Hej
Nogen der fatter hvordan man får sine penge udbetalt til sit visa kort her?
Synes ikke den option er der - så har prøvet til Firepay...men mon det virker?
Har oprettet mig på den engelske side, da jeg helst spiller i $$
Sportingbet, HOLD JER VÆK!
Uha.. det vil jeg også gerne vide da jeg har langt den største del af min roll der...
jeg holder mig langt væk fra sportingbet, da jeg i sin tid skulle have udbetalt mine penge tog det 9 månede og omkring 50 mails og 10 telefon opkald før de kom.
Pokerdelen har jeg ikke prøvet. Men hvis man overfører pengene til sin bookie-konto (hvis man kan det), er der ingen problemer med udbetaling. Så laver du bare en bankoverførsel. Den er gratis. Og det tager et par bankdage.
Pengene står på bookiekontoen. Men under cash out options er der firepay og nogle andre netmuligheder - ikke en dyt om CC-refund (som de ellers andetsteds skriver, at man kan få).
Skal man så taste alle de der detaljer ind, hvis man vil ha en bankwire?
Ja, så kan jeg skrive mig på listen over personer med mega problemer med at få sine penge ud af sportingbet.
Den 20. lavede jeg et cash in. Der skete nada. Den 21. spurgte jeg hvordan det gik med mit cash in. Så fik jeg en mail om at de ikke sender penge tilbage på ens visa (som der ellers står på hjemmesiden), men at jeg kunne lave en Bank Wire. Fint! Så bestilte jeg sådan en. Den 22. svarer de, at de skal se beviser på hvem jeg er (kopi af kørekort, visa mm.). Fint! Jeg sender dem det de skal bruge.....og hører ikke mere. I går er der ikke sket en skid og jeg spørger hvad de har gang i. Hører intet. I dag snakker jeg med live chat (samtalerne kommer nederst til dem der gider læse). Vi bliver pænt uvenner, men hun kan forsikre mig om at de har verdens bedste service, og det er mig der er utålmodig og bla bla bla. Her til aften får jeg gud hjælpe mig en email om, at de skal bruge informationerne til at lave en Bank Wire een gang til!! Jeg tager fat i live help.....og kommer ikke videre. Hva mener I om det her forløb??? Har I oplevet noget lignende?
Johannes: hello
Alfredena: Hi Johannes
Alfredena: How may I help you today?
Johannes: You may help me about my cash out problems
Johannes: Ive been in contact several times with your cash out department - Im beginning to think that they wont pay me
Alfredena: Please explain further.
Johannes: I ordered a cash in 4 days ago
Johannes: got an email that they would credit my initial deposit back to visa and draft the rest
Johannes: nothing happened
Johannes: I wrote them again
Johannes: then they said they needed some documents - drivers licence, copy of visa card etc
Johannes: (which by the way ur site doesnt say anything about)
Johannes: I sent the informations...
Johannes: and nothing has happened
Johannes: should I just forget my money or what?
Johannes: are you there?
Alfredena: Please hold.
Alfredena: Where did you send the documents please?
Johannes: I replyed to the email from [email protected]
Alfredena: Ok, please hold.
Alfredena: The accounting department are reviewing your documentation and you will be contacted by e-mail once there is an update available.
Johannes: Is it normal procedure at sportingbet.com to delay these cash outs? And give sporadical informations?
Alfredena: Security reasons and verification of account information. It is not a regular occurrence. It can be necessary on occasion however.
Johannes: but why does it have to take 4 emails and 3 days to ask for these documents? Why is it necessary to give such a unprofessional support and service?
Alfredena: Your documents are being reviewed. You will be notified once there is an update.
Alfredena: Is there anything else I can assist you with?
Johannes: If you dont proceed my cash in within 4 hours I will start posting about this experience at various forums
Alfredena: Threats will not speed up the process.
Alfredena: As stated, this matter will be resolved as soon as possible.
Johannes: This is not a warning or a thread - it is just pure facts - Ive never - unless of the service at casino.net - experienced worse service than here!
Alfredena: Documentation was required to ensure the security of your funds. It is for your and our benefit.
Alfredena: If you consider that to be bad service, then I apologize but it is in both your and our best interests to ensure the security of your funds.
Johannes: lol, but it is only something u ask about afte me sending 3-4 emails regarding my cash in....
Alfredena: You were contacted as soon as your withdrawal was being processed.
Johannes: I look at is as you are taking my time - I mean why not ask for these security informations right away instead of spending 3-4 emails - and days?
Alfredena: As above, it was asked for once your withdrawal was proce
johsen. Sådanne procedurer er ganske normale for poker rooms/casinoer. Problemet er at cashier er outsourcet og livehelp ofte også er outsourcet. Det gør at de har meget svært ved at kommunikere og processerne tager meget lang tid.
Jeg brugte fx. selv omkring 1 md. på cashout fra pacific...mails fløj frem og tilbage, og eftersom der går flere dage før de svarer på mails..tja...
Ja, men nu starter det jo forfra med de samme oplysninger de skal bruge en gang til....Det er jo helt til grin. Plus at de kunne have bedt om alle oplysninger på en og samme gang, plus at de misinformerer på deres hjemmeside!
Jeg er desværre ikke enige med jer. Har oprettet mig på sportingbets danske hjemmeside, og indsat et beløb med ewire, (jeg har ikke visa mv.). Pengene jeg overførte stod på min konto ca 1. time efter jeg satte dem ind. ¨
Med hensyn til udbetalinger har jeg nu 3 gange fået udbetalt kr. 1200 pr. gang og pengene har stået på min bankkonto 3 dage efter jeg har anmodet om dem. Jeg har aldring indsendt kørekort mv.
Jeg er godt tilfreds.
Jeg har aldrig personligt spillet på sportingbets, men mener at du overdriver det hele.. Ja du har ikke dine penge endnu, men er det 4 dage der har gået, det er jo ikke som om de har holdt dem frosset i flere måneder....
At du så vælger at begynde at spame med hvor dårlige de er, syntes jeg også er forkasteligt, det giver hele sitet et dårligt ry som sikkert ikke er begrundet.
Ydermere syntes jeg at den tone som du bruger overfor livehelp også er forkasteligt, da de hele vejen igennem giver dig fair svar.. persoligt ville jeg have blokket forbindelsen hvis det var mig...
Sidst men ikke mindst vil jeg citere dig selv: "for freakin 500$..." hvilket kun fortæller mig at du måske ikke burde spille om mere end du har får til at tabe.. se hvor mange mennesker du svindede til "for freakin 500$..."
Enig med AndersF.
Jeg synes du er alt for utålmodig og urimelig overfor supporten. Det har taget skallede 4 dage. Hos Casino-On-Net, nettets største, er det f.eks. helt fast kutyme, at det tager 1 uge med udbetalinger. Har selv hævet hos Pacific i dag for første gang og forventer egentlig først mine penge engang midt i næste uge.
OK, de har måske kludret lidt med dokumentationen, men hva" så?
Det problematiske er, at du sætter Sportingbet i urimeligt dårlig lys, hvis folk kun ser overskriften på tråden.
Enig med AndersF og henry
Og sådan som jeg forstår det "for freakin 500$" er det som om det ikke er ret mange penge for dig?
hvorfor har du så, så travlt med at få dem?
jeg er ikke helt sikker på at det er en god ide at svine folk til når man gerne vil have dem til at gøre noget...jeg er faktisk ret imponeret over hvor veldiciplinerede svar du fik fra deres servicedepartement, som udfra hvad jeg kan læse opfører sig temmeligt eksemplarisk overfor dig.
Jeg synes umiddelbart du lyder som enhver support-medarbejders mareridt. Jeg har selv engang arbejdet i kundeservicen hos en avis, og jeg ved at kunder som dig bestemt ikke kommer forest i servicekøen. Det er dem der har fuld kontrol over dine penge, og jeg tror du kommer en del længere med lidt tålmodighed og venlighed. Det svarer til at blive uvenner med den lokale pizzabager. Man ved sku aldrig hvad De kommer i din pizza derefter...
Mage til uforskammethed!!!!!!
Enig med Thomsen og andre her.
Du bruger 3 linier på at sende dem i defensiven ("Im beginning to think that they wont pay me") og følger herefter op med evergrens som "should I just forget my money or what?" og "Why is it necessary to give such a unprofessional support and service?" og kroner afsluttende med "If you dont proceed my cash in within 4 hours I will start posting about this experience at various forums".
Herfra undrer du dig over, at de giver dig en dårlig service?!
Efter flere år i servicebranchen kan jeg kun tilslutte mig Panduro. Du her lige garanteret dig den dårligste service, som du kan købe for penge.
Fair nok..vi mister alle hovedet en gang imellem, men din tilgangsvinkel her, har nok skabt flere problemer end den har løst. Kunne være en af forklaringerne, hvis dine penge ikke kommer dumpende ind ad døren om få dage.
Den Svage
hehe Hinspage... "evergrens"
@ Johsen når man bruger VISA må man ofte væbne sig med tålmodighed og en scanner... Det har jeg lært den hårde måde ved utallige bookies... Værst var det da jeg engang nåede at få et nyt VISA før jeg skulle cashe ud og de så pludselig ville se det gamle VISA (som naturligvis var spærret/ophørt i mellemtiden) :-/ Efter en lukket konto, en del mails og opkald til Østrig endte det dog lykkeligt..
Hold da kæft man - Johnsen nu må du fandme spænde huen og komme ind i kampen.
Man taler da ikke sådan til andre mennesker uanset hvem og hvad- Iøvrigt har jeg kun haft gode oplevelser med Sporting bet!