Jeg sidder og kigger på en spiller på Partys FL 50/100, som sidder med 800.000$. Det kan godt være med jer andre, jeg har dog aldrig set en spiller med så meget cash online og så på et FL-bord.
Spiller sidder med 800.000$ på FL
Kan i øvrigt se, at han sidder på 4 FL-borde og 2 NL-borde, dog ikke med 800 kilo på hver. Jeg tvivlede dog også på, at han har kunnet vinde så meget på FL.
Der var for nylig en tråd på 2+2 hvor Urindanger havde 3,6k på et NL10 bord...der kom en fra support og sagde at Urindanger var "all-time-winner" på NL10 ;)
Og så havde Patrick Antonius på et tidspunkt over 1m på 200-400 PLO
Rimelig stram BRM at spille så lavt som 50/100 :)
Jeg har set Patrick Antonius sætte sig med 800K på $300-600 FL Hold'em på Laddies for et par år tilbage. Ved dog ikke lige hvem ham her er.
@Bjørnen
Mener det var dustin dirksen
Sad på Stars i sidste uge og spillede FL 1-2 SH, da jeg badbeatede en KK med 75o (han havde raiset påfaldende meget).
To hænder senere sad han med 255 K$, hehe. Desværre var det ikke tilt, men skowoff, tsk, tsk.
Well. Hvis det ikke er en pro så må det være alle hvalers moder!!! :D
Lol @KBB
Det kan sku da ikke passe...? Sad han med 360xBI? Sikker på det ikke var NL100 i det mindste?
Ham med de 800K på Party var vist Maka, så vidt jeg har forstået...
En af de bedre på NL5K lige pt...
@ msm89dk
det er helt korrekt.. var på nl10.. der er screenshot på 2+2
Jeg har set Hijay sidde med 1.000.000 på FL på Betfair. Nogle der forresten ved hvem han er?
@KBB det er 99,9999999999999999999% sikkert at han sad på et nl capped bord. Det er jo det samme som fixed ang hvor meget man kan bringe til bordet.
Bordet var ikke cappet. Det var bare en masse high rollers der flippede i laaaaang tid :D