Det har længe været efterspurgt af de danske Pokerspillere, og i sidste uge blev det endeligt muligt at spille online Poker på sin telefon og tablet igen. Siden Bet24 lukkede, har det ikke været muligt for danske spillere at spille Online Poker på deres telefon og tablet. Men nu er PokerStars så endelig blevet klar med deres app, så det igen er muligt at få sig et spil Poker på farten.
På PokerStars nye moblie app har man mulighed for at spille op til 4 borde, og der kan spilles alt fra Zoom Poker til SNGs. Der er lavet en app til både Android, iPad og iPhone, så alle skulle have mulighed for at få sig et spil Poker, uden at være begrænset af en bestemt producent.
Spil en hånd og deltag i $10.000 freeroll på PokerStars
Med nye introduktioner på PokerStars følger nye promotions, og derfor har PokerStars valgt at smide $10.000 og 5 iPads efter alle danske spillere. Kravet for at deltage i den danske freeroll er, at du spiller én hånd via din telefon eller tablet inden 6 september.
Klik her for at læse mere om freerollen
Vigtig info om Mobile Poker
- Der kræves ikke NemId ved hvert login på mobilplatformen.
- Men har man ikke allerede en konto hos PokerStars skal man verificere den via desktop klienten. CPR check og et successfuldt NemID login.
- Indbetalinger og udbetalinger skal foregå via desktop klienten.
Klik her for at læse mere om Mobile Poker på PokerStars
Spil Online Poker på din telefon og deltag i $10k freeroll
Så hvis man allerede på nuværende tidspunkt har spillet fra appen behøver man ikke gøre mere for at spille freerollen?
Den kan btw. anbefales!
EDIT: Jeg kan se at der i det første link står
Det eneste, du skal gøre, er at spille mindst én hånd om rigtige penge på PokerStars Mobile app'en i perioden 30. august-6. september.
Så svaret til mit eget spørgsmål er nej :)
Edit edit: Svaret på mit spørgsmål er sgu da: ja!
Kommer der en stars så som virker på alle Android telefoner.. så man kan deltage?
Hvorfor kan jeg kun finde play money borde?
Beklager den er på engelsk, men satser på at det går:
Should you only get play money games and tables when you browse through the available games and no real money games, please make sure that you have selected the appropriate currency in the Lobby menu.
Please note that by default, the "Currency" field is set to "Play Money". However, from the Lobby Menu you can change this to other available currencies that you may have, by simply tapping on the "Currency" field and selecting the currency of your choice.
kravet om at spille "en hånd" skal det være i cash game eller må det gerne være en MTT eller SNG?
petjen27 skrev:
kravet om at spille "en hånd" skal det være i cash game eller må det gerne være en MTT eller SNG?
Begge dele er okay.
Det gør ingen forskel om det er 2-korts, 4-korts, spil uden loft, spil med loft, zoom, MTT eller SnG, så længe det er en raked real money hand på mobil klienten, så er det fint.
ligger den så ved de andre billetter eller er man bare registreret???
Du modtager din billet inden d. 8 september 23.59 ET.
"Der er lavet en app til både Android, iPad og iPhone, så alle skulle have mulighed for at få sig et spil Poker, uden at være begrænset af en bestemt producent."
Bortset fra os med en Windows Phone kan jeg se ?
PhyxiusDK skrev:petjen27 skrev:
Det skal være cash game.
Hvordan ved du det?
Razga skrev:PhyxiusDK skrev:petjen27 skrev:
Det skal være cash game.
Hvordan ved du det?
PokerStars Customer Service Representative at your service.
Det dummeste er, at phyxiusdk ikke ved hvor meget han bliver spammet nu. GL
På den anden side ved han heller ikke hvor meget han tager fejl. WP
På denne side står der
www.pokerstars.dk/en/poker/promotions/mobile-freeroll/
Play ring games and tournaments on your mobile and win a $10,000 freeroll ticket
Jeg har ændret min tidligere post til at begge dele er okay. Grundet miskommunikation fik jeg skrevet for hurtigt. Det bliver lige dobbelt tjekket fremover.
@Razga
Tak
Hvis folk gider, så kunne det være lækkert med en "anmeldelse" af den nye app.
Den fungerer fremragende efter min mening. Jeg spiller på min Android telefon, spiller zoom plo. Det eneste der irriterer mig er når jeg med mine store tykke fingre kommer til at trykke mig ud, kommer jeg på en eller anden måde altid til at åbne et ekstra bord når jeg kommer ind igen og det irriterer lidt.
Synes faktisk det fungerer ret godt.
Dog et det småt på min gamle iphone - men kunne sagtens forestille mig at det ville være super cool på en tablet.
Som stort set alt stars laver, er det perfekt.
På tablet (android) når du spiller og forlader appen for at checke internettet bliver du prompted om det er din tur på bordet.
Gennemstegt!
nu kommer der så lige et rigtig noob spørgsmål, men kan den mobile app hentes til en nokia n8 ?
Prøver lige igen.. kommer deres program til at virke på ALLE android telefoner? har en HTC wildfire s.. og der virker det ikke på... endnu ?
Jeg har lige et par spørgsmål til den nye app. Kan man kun se den sidst spillede hånd, eller kan man søge længere tilbage ?
Hvad med ens konto, kan man komme ind på den, og hæve og sætte ind ?
Gleerup skrev:
nu kommer der så lige et rigtig noob spørgsmål, men kan den mobile app hentes til en nokia n8 ?
I øjeblikket er mobil klienten kun tilgængelig for Android 2.2 eller bedre og iOS 4.1 eller bedre.
Prøver lige igen.. kommer deres program til at virke på ALLE android telefoner? har en HTC wildfire s.. og der virker det ikke på... endnu ?
Unfortunately, given the specific design of PokerStars' Mobile Poker application, there is no way around the 800 x 480 resolution limitation. If your device does not meet this resolution, I am afraid that mobile play will not be possible from your device. At this time there are no official plans to release a different version which could run under lower resolution
Jeg har lige et par spørgsmål til den nye app. Kan man kun se den sidst spillede hånd, eller kan man søge længere tilbage ?
PokerStars' Mobile Poker application has several differences when compared to the computer software.
One of these is the ability to view more than one hand of your Instant Hand History. Please note that the visual hand replayer is also unavailable on mobile devices.
Hvad med ens konto, kan man komme ind på den, og hæve og sætte ind ?
Indbetalinger og udbetalinger kan kun foretages fra klienten installeret på din computer. Hvis du derfor gerne vil foretage en indbetaling, vil du skulle logge ind i PokerStars klienten installeret på din computer for at gøre dette.
Det skulle gå lidt hurtigt, så det blev lige lidt blandet sprog.
Det er lidt komisk hvis man ikke kan spille selve freerollen fra mobilen/Ipad'en. Kan man det?
Hvordan kan det egentlig være at man ikke behøver NEMID?
Det er vel på mobilen det er mest usikkert at spille. En vågen medpassager i bussen/toget og så kan han tilgå din konto!
Junior skrev:
Det er vel på mobilen det er mest usikkert at spille. En vågen medpassager i bussen/toget og så kan han tilgå din konto!
Hvordan vil NEM-ID hjælpe, hvis du allerede er logget ind?
LuckerAndy skrev:Junior skrev:
Hvordan vil NEM-ID hjælpe, hvis du allerede er logget ind?
Jeg tror det Junior mener er, at en vågen medpassager kan lure koden og brugernavn, og derefter logge ind senere på sin egen PS-app, og herefter sprøjte dine dollars som han har lyst til.
Med NEMID ved login, har vedkommende ingen mulighed for dette.
Den kommer. Læs linket i op. Og for en sikkerheds skyld vil jeg sige at jeg tror det nok skal være en raked hand. :)
Skal man være på WIFI for at spille på mobilen?