Sportsbetting 16/5

#1| 0

Er der noget godt at hive pengene efter i dag? Jeg er ved at spille en sportsbonus ud, så jeg kunne godt bruge nogle fif hvis der er nogle med nogle gode idéer? :-)

16-05-2008 11:04 #2| 0

Jeg tænker på at spille:

Canada-Sverige 1 1.47
Rusland-Finland 2 3.10

Er ikke så stærk i ishockey. Er det helt ude i hampen?

16-05-2008 11:11 #3| 0

Canada har det stærkeste hold og burde vinde (og hjemmebane).

Vil holde mig langt væk fra Rusland-kampen... Hvis du ser på holdene er Rusland efter min mening det næstbedste hold med kanon offensive spillere som Ilya Kovalchuk, Alexander Ovechkin, Alexander Semin, Sergei Fedorov og Alexander Radulov.

Finland har også et meget stærkt hold, med specielt gode keepere...kampen kan å begge veje, så hvis du vil spille bons fri er det ikke den optimale kamp.....tror (og hpber) mest på Rusland..med de talenter de har må det snart være deres tur til at nå finalen

16-05-2008 11:33 #4| 0

Kan godt være det ikk er i dag, men hva faen:

Parma - Inter 2 1.60!!!! Man må simpelthen gå ud fra, at Inter giver den alt hvad den kan trække i sidste kamp i Seria A, navnlig når Roma puster dem i nakken blot 1 point efter. Parma er jævnt dårlige i år, så det skulle være en smal sag for Inter, og til det odds burde man stikke en stor bid af rullen på det. Kan simpelthen ikk forstå det høje odds.

16-05-2008 11:54 #5| 0

Rusland slår Finland.
Og tror også Canada vinder med deres hold :o Det så sygt..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar