Borussia Dortmund har skuffet alt og alle i denne sæson, men kom senest med en opblomstring. Det var en stor forløsning for spillerne, og på trods af skuffede fans og ikke mindst elendige resultater, så virker moralen og spillelysten stadig enorm hos Dortmund.
De møder i aften Mainz med Kasper Hjulmand ved roret, og jeg tror, at Dortmund vinder denne kamp ret komfortabelt. -1.5 asian handicap 1.92 til Dortmund hos Bet365.
Hvad er i andre på i dag ? :)
jeg er på den samme er helt enig med det du skriver .. tror på en stor sejer iaften.
AKL2 skrev:jeg er på den samme er helt enig med det du skriver .. tror på en stor sejer iaften. er os kommet frem til og være meget enig, efter og undersøge de 2 hold og i mente på Dortmund kom igang med en sejr, i sidste kamp, deres publikum ved godt hvad det handler om i dag, og vil helt sikkert visse en magt faktor og være 12 mand, kæmpe plus til bettet er dortmund har spillere på vej tilbage, hvilke nok gør alle vil visse de er berettet til start 11, så de 11 der får chancen fra start idag vil kæmpe med sved tåre fight og give sig 110 procnt, synes egentlig os de viste i sidste hjemme kamp at de er på rette vej, største plus, er at Mainz normale 1 valg til målmands posten , har karantæne idag, og ret uprøvet gut tager over. bonus info kampen vises på Eurosport med kamp start kl 20:30. Fik Dortmund♥-1,5@1,90 3/5 units god kamp til alle og go go Dortmund :O) 1units på Aubameyang som første mål score@5 og 2,5 units når som helst@2,05 go go :O)
Redigeret af mahmya d. 13-02-2015 15:30
mahmya skrev: er os kommet frem til og være meget enig, efter og undersøge de 2 hold og i mente på Dortmund kom igang med en sejr, i sidste kamp, deres publikum ved godt hvad det handler om i dag, og vil helt sikkert visse en magt faktor og være 12 mand, kæmpe plus til bettet er dortmund har spillere på vej tilbage, hvilke nok gør alle vil visse de er berettet til start 11, så de 11 der får chancen fra start idag vil kæmpe med sved tåre fight og give sig 110 procnt, synes egentlig os de viste i sidste hjemme kamp at de er på rette vej, største plus, er at Mainz normale 1 valg til målmands posten , har karantæne idag, og ret uprøvet gut tager over. bonus info kampen vises på Eurosport med kamp start kl 20:30. Fik Dortmund♥-1,5@1,90 3/5 units god kamp til alle og go go Dortmund :O) 1units på Aubameyang som første mål score@5 og 2,5 units når som helst@2,05 go go :O)
Reus har lige forlænget sin kontrakt. Jeg spiller ham som første målscorer ...odds ? har ikke set på det endnu.
Er der et eller andet galt med DS?
Kan godt logge ind, men den opfører sig mærkeligt når man søger efter kampe.
har os kig på FC Porto-Guimaraes Porto score pt mål på samlebånd og personligt mener jeg de er klasser bedre end dagens modstander og når de spiller allerede fredag, tror jeg ik de spare alverden, de har CL macht onsdag mod Basel :O) nogen med ekstra indput på den? :O)
Fantast spillet til pakgarn igår er Dortmund -1,5 2,03 og -1,25 1,80
Karlsruhe -0,25 1,97 spillet for 2,5/5 og Dortmund er max, dog ikke til max til priser meget under 2,00
Så er jeg den eneste der ser mere værdi i Mainz +1.5 @ 2.00 ... Synes Mainz har spillet flot fodbold i år, og tror egentlig ikke Dortmund vinder stort i aften, tror nærmere på et X eller en 1 måls sejr... Dortmund er alt for store favoritter...
Er desuden ude på Barcelona B @ 2.40 i morgen, og -1 @ 5.00 ... Ny træner, hjemmebane og alle spillere meldes klar. Samt Bristol City @ 2.30 St. Liege @ 2.50 Liverpool @ 2.10 Hoffenheim @ 2.00 Wolfsburg @ 3.10 Atletico Madrid @ 2.10 Villareal @ 2.15
☺😊😀😃
Nimacos skrev:Karlsruhe -0,25 1,97 spillet for 2,5/5 og Dortmund er max, dog ikke til max til priser meget under 2,0
Synes Dortmund er faldet for meget til min smag nu... så hopper på dit andet spil i stedet. Så min 1. raket fortsætter med 272 kr på Karlsruhe DNB til 1.6
Nimacos skrev:Fantast spillet til pakgarn igår er Dortmund -1,5 2,03 og -1,25 1,80
Jeg tror på dig :) Så jeg har smidt 500 på Dortmund -1.5 fik den til odds 1.90 odds klubben på arbejdet fik jeg overtalt til at gøre det samme :)
Har prøvet disse væddemål i aften/nat spillet lidt på kryds og tværs (spillet på Bet365/scandic), desværre lidt sent ude med bets på Dortmund kampen så oddsene er desværre ikke prangende, men tror de kører Mainz over, lige som de fleste i denne tråd tror.
Marseille 1,35 NEC X2 1,22 NEC 2 1,825 Dortmund scorer i første halvleg 1,45 Dortmund Vinder første halvleg 1,66 Dortmund - Mainz over 4,5 hjørnespark første halvleg 1,825. Helmond - Den Bosch X2 1,38 Helmond - Den Bosch 2 2,10 De Graafschap 1 1,40 Nattens NBA all star, Rising stars:
USA - World --> World +3,5 1,90
Redigeret af Razzmussen d. 13-02-2015 22:20
J-Hantusch skrev:Så er jeg den eneste der ser mere værdi i Mainz +1.5 @ 2.00 ... Synes Mainz har spillet flot fodbold i år, og tror egentlig ikke Dortmund vinder stort i aften, tror nærmere på et X eller en 1 måls sejr... Dortmund er alt for store favoritter...
jeg er helt enig, specielt 5.83 på X ser fantastisk ud.
Filosoffen skrev:Er der et eller andet galt med DS?
Kan godt logge ind, men den opfører sig mærkeligt når man søger efter kampe.
Den flipper også ud her.
Har opgivet DS for i dag.
Ville have spillet Lille - Nice X2 som bliver anbefalet i dagens avis, men selvfølgelig dukker oddset :(
Så er der tilgengæld Athletico M. til odds 2,1 på søndag. Fint odds vil jeg mene.
hvorfor er der ikke noget NBA den kommende uge..
@Ped125
Allstar weekend fredag-søndag, også har spillerne derefter et par dages pause, inden det går løs mod slutspillet på torsdag, hvor vi "starter" med et brag af en TNT med Mavs@OKC og Spurs@Clippers.
Har spillet en lille hygge-trilling i den franske 2. division. Jeg har tidligere haft godt held med denne liga. Chateauroux - AC Ajaccio X Niort - Dijon 2 Tours - Arles 1 Samlet odds: 17,10 på Unibet. Indsats: 100 kr.
Jones-DK skrev:@Ped125
Allstar weekend fredag-søndag, også har spillerne derefter et par dages pause, inden det går løs mod slutspillet på torsdag, hvor vi "starter" med et brag af en TNT med Mavs@OKC og Spurs@Clippers.
Super takker :-
Nimacos skrev:Karlsruhe -0,25 1,97 spillet for 2,5/5 og Dortmund er max, dog ikke til max til priser meget under 2,00
Tak for Karlsruhe tippet 😊
omg en skov tur fra Dortmunds mål mand og kiks i forsvaret, bag ud efter 53 sek flot, kom så go go :O)
Reus hvorfor udligner du ikke der med det samme... wow en start
man kan godt mærke pokernet er på Dortmund :p
porto scorer over 2,5 mål@2,20 1 1/2 units :O) go go
Dortmund er desværre en skygge af sig .
Marseille og Dortmund hvor er det bare elendigt...
Lad os nu se med Dortmund i 2nd half, men at de står i 1.30-1.35 er VANVID.
E-Sport Meet Your Makers - Unicorns of love - Firstblood Unicorns of love @ 1,8 spillet hos DS
UOL spiller utroligt aggresivt earlygame mod et meget passivt MYM. Det kommer selvfølgelig meget an på picks, men finder værdi i dette spil. Odds 1,8 ligger også væsentlig over markedet.
Dortmund er vist vågnet! :)
Redigeret af CaliKid d. 13-02-2015 21:42
Forsæt Dortmund :O) go go ♥
Sådan Dortmund... kom nu lige Marseille..
amen lol Dortmund... elendigt dækket op... sker der.. hah
Redigeret af Razzmussen d. 13-02-2015 21:43
Tror i at dortmund målmand får en redning i dag?
superKrikken skrev:Tror i at dortmund målmand får en redning i dag?
nej
Livebettet uafgjort i Almeria
Sådan Dortmund og Marseille..... lige en mere Dortmund...
ja tak Aubameyang og 3-2 1 mere kom så :O)
I får da hvad i beder om idag :
men men men, med Dortmunds målmand, kan alt ske. Hold kæft han er ringe!!
tillykke med Dortmund, mon ikke det bliver 5-2 nu?
Lucas hradeski ville pynte på begge hold.
Redigeret af superKrikken d. 13-02-2015 22:11
Har solgt mit (-1) , skal ikke nyde mere af den kamp sådan som det har forløbet..
God redning af dortmunds målmand må jeg nok retfærdigvis sige ☺
sådan, tak Dortmund, fed fed kamp :O)
Nimacos skrev:Giga kamp;)
Tak for gaven
Filosoffen skrev:Livebettet uafgjort i Almeria
Takker :)
CaliKid skrev: Takker :)
Det var så lidt :)
Bet365 reklamerede i dag for deres corner-bets til Chrystal P - Liverpool i morgen.
Nogle som har noget at byde ind med her?
kom nu Porto, jeg falder i søvn hehe :O) go go
ja en mere ville være rart,, men er ved og være tid så
nåh porto gad ik det vilde idag, har nok onsdag i hovedet allerede :O)
Et par NHL bets til i nat, de fleste spillet til morges inden work :
FLO Panthers @ DAL Starrs : Over 5,5 @ 2,00 for 3/5 units (Unibet) PHI Flyers @ CLB Blue Jackets : Over 5,5 @ 2,10 for 2,5/5 units (Bet365) PHI Flyers @ CLB Blue Jackets : Blue Jackets uden OT @ 2,35 for 1,5/5 units (Unibet)
BOS Bruins @ VAN Canucks : Bruins ML @ 1,98 for 1,5/5 units (Unibet)
Målscorerbets : Hartnell (CLB) 1st og Anytime @ 17,00 og 3,85 Simmonds (Flyers) Anytime @ 3,20 Hossa (Blackhawks) Anytime @ 3,95 Spezza (Starrs) 1st og Anytime @ 21,00 og 4,70 Hayes (Panthers) Anytime @ 4,10
Ekstra spil :
FLO Panthers @ DAL Starrs : Over 6,5 @ 2,80 for 1,5/5 units (Unibet)
Både Danske og Bet365 ligger på 2,20-2,25 så kan ikke lade den pris ligge urørt ;)
ShadeStar skrev:
Ekstra spil :
Både Danske og Bet365 ligger på 2,20-2,25 så kan ikke lade den pris ligge urørt ;)
samme odds fås andre steder. Jeg kan ikke sige hvor ^^
supersafe skrev: samme odds fås andre steder. Jeg kan ikke sige hvor ^^
Okay...så er det ikke kun Unibet, der ikke har fået justeret :)
Et lille spil på blackhawks -1,5 til 2,10 det gik jo fint med Kings i går ;D
Redigeret af chrismm d. 14-02-2015 00:55
chrismm skrev:Et lille spil på blackhawks -1,5 til 2,10 det gik jo fint med Kings i går ;D
Jeg tror også Blackhawks vinder, men er lidt i tvivl om 2,10 er nok til -1,5 og er derfor gået udenom, men håber du rammer med Hossa som målscorer :)
ShadeStar skrev:
Ekstra spil :
du har stukket ud på over 6.5 efter 60 mins hos Unibet, Danske Spil er over 6.5 incl. O.T. er 2.25, excl. O.T. gir DS 2.60
Krone7 skrev:du har stukket ud på over 6.5 efter 60 mins hos Unibet, Danske Spil er over 6.5 incl. O.T. er 2.25, excl. O.T. gir DS 2.60
Lol ja, selvfølgelig! :/ Måske man skulle gå i seng og få sin søvn, for det er skidt at glemme sådan noget...
ShadeStar skrev: Lol ja, selvfølgelig! :/ Måske man skulle gå i seng og få sin søvn, for det er skidt at glemme sådan noget...
lol måske, nå så ender den vel 3-3:)
Så har Simmonds scoret det mål han skulle. Nu skal Jackets køre Flyers over ;
uhh er spændt på USA vs WORLD.... mon de scorer 59 point på 4:45 min? :D
Ja tak blackhawks og godnat
Panthers +2,5 - 2.20 liveodds
easy money
Redigeret af Oban d. 14-02-2015 05:17
Skal lige ha styr på min OCD, med at runde min konto af til nærmeste tusind. Så Sharks -1.5 - 2.60 liveodds får lige et skud.
Redigeret af Oban d. 14-02-2015 05:41
SHAAAAAAAAAAAAAAARKS GOOOOOOOOOOOOOAL!! forhelvede.. nu er jeg nødt til at fortsætte, ellers stemmer kontoen ikke :/
VAN Canucks -2.5 - 2.75 liveodds.... please tab nu så jeg kan komme i seng..
Redigeret af Oban d. 14-02-2015 06:31
Wellington phoneix sejr 2.20 liveodds.
Redigeret af Oban d. 14-02-2015 06:52
Oban skrev:VAN Canucks -2.5 - 2.75 liveodds.... please tab nu så jeg kan komme i seng..
OMFG GOAL!! er brandvarm... nu gider jeg fandme ikke mere.
Oban skrev:Wellington phoneix sejr 2.20 liveodds.
kæmpe afbrænder 1 meter foran mål, frispark få centimeter fra straffe..... de har alt spil og 100% press, men får den vist ikke ind.
Anbefaler Cuevas live (mot almagro).
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|