Mange af jer har sikkert læst om den hollandske grinder "Quadchrazs", der skulle spille 30.000 SNGs i juli på minimum $60, og fremvise et overskud (inklusiv 43% rakeback).
I går ramte han så de 30.000 SNGs, og det med et solidt overskud med 43% rakeback. Nu er han SNE på PokerStars, så han ender med at tjene $71.600 + bets.
www.pnn.dk/lir/quadchrazs-efter-30-000-sngs-overskud-pa-402-360-kr/
Er der nogen der skal have gang i et lignende projekt i august? :)
Spillede 30.000 SNGs i juli med overskud
30k er måske lige lidt over forventet volume, men skal have skudt en masse 180m afsted :-).
Og WP, obv en kæmpe chef :-)
Jeg skal nå 2.5k SNG's, og bliver presset med tiden. One sick dutchman!
Målet for mit vedkommende er 250 timers poker i næste måned.
har dog intet antal sngs jeg gerne vil nå :p
@luckb0x
Ingen vil bette imod dig. Alt under 500 timer ved vi, at du når :-)
1000 SNG om dagen. Selv med hyperturbo og 20 borde er det lidt af en præstation. Især på det level.
Kunne man mistænke ham for at bruge "præstation fremmende midler" i form af bot?.
Er det muligt at nå over 100 SNG i timen på Stars?
Det lyder helt vildt, men måske også kun fordi min egen målsætning i en af efterårsmånederne bliver 1/10 af hans forsøg.
Skal også bare nå 3k, så er jeg glad.
Nogen der ved hvilke hjælpemidler han bruger?
Allmin skrev:
1000 SNG om dagen. Selv med hyperturbo og 20 borde er det lidt af en præstation. Især på det level.
Kunne man mistænke ham for at bruge "præstation fremmende midler" i form af bot?.
Er det muligt at nå over 100 SNG i timen på Stars?
Det lyder helt vildt, men måske også kun fordi min egen målsætning i en af efterårsmånederne bliver 1/10 af hans forsøg.
nej :) en bot ville jo blive totalt smadret på de stakes, det er jo totalt urealistisk.
samt han har hele tiden opdateret løbende i hans tråd på 2+2,
6max hypers. 18s turbo, 9 max turbo og et par 180s vil jeg tro.
men det meste af hans volume er fra 6max hypers
Fuldstændig vanvittigt i min optik, stort WP !
noget andet er så, at jeg ikke fatter hvorfor han vælger at gøre det i Juli måned, den nok varmeste måned i Europa, ville nok have valgt oktober eller november hvis det havde været mig (hvilket det aldrig bliver!)
gad godt at vide hvor stor hans rulle har været i starten...
Sick, just SICK!
Med de swings på 6 max hypers er det jo vanvittig, når størstedelen af hans volume ligger der. :)
WP CHEF
@luckbox
IMHO er hollænderen en human bot - han kan jo ikke nå at tænke poker.
Thyssen skrev:
@luckbox
IMHO er hollænderen en human bot - han kan jo ikke nå at tænke poker.
uden tvivl, men det er der jo intet snyd i ;) kontra rent faktisk at bruge en bot.
Ville godt nok også være dumt at lave sådan et bet som vil trække overskrifter uden at have rent mel i posen.
Jeg er mest imponeret over resultaterne, mener at have læst han spillede 80 i timen. Så er det jo ikke ret meget mere end den gennemsnitlige arbejds uge i visse dele af verden, og nok også visse brancher i Danmark.
Tjah, da jeg kun kan overskue 4 borde af gangen så virker det dobbelt dobbelt vildt :).
Og så med pænt overskud. WP
Han er klart en af de bedste regs og formoder da også lige at gå igennem like 500 HH reviews og database frekvenser en random torsdag midt i bettet. Og jo, han kan godt nå at tænke poker, han spillede 'kun' 15-18 borde for det meste.
Gleerup skrev:
noget andet er så, at jeg ikke fatter hvorfor han vælger at gøre det i Juli måned
Rakerace for Holland gav 4k i added value til bettet :)
I øvrigt respekt for, at han bliver boende i Holland og betaler så unødvendigt meget i skat.
Godt at se at disse vanvittige propbets faktisk kan holde hjem. :)
Sauron92 skrev:
Han er klart en af de bedste regs og formoder da også lige at gå igennem like 500 HH reviews og database frekvenser en random torsdag midt i bettet. Og jo, han kan godt nå at tænke poker, han spillede 'kun' 15-18 borde for det meste.Gleerup skrev:
noget andet er så, at jeg ikke fatter hvorfor han vælger at gøre det i Juli måned
Rakerace for Holland gav 4k i added value til bettet :)
Ja okay så giver det jo helt god mening :)