogbrugen - ej heller i din sagsfremstilling.
Det mindste, man kan gøre, er at holde tingene adskilt.
Det Mickey har beskrevet, er "tilfældigvis" noget, som Frederik selv har beskrevet, som noget, han kunne finde på. Frederik er "tilfældigvis" også formand for DPF, og dermed har han også et ansvar for sin (og foreningens) kommunikationsform.
Det kunne se ud som om, at formanden for DPF ikke kan skelne mellem snak-over-bordene kommunikation, og så snak-på-et-offentligt-forum kommunikation. Frederik anser sig selv for en frontkæmper i kampen for at gøre pokeren "stueren", men den værdighed kan der snart sættes et stort spørgsmålstegn ved. Det kunne være interessant, hvad en journalist ved BT eller EB kunne få ud af sådan en mangfoldighed af signalforvirring.
(... og NEJ - jeg har intet mod Frederik som person - ej heller kunne jeg finde på at ringe til BT eller EB, så bare køl ned!)
EDIT - slåfejl
@Nimacos
Jep - med fødderne på jorden!
@ Homo ridens
DEt en joke, du kan åbenbart ik ta det.
Jeg mener at det er et meget spændende emne, og en diskussion som har relevans for alle der har interesse i at poker bliver tilbudt på en måde som er etisk forsvarlig.
Jeg er blevet anklaget for at snyde, og ja jeg har ved at slette nogle indlæg som kunne misforstås bidraget til at mistanken er blevet til en anmeldelse.
Men det ændrer ikke ved at der er nogle vigtige emner at afklare.
I Dansk Poker Forbund har vi fra starten været meget opmærksomme på at spillere ikke snød ved at sidde ved samme bord, men vi har ikke blandet os i om folk laver nye konti eller bruger flere konti på samme netværk. Også i live poker har vi været forgangsmænd for at den altafgørende regel i poker er "fairness" og alle vores afgørelser tages med dette som første prioritet. Dette kan gælde kort der vendes ved et uheld, byde ud af tur eller at man viser en spiller sine kort.
Også her på pokernet fornemmer jeg at holdningen har været den samme, hvilket har været med til at gøre Danskerne til nogle gode regulære pokerspillere som efterhånden har et godt ry. Dette mærker jeg når jeg er ude og spille de store liveturneringer. Min holdning er, at jeg vil nyde at spille poker og derfor er stemningen og oplevelsen det vigtigste.
Der er mange diskussioner om f.eks. man må spille for en anden, hjælpe en der spiller, lave nye konti hvis der er rakebackmulighed eller lign.
Jeg synes ikke vi skal have syndebukke men tage diskussionerne generelt og i fællesskab bidrage til at man også i fremtiden kan være stolt af at være dansk pokerspiller når man kommer ud i verden (ikke et ord om Mohammed tegninger.)
Det sætter sku tingene lidt på spidsen når Mickey opfører sig som han gør, men jeg skal gøre mit til at vi i fremtiden kan tage diskussionerne principielt og ikke specifikt plan.
@Tune. Jeg har fundet den, du havde ikke taget den.
Frederik
@Homo Ridens
Nej, det er et spørgsmål om at jeg først er logget på maskinen nu, og derved først har set postsne her. Der blev sagt stop, ikke mere mudderkastning, tag og find et andet forum, mails eller hold det til PM. Jeg sletter hermed alle posts som ingen relevans har til det oprindelige emne, efter min advarsel!
@Orca
Spændende!
Hvad i mit indlæg er mudderkastning, siden det skulle slettes?
Men heldigvis svarer Frederik alligevel, og tak for det!
Sølle udvikling PN har taget efter min mening. Hvad er det der er så galt med mudderkastning, som du kalder det Orca???
@Homo Ridens
Som jeg skrev i mit oprindelige indlæg så vil vi IKKE acceptere mere af denne diskussion omkring Mickey i alverdens tråde rundt omkring, det være sig mudderkastning, gennemtrevling af citater, spørgsmål, one-liners og så videre! Hvis du har flere spørgsmål til/omkring Mickey så gør det over PM''s eller mail. Derfor blev dit indlæg deaktiveret. Og derfor bliver dit indlæg endnu engang deaktiveret.
@Orca
Eftersom du dræber debatten, skulle du tage at lukke tråden i stedet!
Det er øjensynligt ikke muligt at stille kritiske, relevante spørgsmål til netop trådens emne.
Vi takker for dine saglige argumenter desangående!
@Aagaard
Det er et spørgsmål om at dette ene debatemne har taget en udvikling der gør at det ender op i 20% af alle tråde, det vil vi ikke have breder sig. I stedet for at hijacke trådene - det oprindelige emne var jo fuldt gyldigt (og er det stadig, derfor tråden ikke lukkes) - så må man holde sig til den/de oprindelige tråde eller holde det til PM''s. Herudover vil vi på ingen måde acceptere at der direkte bliver opfordret til vold hvilket vi allerede har set flere eksempler på når de tråde her går ud af kontrol.
@Homo Ridens
Du kan fint skrive spørgsmål til trådens emne - at spille en WSOP kval for 2840holte samt hvorledes det gik jklaen. Det moralske i Mickey''s handlinger og anmeldesen hører ikke denne tråd til.
@Orca
Du har ret - bortset fra at mit spørgsmål gik på Frederiks holdninger til emnet. Som formand for DPF ville hans holdninger kunne være relevante for netop - emnet.
M-ordet indgik i et citat fra Frederik af 16-04-2006 16:05, dette fremgik af sammenhængen, men det ville kræve at man læste den!
Damn, det her er ved at blive latterligt, skal vi så også til at melde alle de high rollers som deler accounts...
GET OVER IT og lad os diskutere noget poker i stedet for......
Snoogs
@ Orca
Så vidt det fremgår af indlæg 16-04-2006 16:05, var det Frederik der hijackede denne tråd, konsistent med alle de andre tråde hvor denne "multi acc. sag" kontinuerligt bliver bragt frem af Frede/Carl.
Hvorfor ikke slette de indlæg som hijacker tråden i første omgang? (i dette tilfælde en upassende "joke")
@Homo Ridens
Ja, men Frederiks holdninger til emnet hører heller ikke ind under denne tråd, det hører til i en PM, en mail til Frederik eller muligvis en selvstændig tråd hvis du virkelig mener der er kød nok på spørgsmålet (og at det ikke har været besvaret i en af de - bogtstaveligt talt - 1000 tidligere posts om emnet).
@hilberado
Fordi vi desværre ikke er her 24/7, det er således umuligt at fange alle problemer førend de er opstået, alt vi kan gøre er at sætte foden i jorden og sige stop.
"Fordi vi desværre ikke er her 24/7, det er således umuligt at fange alle problemer førend de er opstået, alt vi kan gøre er at sætte foden i jorden og sige stop." -Orca
Pis oss´ hva?
Måske man kan lave procedurren om så man sender sine posts som mail direkte til en moderator som så kan vurdere og diktere om det er forsvarligt overfor de sarte brugere at oprette indlægget?
"Hvorfor ikke slette de indlæg som hijacker tråden i første omgang? (i dette tilfælde en upassende "joke")" -hilberado
Den joke kunne vist næppe være meget mere passende...
Ville gerne citere nogle tidligere indlæg men det går vist desværre ikke
@ Orca
Godt at se i har lært noget.
Jeg syntes det kunne være en god ide hvis man når man klikker på profil navnet også skulle kunne se hvor mange indlæg man har slettet.
Så kan vi da få lidt side bet''s odds lir herinde.
Feks, hvad er odds på at Gene slår Orca i april måned?
@Nimacos
Tøhø - den var faktisk god!