Modtog denne mail i dag:
Til orientering kan jeg oplyse, at Kilstrup & Fuhlendorff A/S blev erklæret konkurs den 11. april 2019. Advokat Jan Bruun Jørgensen er antaget som kurator.
Efter det oplyste har du dæk opbevaret hos det konkursramte selskab.
Der vil den 23. april 2019 være mulighed for afhentning af dine dæk i tidsrummet kl. 10.15 til kl. 12.00 på adressen Storhaven 5, 7100 Vejle. Bemærk, at udlevering vil ske fra lagerhal nr. 2 på adressen.
Der vil ikke være mulighed for at få udleveret dækkene på andet tidspunkt. Skulle du være forhindret i at komme på ovennævnte tidspunkt, kan der ske udlevering mod fremvisning af fuldmagt.
Såfremt du ønsker dine dæk udleveret, skal du senest den 20. april have indbetalt et ekspeditionsgebyr for boets arbejde med udlevering af dæk på 625 kr. inkl. moms til konto i xxxxx, reg. nr. Xxxxx, kontonummer xxxxxxx. med angivelse af (i) bilens registreringsnummer, (ii) dit navn og (iii) sagsnummer xxxxxx. Det er vigtigt, at oplysningerne fremgår af indbetalingen, idet vi ellers ikke kan identificere indbetalingen, og dine dæk derfor ikke vil kunne udleveres.
Udlevering vil alene kunne ske mod fremvisning af kvittering på overførslen af 625 kr. i overensstemmelse med ovenstående. Det er ikke muligt at betale ved afhentningen. Betalingen skal være foretaget som ovenfor anført.
Nu er det ikke fordi at jeg går i små sko eller noget, men der er tale om forudbetalt opbevaring af 2 sæt dæk til 2 biler, så kan simpelthen ikke greje hvorfor jeg skal betale for at hente noget der er mit??
Jeg har været inde i deres dækhal og vil vurdere, at de nok har 200-250 sæt opbevaret.
Det er eddermanene mange penge at drive ind for noget der allerede er betalt for, samt i et latterligt lille tidsrum at hente dem på.
Er dette et normalt forløb ved et konkurs??
/Kasper