Spil mod Theo J i aften på PokerStars - $1290 added
I aften afholder vi vores sidste kval til SCOOP, og i aften er der added 5 $215 sæder. Udover de 5 sæder, spiller også Team PokerStars pro Theo Jørgensen med i turneringen. Slår du ham ud, vinder du et $215 sæde.
Theo Jørgensen vil også komme ind i forummet senere i aften og hilse på.
Name: PokerNet DK SCOOP Sat#39
ID: 554476927
Dag: 16 maj
Tid: 20.00
Antal spillere pr. bord: 6
Buyin: $20+2
Addon: 5 tickets to 2012050392
Password
Læs mere om SCOOP her.
Endnu ikke oprettet på PokerStars?
Opret din nye konto her og få op til $600 i bonus
nah mere fordi PokerStars ikke fatter og lave to forskellige koder, i kan også spille med i sveriges :)
synes nu bare der kommer flere og flere svenskere paa.. Ud med dem da..
Kan man afregge hvis man vinder et sæde?
Man plejer at få en $215-ticket til et scoop-event og ikke T$.
Hvad ender det med i forhold til de svenskere? Det er da lidt tåbeligt, hvis de får lov til at deltage.
KopitesCas skrev:
Hvad ender det med i forhold til de svenskere? Det er da lidt tåbeligt, hvis de får lov til at deltage.
Du kan da ligeledes bare tilmelde dig deres....♥
Hvis man ikke kan få T$ bliver jeg nødt til at hoppe fra.. søndag er sidste dag, og kan ikke der..
Det handler vel mere om at vores fcking value forværres af svenskere
Når jeg prøver at registrere mig får jeg at vide at jeg ikke kan, fordi det er en regional tour. Jeg bor på Cypern.
Men jeg kan se at der er en fyr fra Thailand der har kunne regge, og Malta ?
Help :-)
chmpen85 skrev:
Har da hørt at i de andre scoop kvals fik man t$
Jeg har kun fået en ticket.
Og 20 mins late reg
clientadvis skrev:chmpen85 skrev:
Og 20 mins late reg
Ticket kun til Scoop eller valgfri 215$-tour?
Sidste gang fik vi Tourdollar, men ofte er added kun til tour ala den man vinder til.
Ang svenskerne.. Selvfølgelig er det surt de er der, men det er hverken PokerStars eller pokernet som skal svines til der, men der imod den pokernetter, som har givet pw videre.
Også samme spørgsmål som ovenstående, da jeg aldrig kan spille søndag pga. arbejde mandag.
til gengæld bør du kunne afregge og spille en anden 215$ tour .. f.eks SM en anden gang
det kunne man i sidste tour
Nuuuklas14 skrev:clientadvis skrev:chmpen85 skrev:
Og 20 mins late reg
Ticket kun til Scoop eller valgfri 215$-tour?
Sry - det var ikke en Pokernet tour, men Acemag. Der fik man bare en scoop-ticket.
Password er det samme for begge tours sinysnip
Er der latereg på?
20 miin. latereg
Witten har fortalt mig, at man generelt altid kan få en ticket til en anden tour, men vil nu gerne have, at Dieb bekræfter det gælder for denne tour, før jeg smider $22 efter en 10 min.-level tour.
sinysnip skrev:
crap.. kan ikke finde svenskens password... jeg vil ha hævn :-)
Samme pw. Sikkert derfor de kan være med. De har selvfølgelig prøvet at regge da der er samme value i turene, der er næsten ens..
hmm trækker lige mit indlæg fra før tilbage..
Hvorfor samme pw i svensk og dansk tour..... men så kan vi alle tilmelde os deres
goddag Pokernettere. Jeg har lovet at svare på evt spørgsmål her 30 min inden turneringen starter og evt under hvis jeg kan klare at multitaske så bare skyd løs.
Er osse med i den svenske. ♥
Tak Mchael, Så kan jeg vidst lige nå med :)
Haha. Jeg springer nok over mht at føde børnene
og mange tak, Messi
gylden mulighed for at få løst en pn mysterium..
@theo jørgensen
Har gus hansen en profil på pn??
til den mere seriøse..
Kan du tage en tour seriøs til 22$ selvom der er en bounty på dit hoved?
Haha Chmpen .. kunne være episk hvis han svarer "Pm live for den info" :)
Jeg vil godt sætte min førstefødte på spil på at Snogen ikke har en pokernetprofil.
Ja, jeg kan godt tage sådan en 22$ turnering som den her seriøst. Føler ikke rigtigt at jeg kan tillade mig andet overfor jer.
@Theo
Først tak fordi du stiller op i en pokernet tour.. god stil!
Deltager du i DM i næste uge på CC?
@Theo
Hvor mange WSOP-events forventer du at spille? Og overvejer du The Big one for one drop?
Super for svar på spørgsmålet :d
nu til næste spørgsmål..
er der en historie til gus øgenavn snogen??
fuck jeg er kedelig med mine spørgsmål..
Endnu et..
PL Omaha eller NL hold'em
Ser der er bounty på Theo, så må man helt sikkert kunne få alternativ tour ticket, for ellers vil det jo ikke give mening, hvis man både banker Theo ud og får en topplacering med ticket.
Så er nu tilmeldt.
edit: en del stavebøffer, da jeg laver mad til familien på siden. 8)
Jeg aner ikke om jeg spiller DM i næste uge. Håber ikke det lyder arrogant men sandheden er at jeg har problemer med motivationen når buyin bliver for lille, spiller derfor som en pose nødder og kunne derfor så igen lige så godt give pengene til velgørenhed istedet for at stille op.
Ser vi dig snart i RiverClub igen? .. lang tid siden efterhånden .. kan jo ikke passe det er senior vi skal slå ud hver gang :)
du kan da godt få mit kontonummer, tager imod alle donationer....
Fedt at se du stiller op og vi får lidt extra lir
Jeg spiller stensikkert ikke One Drop, selv hvis den var skattefri. Min bankroll er ikke lige deroppe.
Mht WSOP programmet spiller skatten jo ind så jeg har ingen anelse men bliv ikke overrasket hvis jeg tager derover i 3-4 uger og kun spiller Main eventen.
RiverClub får du mig stensikkert at se igen. Kan godt lide stedet og håber meget på at trække samme bord som min far, bare en gang.
Jeg elsker NL turneringer men har ALDRIG spiller NL cashgame med mindre det er 1 ud af 8 spil, som udgangspunkt fordi jeg syntes der er meget mere action i PLO.
naturligvis også så du kan få sat Bondo lidt på plads .. nu vandt han jo sin egen rangliste .. tsk tsk!
Man kan ikke få T$. Man kan derimod spille en anden $215 SCOOP. Brug nu tiden til at stille Theo nogle seriøse spørgsmål.
@Theo
Hvad er dine svagheder i NLHE? (hvis du har nogen)
stensikkert at jeg altid har en lille rød djævel siddende på min højre skulder, der hvis jeg er i tvivl, altid hvisker til mig. "Skulle han nu lige ha ramt der."
Ja, det gør jeg, men der er gigantisk forskel på hans A og G game. Manden kan jo finde ud af at tilte og når det sker gælder det om at læne sig tilbge og ellers bare få skillingerne til midten i et 3 eller 4 bet når du har AKQx på hånden som eks.
@Theo
Hvor mange, eller måske hvor få, online tours finder du interessante nok til at ville spille? Og hvilke lokker mest?
nej ingen bounty i den svenske..
@dieb
så det var ikke et godt spørgsmål om gus hansen havde en pn profil.. det tror jeg lige det var :D
Hvem er de bedste spillere du møder på PLO-bordene på PokerStars?
@ Froopa. WPT i Paris, fordi skillingerne var så store og det var godt arrangeret.
Dieb skrev:
I aften afholder vi vores sidste kval til SCOOP, og i aften er der added 5 $215 sæder. Udover de 5 sæder, spiller også Team PokerStars pro Theo Jørgensen med i turneringen. Slår du ham ud, vinder du et $215 sæde.
når man sætter musen over theo´s skydeskive siger den "Win a $100 bounty"??
friggin svenskere:-( ... Nå, så må jeg bare pive Theo ud og nappe en billet i den danske.... Btw var han faktisk dansker, ham med Q3:
Hand Information
PokerStars No Limit, 20 BB (9 handed).
Table Information
Seat 1: slaskarn ($1470) Dealer
Seat 2: winstons ($615) Small Blind
Seat 3: elvispen ($1470) Big Blind
Seat 4: ifart4u ($1500)
Seat 5: rocco12345 ($1450)
Seat 6: t0rsten51 ($1410)
Seat 7: bearbeer123 ($1470)
Seat 8: blebps ($1650)
Seat 9: Hero ($2465)
Dealt to Hero
Preflop (Pot: $30)
ifart4u: FOLD
rocco12345: FOLD
t0rsten51: FOLD
bearbeer123: RAISE $40
blebps: CALL $40
Hero: RAISE $240
slaskarn: FOLD
winstons: FOLD
elvispen: CALL $220
bearbeer123: FOLD
blebps: CALL $200
Flop(Pot: $770)
elvispen: CHECK
blebps: CHECK
Hero: BET $460
elvispen: CALL $460
blebps: CALL $460
Turn(Pot: $2150)
elvispen: CHECK
blebps: CHECK
Hero: ALL-IN
elvispen: ALL-IN
Hero: $180
blebps: ALL-IN
Hero: RETURN $815
River(Pot: $5635)
ShowDown:
blebps shows
Hero shows
elvispen shows
blebps wins the pot: $5275
[replay]10570[/replay]
Der er rigtig mange gode spillere på de store PLO borde inde på PokerStars og det er vel nogle af de hårdeste spil du overhovedet kan komme til at spille. Så det er svært at vælge, men dem jeg føler jeg har værst imod er folk som Sauce123, BernardB, Rafael Amit og Ilari når han vel at mærke spiller hans A game
Hvilke tre Danske Spillere vil du nødigst sidde til bord med på Final table i SCOOP Main ?
Hånden efter - ikke at den er spændende, men skal lige whine lidt, efter at have tabt en stor hånd er det umuligt at vinde et flip (ved godt jeg shipper uden fe):
Hand Information
PokerStars No Limit, 20 BB (8 handed).
Table Information
Seat 1: slaskarn ($1470)
Seat 2: winstons ($605) Dealer
Seat 4: ifart4u ($1500) Small Blind
Seat 5: rocco12345 ($1450) Big Blind
Seat 6: t0rsten51 ($1410)
Seat 7: bearbeer123 ($1430)
Seat 8: blebps ($4820)
Seat 9: Hero ($815)
Dealt to Hero
Preflop (Pot: $30)
t0rsten51: FOLD
bearbeer123: FOLD
blebps: FOLD
Hero: RAISE $60
slaskarn: RAISE $170
winstons: FOLD
ifart4u: FOLD
rocco12345: FOLD
Hero: ALL-IN
slaskarn: CALL $645
Flop(Pot: $1660)
Turn(Pot: $1660)
River(Pot: $1660)
ShowDown:
Hero shows
slaskarn shows
slaskarn wins the pot: $1660
[replay]10571[/replay]
Gustav, Peter Eastgate enten Brink eller Ravnsbæk
Ha ha - Theo og Wrang på samme bord :)
Edit: Det var kort tid...
GG Theo :)
Nå, men det gik ikke. Kigger forbi om 30 min og svarer på evt spørgsmål her senere.
Kan ikke klage over bountyen :) Ikke hver dag man får lov til at sidde på et 6-max bord med 2 så prominente navne!
Überkiller skrev:
Kan ikke klage over bountyen :) Ikke hver dag man får lov til at sidde på et 6-max bord med 2 så prominente navne!
Og mig!!
og Messi!!
EDWARDHOPPER
Tager da gerne hhv. 14th i DK touren og 13th i SE touren, så slipper man da for bekymring omkring eventuelle T$ eller ej ;)
Nå, så er det et andet bord jeg sidder ved, men Theo sad der til at begynde med. Da jeg kom tilb age fra en hurtig toilettur, var theo væk, så troede han blev slået ud ved mit bord.
8)
out xd man må drømme om en entry eller prøve en sat.
tak for gamet, var nice added:)
Haha sorry Messi. Self. også dig ;)
Ship it. Gik efter 14. pladsen, da jeg ikke kunne spille på søndag :) og den fik jeg.
@Theo: Hvorfor er du først lige blevet oprettet som bruger her på PN? Hvor længe har du læst med herinde?
Har du overskud på sportsbetting indenfor det seneste år?
Har du lært dine børn at spille poker? Er de gode?
Hvad er charmen ved poker?
coinflip skrev:
Ship it. Gik efter 14. pladsen, da jeg ikke kunne spille på søndag :) og den fik jeg.
Vi fik T-Dollar :)
GG all
Ad får det ringe. Dieb skrev da at vi ikke ville få T$? Nå men overlever jo nok
Hader sgu at være bubble boy. Men fik absolut ingen handsker op der kunne rede mig. GG allesammen :)
coinflip skrev:
Var også den jeg gik efter. Men du havde åbenbart færre chips en mig...
Super med T$
Tak til pokernet og Stars for endnu en god promo...
BIx10 er ok value...
Bch84 skrev:
Det var godt nok hurtigt at Theo J røg ud :-S
Ya, men han grinder pt. tre borde, ikke sikker på den gamle mand kan koncentrere sig om mere:-P
Han har indrømmet ( på dk4`s poker magasin ) at 3 borde i MTT er max for silverfox ♥♥♥
Må ærligt indrømme at stars fremstår mere og mere som amatører efter nytår.. det skuffer mig fandme!