PN Jinx, hvad er dog det??
Nu har jeg startet to bettingtråde, og begge forslag er blevet ramt. I går var det X mellem PSG og Chelsea, og jeg agter at ramme endnu et bet i dag.
Schalke 04 møder Real Madrid, og jeg har svært ved at se, at Real Madrid ikke skulle gå hen og vinde denne kamp. Dog tror jeg ikke, at de bringer sig foran tidligt i kampen, og jeg prøver derfor en frækkert! - Halvleg/Fuldtid - x/2 til 4.00 igen! :)
Hvad er I på? :)
Jeg har Gashi to score for Basel, odds 4. Mener ikke Basel er så store underdogs som bookies gør dem til og Gashi er deres klare topscorer, så ret misvisende at der er et par spillere der giver bedre odds end ham. Mener han har scoret 13 i ligaen og Streller 6.
Turbofluen skrev:Jeg har Gashi to score for Basel, odds 4. Mener ikke Basel er så store underdogs som bookies gør dem til og Gashi er deres klare topscorer, så ret misvisende at der er et par spillere der giver bedre odds end ham. Mener han har scoret 13 i ligaen og Streller 6.
Du kan få odds 6 på unibet
Jeg er også lun på Vålengra til at slå AGF.
Det er på træningslejren i La Manga, og AGF virker stadig ikke gode nok til at kunne slå et hold fra "subtoppen" af den norske liga. AGF tabte 2-5 til Viking efter de var foran 2-0, men kollapsede fuldstændig i 2. halvleg. Få dage efter vandt de 2-0 over CMS, som er et lavere rangeret spansk hold.
Wieghorst benytter disse kampe til at teste unge spillere af, hvor bl.a. Oskar Buur på 16 år, får spilletid (kæmpe talent) og andre unge spillere.
Spiller for spiller har AGF vel et ganske slagkraftigt hold, og jeg er da 100 % sikker på, at de rykker op. Men Vålengra svarer vel til et top seks hold i Superligaen, måske top 4, og derfor bør de være større favoritter end 2.30 mod AGF (IMO) - Jeg kender dog intet til Vålengras start-11 til kampen, og det er eneste minus. :)
fox1 skrev: Du kan få odds 6 på unibet
Txs! De var ikke dukket op på betbrain, troede kun det var udelandske bookies der havde markant højere. Men du har måske kostet mig 1000 kr ekstra ;-)
Dagens skrubsang:
https://www.youtube.com/watch?v=CH3rx8LhrQo
Classic :)
Redigeret af iNeedMoney d. 18-02-2015 13:31
Basel-Porto Ht-Ft X / 2 @ odds 5 Porto @ odds 2,30 Korrekt resultat 1:2 @ odds 9 O 2,5mål @ odds 2,25
Vålengra dnb 1,82 2/5 (ty Henze)
Nimacos skrev:Bradford dnb 1,99 4/5
Hvor finder du Bradford til 1.99 ? Jeg kan finde den til 1.80 hos 365 Og 1.72 hos unibet
haha Tipoco er jo helt væk
Leyton vs Bradford DNB 1,74 vs 1,81 syg nok juice
Ishusen skrev:haha Tipoco er jo helt væk
Leyton vs Bradford DNB 1,74 vs 1,81 syg nok juice
Tipico giver generelt rigtige dårlige odds på 2-way markeder. Så hvis man skal finde værdi hos dem skal du lede efter 3-way...
blunder skrev: Tipico giver generelt rigtige dårlige odds på 2-way markeder. Så hvis man skal finde værdi hos dem skal du lede efter 3-way...
Jo men det der er jo tyveri,
pakgarn skrev:Hvor finder du Bradford til 1.99 ? Jeg kan finde den til 1.80 hos 365 Og 1.72 hos unibet
Spillet igår aftes.
Ishusen skrev: Jo men det der er jo tyveri, Det er decideret tyveri og utroligt det er lovligt at tilbyde odds med så stor juice, desværre er de ikke de eneste på dk markedet som tilbyder disse 'tyveri' odds.
Redigeret af Nimacos d. 18-02-2015 14:21
Nimacos skrev: Det er decideret tyveri og utroligt det er lovligt at tilbyde odds med så stor juice, desværre er de ikke de eneste på dk markedet som tilbyder disse 'tyveri' odds.
Ingen tvivl om de fortrækker hobby spilleren der fatter minus af odds, så vidt jeg ved så giver de limits på ingen tid, men spiller min bonus igennem og så det farvel herfra, det kan jeg sgu ikke tage seriøst
Hoppet ud i noget lir i nattens NHL kampe:
Spillet på x i alle de 6 kampe odds 3.7-4.2. Spillet i forskellige systemer så lad os få en del overtime :)
Ishusen skrev: Ingen tvivl om de fortrækker hobby spilleren der fatter minus af odds, så vidt jeg ved så giver de limits på ingen tid, men spiller min bonus igennem og så det farvel herfra, det kan jeg sgu ikke tage seriøst
Du kan også se hvor der er et 2-way hvor den er lige. Så giver de fleste 1.9-1.9 tipico giver 1.85-1.85. Godt nok meget værdi de snupper der.
blunder skrev: Du kan også se hvor der er et 2-way hvor den er lige. Så giver de fleste 1.9-1.9 tipico giver 1.85-1.85. Godt nok meget værdi de snupper der.
ja så det jo nemt nok at give en 50% bonus når den bliver ædt op i dårlige odds
19 årig på mål for Schalke i aften (normal står han for andet holdet).
Det må da gå galt, hvis Real spiller igennem.
Redigeret af ktothep d. 18-02-2015 15:46
Kunne godt finde på at spille rent på Bradford i den tidligere nævnte kamp her mod leyton orient hvis jeg ellers kan finde det rigtige odds . 2.40 er for lidt syntes jeg . Udover det undre jeg mig over leytons placering , sidste sæson sluttede de som nr 3 nemlig ,så hvad er grunden til de skraber bunden i år
ktothep skrev:19 årig på mål for Schalke i aften (normal står han for andet holdet).
Det må da gå galt, hvis Real spiller igennem. En af HeavyBettings eksperter betoner også det med den 19-årige keeper. Hans anbefaling går på Real -1,5 hjørne.
Hælder selv mest til under-hjørnespark. Schalke får ekstremt få hjørnespark i Bundesligaen (3,33 tilkendt pr. kamp og kun 4,76 mod sig pr. kamp) og fører 31 % af sine angreb henover midten af banen - mest midtangribende i Bundesligaen, hvorimod et hold som Wolfsburg er nede på 25 %.
Real selvfølgelig med masser af skudtrusler, men ved en føring tror jeg ikke nødvendigvis, de vil fortsætte med at køre på som de gør i ligaen. Virker ikke til at peake for tiden med formsvag Ronaldo og en Bale, som måske er mere påvirket af al virakken end han giver udtryk for.
1-6 i corners sidste år, synes under 10 corners (pengene tilbage på 10, gevinst ved 9 eller færre) er en noget for høj linje.
Kilder:
Heavybetting WhoScored WinDrawWin statistics
Redigeret af Floorpie d. 18-02-2015 17:33
Rakertid. GF taber her kl 19, til odds 2.25 for 650 kr
Tungt ude på Real i aften
Real -1.5 2.25 5/5 Real -2.5 4.0 2/5 Real -3.5 7.5 1/5 Benzema to score 2.38 3/5 Ronaldo scorer og Real vinder 2.10 3/5
Kampen i aften er kampen, hvor Real Madrid får banket den selvtillid ind, som de har manglet i den seneste periode. Der er klasseforskel mellem de to hold, og Real Madrid er netop ikke - som en bruger tidligere bebudede - IKKE holdet, der trækker i bremsen ved hverken 2-0, 3-0 eller 4-0. De scorede 6 mål sidste sæson på banen, men kunne have scoret 10. Ancelotti vil have tingene afgjort i dag, og det gør ham. Real Madrid vinder 5-1.
SebberG skrev:Tungt ude på Real i aften
Real -1.5 2.25 5/5 Real -2.5 4.0 2/5 Real -3.5 7.5 1/5 Benzema to score 2.38 3/5 Ronaldo scorer og Real vinder 2.10 3/5
Kampen i aften er kampen, hvor Real Madrid får banket den selvtillid ind, som de har manglet i den seneste periode. Der er klasseforskel mellem de to hold, og Real Madrid er netop ikke - som en bruger tidligere bebudede - IKKE holdet, der trækker i bremsen ved hverken 2-0, 3-0 eller 4-0. De scorede 6 mål sidste sæson på banen, men kunne have scoret 10. Ancelotti vil have tingene afgjort i dag, og det gør ham. Real Madrid vinder 5-1.
Umiddelbart mangler Real Madrid deres defensiv, og Schalkes defensiv er blevet forstærket i form af Nastatic, Kirchoff & Höwedes Lugter af få mål imo. :)
Aarhus GF - KIF Kolding over 52,5 mål, odds 2 på Bet365
GF vil, ifølge trænerens interview med TV Østjylland, gå all-in, og forsøge sig med 7 mod 6 i angrebet det meste af kampen for at have en chance mod Kolding. Det vil unægtelig give et højere scoringsantal end normalt.
Forsøgt mig med lidt livebetting ud fra Henze's kommentar om AGF gik ned i 2. halvleg i anden træningskamp.
Vålerenga over 0,5 mål........1,9 Unibet ( 2/5 ) Vålerenga over 1,5 mål,,,,,,,,5,4 Unibet ( 1/5 )
Hvis i keder jer kan i se Osnabrück - Bielefeld på NDR.de Det er Derby som spilles i osnabrück med udsolgt stadium efter godt vejr hele dagen og karneval fra lørdag-tirsdag så stemningen fejler intet
Skulle vist liiige ha' kigget lidt på skudstatistikkerne, inden de spil på Vålarenga :-(
1 sølle skud ved siden af mål er det blevet til.
Klamt at HC Motor smider den væk i sidste minut...
odds er også 2,5 dnb på vålerenga nu;(
Mon ikke Real Madrid i aften er lige så sikker som Bayern Munchen igår :/
Heldigt det blev en wash.
@sebber G
Erindrer ellers at Real trak håndbremsen to gange mod Liverpool i år ;)
Real Madrid scorer over 1,5 mål 1,50 Over 4,5 hjørnespark i første halvleg 1,80 (Scha - Real)
Samlet: 2,70 Double hos Bet365
Tror ikke på mange mål i Schalke. Synes Hr. Baldorfs analyse andetsteds er rigtig spot on...
Hvilke bookies taget bets på VM i banecykling?
Real Madrid - Schalke04 1 halvleg: X @ 2.50
Real Madrid -1 @ 2.20 Gashi(Basel) scorer anytime @ 6.00 Bradford @ 2.70
Anaheim Ducks-Tampa Bay Lightning: X @ 3.95 Colorado Avalanche-Los Angeles Kings: X @ 3.80 Gashi(Basel) scorer anytime @ 4.00 (Spillet hos DS som 2/3 & lige på)
Redigeret af J-Hantusch d. 18-02-2015 22:38
j. Martinez anytime @ 2,5
ventus skrev:Aarhus GF - KIF Kolding over 52,5 mål, odds 2 på Bet365
GF vil, ifølge trænerens interview med TV Østjylland, gå all-in, og forsøge sig med 7 mod 6 i angrebet det meste af kampen for at have en chance mod Kolding. Det vil unægtelig give et højere scoringsantal end normalt.
Godt spottet :)
Real M Ser godt nok ikke gode ud :S
Tak til Roman Empire for Aarhus GF +4,0 @ 1,83...
Forslag til noget live? :)
Schalke - Real. Over 1,5 mål i 1. halvleg, 2,37 @bet365
Redigeret af TheDarkKnight d. 18-02-2015 21:35
Kom nu med et par hjørne Real
Godt nok et varmt PN her til aften - Ventus' over i Aarhus hjem på super 2. halvleg, Nimacos' Bradford fint på vej og hjørnesparkstørken også fin for mit eget vedkommende. Keep up the good work :-)
Nimacos, tak for tip 👍 (no jinx)
LIVE Real Madrid 2-0 @4.40
LOL ser i Basel-Porto! Galt en forsinkelse af et annulleret mål. Klamt
Porto får lov til at fejre målet til 1-1, og inden de sætter spillet igang igen, bliver målet annulleret. Haha... Klammo:)
GO GO GASHI!
Redigeret af J-Hantusch d. 18-02-2015 21:56
dårligt for vores gashi bet at det bliver annuleret. Men helt korrekt. Sygt langsomt af dommeren.
Præcis... Også derfor jeg ærgede mig...
Så også gerne RM vinde 2-0 :)
Man skulle ikke tro Porto var bagud når man sidder og ser på statistikkerne i kampen :D
har spillet live på porto :-)
nope, fesent at sidde og heppe på en basel angriber, han skulle have scoret det mål de får.
tror egentlig også det er skidt at embolo afløser streller, forestiller mig at mange af gashis mål bliver scoret når streller lægger af, siden han kan scorer så megetuden at være i midten.
kom nu lige med et par kasser Porto !
straffe Pooorto
& RM 2-0 ♥
Redigeret af J-Hantusch d. 18-02-2015 22:23
Dejligt med Under 2,5 i Schalke @ 2,60
HeavyBetting har altså fat i den lange ende :)
J-Hantusch skrev:HeavyBetting har altså fat i den lange ende :)
Yup...de er brandvarme...
Til de hurtige kan man lige nu fange Spurs -2,0 @ odds 1,90 imod clippers uden blake griffin. Kampen spillesi morgen nat.
ShadeStar skrev: Yup...de er brandvarme...
De har lige lagt et FB-tip op. Pokalkamp fra Colombia - over 0,5 mål med 25 minutter igen af Deportes Tolima - Deportivo Pereira.
Ludo bet, New York Red Bulls-HB Køge Bulls -1 og to win first 2,11
Redigeret af Nimacos d. 18-02-2015 23:05
Et par spil til nattens NHL :
Canadiens uden OT @ 2,35 for 2/5 units (Unibet) Spillet til morges efter Senators fik skadet 2.goalie Lehner, og derfor må stille med 2.goalie Hammond, der kun har spillet 1 NHL kamp i karrieren, og det var deres seneste hjemme imod Canes. Hammond kom ind da Lehner blev skadet i slutningen af 2.periode ved stillingen 3-4 til Canes. Canes havde 5 skud på mål i perioden, men fik altså 2 af dem i nettet. Canadiens @ Senators : Under 5,0 @ 2,20 for 2/5 units (Bet365) Baseret på rapport fra morgentræning samt udtalelser af Coach, forventer jeg at Sens vil beskytte deres goalie ved at stå dybt, og tænke mere defensivt end normalt. Og da Canadiens i forvejen er et hold, der helst vil parkere bussen i bedste Chelsea-stil, så ser jeg ikke mange mål i kampen. Skulle Hammond igen undgå at redde noget som helst, så satser vi på pengene retur ved de 5 mål...
Tilføjet : Lightning ML @ 2,05 for 2/5 units (Unibet) Wild over 0,5 mål i 1st periode @ 1,74 for 1,5/5 units Boyle (Lightning) 1st og Anytime @ 28,00 og @ 6,00
Redigeret af ShadeStar d. 18-02-2015 23:47
Floorpie skrev: De har lige lagt et FB-tip op. Pokalkamp fra Colombia - over 0,5 mål med 25 minutter igen af Deportes Tolima - Deportivo Pereira. Tak :-)
Redigeret af glad d. 18-02-2015 23:17
Hvad taler for at Canadians vinder med 2? Har du set Senators hjemmebane statistik imod Canadians? :)
J-Hantusch skrev:Hvad taler for at Canadians vinder med 2? Har du set Senators hjemmebane statistik imod Canadians? :)
Udover hjemmebane statistik, hvad taler så for at de ikke vinder med 2? Ikke at jeg siger de gør eller ej, men vil gerne høre jeres argumenter :)
J-Hantusch skrev:Hvad taler for at Canadians vinder med 2? Har du set Senators hjemmebane statistik imod Canadians? :)
Ja den har jeg skam set - og det er ikke fordi den er noget særligt :) Samtidig er Canadiens inde i en forholdvis god stime samt Senators stiller med en noget mindre rutineret goalie.
For dem der syntes statistik er sjovt har Senators kun vundet 4/10 hjemmekampe og Canadiens har vundet 9/10 udekampe , hvor 6/9 har været med mere end 1 mål :)
Don't ask me, jeg aner absolut intet om NHL. Min viden ligger indenfor fodboldens verden. Eneste sted jeg følger med i skader, transfers etc. Oddser udelukkende nhl & nba for lirens skyld :P
http://www.resultat.dk/kamp/Me0EE959/#h2h;home Prøv lige og bladre ned og se kampene spillet @ Senators hjemmebane. Umiddelbart nogle rette tætte nogle, der ofte ender ud i hjemmebane holdets favør:)
16/1-15 Senators 4 - Canadians 1
Nu ved jeg godt stats ikke er alt, men synes ret ofte man kan danne sig et lille indtryk den vej. Har ikke selv noget ude på kampen, så GL. Ville bare lige gøre jer opmærksomme på det:) Noget MoneyLine virker lidt mere sikkert på den kamp
Redigeret af J-Hantusch d. 19-02-2015 00:12
J-Hantusch skrev:http://www.resultat.dk/kamp/Me0EE959/#h2h;home Prøv lige og bladre ned og se kampene spillet @ Senators hjemmebane. Umiddelbart nogle rette tætte nogle, der ofte ender ud i hjemmebane holdets favør:)
Spørgsmålet er så, hvor mange af de kampe, hvor Senators har haft så seriøse skadesproblemer, kombineret med Hab's nuværende form. Indbyrdes opgør bør, efter min mening, vægtes et sted mellem 4-5 % i en samlet analyse. Tonsvis af spillere kan have skiftet klub siden, og det er sjældent, man får en reel indikation af, hvad de indbyrdes opgør egentlig peger på...
J-Hantusch skrev:http://www.resultat.dk/kamp/Me0EE959/#h2h;home Prøv lige og bladre ned og se kampene spillet @ Senators hjemmebane. Umiddelbart nogle rette tætte nogle, der ofte ender ud i hjemmebane holdets favør:)
Ud over den kamp d. 16/1 hvor Senators vandt 4-1 så er de andre indbyrdeskampe 4-12 måneder gamle og derfor tæller de i min optik ikke i denne sammenhæng :)
J-Hantusch skrev:Don't ask me, jeg aner absolut intet om NHL. Min viden ligger indenfor fodboldens verden. Eneste sted jeg følger med i skader, transfers etc. Oddser udelukkende nhl & nba for lirens skyld :P Det lød bare som om, at du synes hans -1,5 var helt i skoven, så tænkte der måtte ligge noget bag? Mht indbyrdes historisk set, så kan man ikke bruge det til alverden pga de mange ændringer på holdene, inkl de skader jeg nævnte i mit oplæg.
Edit :Floorpie beat me to it...
Redigeret af ShadeStar d. 19-02-2015 00:12
Ok, gl med jeres -1.5 spil... ♥
J-Hantusch skrev:Ok, gl med jeres -1.5 spil... ♥
Facepalm er lettere end at argumentere ;)
Det er vel netop når man er uenige, det er en god idé at diskutere sine spil?
Hehe jep, jeg tror også Canadians vinder kampen. Dog ingen storsejr... Hælder mere til en 2-1 3-2 affære:) Men 3-1 ville jo være perfekt for jer alle.
Synes alle kampene i nat ser tætte ude så har kastet mig ud i x i alle sammen. Skrev jeg også tidligere i post 17.
Edit: Derudover er det sjældent jeg ser Shade spille på x så er vi i det mindste ikke ude på det samme så den ene jinxer den anden :P
Redigeret af blunder d. 19-02-2015 00:41
Jeg kommentere ikke for at være på tværs, jeg ville bare lige gøre opmærksom på min tankegang. :) Mht. fodbolden synes jeg faktisk der er rigtig mange spil med god værdi i, i morgen @ Europa Leage... Det er mig lidt en gåde at Salzburg giver 6.25 igen, og Villareal er så store favoritter, idet Bruno Soriano, Jonathan dos Santos & Ikechukwu Uche er skadet hos Villareal. Jonathan Soriano er virkelig on fire for Salzburg i denne sæson, og de gjorde det også flot i EL sidste år.
Ellers er jeg ude på Club Brügge @ 2.25, Ajax @ 2.05, Everton @ 2.40, & Tottenham @ 2.15
forståtr heller ik helt PSV kampen? :) 3,20 til zenit
Har smidt lidt efter Max Pacioretty 1st @ 9.50 og Tomas Plekanec 1st @ 16.00
Emilioso skrev:Har smidt lidt efter Max Pacioretty 1st @ 9.50 og Tomas Plekanec 1st @ 16.00
Er også på Plekanec ;)
mahmya skrev:forståtr heller ik helt PSV kampen? :) 3,20 til zenit
Tror Zenit går efter et X, for så at afgøre det på hjemmebane i kolde Rusland... Depay & De Jong har virkelig gjort det godt for PSV i denne sæson... De har et rigtig godt hold. Tør ikke helt at pille ved den kamp, da jeg har svært ved at finde værdi :D
PSV har Rekik, Bakkali & Schaars ude med skader, men det burde ikke rigtig påvirke kampen synderlig meget, da PSV har en ret bred trup som Zenit... Over 2.5 mål @ 2.05 kunne måske være spændende, da begge hold har en masse offensive spillere... Tror bare Zenit prøver at lukke kampen ned med et 1-1 resultat... :D
Tænker lidt at Tottenham prøver på at få et godt resultat i morgen, til retur opgøret i Italien. Selvom de har PL kamp på Søndag. Imo. er der klasser til forskel på PL & Serie A, og efter Fiorentina har solgt Cuardrado til Chelski, burde Eriksen & Kane få gjort kål på de skide italienere ;)
J-Hantusch skrev:PSV har Rekik, Bakkali & Schaars ude med skader, men det burde ikke rigtig påvirke kampen synderlig meget, da PSV har en ret bred trup som Zenit... Over 2.5 mål @ 2.05 kunne måske være spændende, da begge hold har en masse offensive spillere... Tror bare Zenit prøver at lukke kampen ned med et 1-1 resultat... :D
tak for dine tanker :) mit bud er at psv defensiv får travlt i morgen :) der imod ville jeg passe på med Everton, vi aner ik hvor vi har dem pt :)
J-Hantusch skrev:Tænker lidt at Tottenham prøver på at få et godt resultat i morgen, til retur opgøret i Italien. Selvom de har PL kamp på Søndag. Imo. er der klasser til forskel på PL & Serie A, og efter Fiorentina har solgt Cuardrado til Chelski, burde Eriksen & Kane få gjort kål på de skide italienere ;)
der ku over 3,5 mål være fræk til odds 3 :O)
Tja, synes bare et mandskab som Everton burde slå et hold som Young Boys... Nu er de jo ikke i gruppespillet længere, så man må håbe et midterhold som Everton går efter lidt europæisk succes i form af EL :) Everton laver godt nok ikke mange mål i denne sæson, men det er trods alt også Premier League, og ikke Super League i Schweiz ;P
Så er NHL igang... Go Go Canadians :) gl pn
J-Hantusch skrev:Tja, synes bare et mandskab som Everton burde slå et hold som Young Boys... Nu er de jo ikke i gruppespillet længere, så man må håbe et midterhold som Everton går efter lidt europæisk succes i form af EL :) Everton laver godt nok ikke mange mål i denne sæson, men det er trods alt også Premier League, og ikke Super League i Schweiz ;P
glemmer bare ik lige de slog Napoli 2-0 hjemme, der var de mere underdog end den i morgen :)
Napoli stillede da også med et total B-hold i det opgør... Og fik på munden 3-0 i Napoli...
Hamsik, Callejon, Higuain, & Insigne var ikke med fra start i Schweiz :)
J-Hantusch skrev:Napoli stillede da også med et total B-hold i det opgør... Og fik på munden 3-0 i Napoli...
ja det rigtigt, men mener bare de er ret giftige på deres hjemme bane, vi bliver klogere i morgen, og gl med alle dine bet :O)
Hehe, ja sikkert! Håber Everton går efter en sejr :)
J-Hantusch skrev:Hehe, ja sikkert! Håber Everton går efter en sejr :)
ku godt se, de ville være glade for et x og så gi den gas i egen hule :O)
Jeg ville have lavet nogle doubler og en tripple på DS med: CHI -1,5 @2,8 CAL -1,5 @4 LAK -1,5 @3,25 Jeg kan bare ikke logge på, så sparer lidt penge der. Jeg må nøjes med lidt livebetting i nat.
De har fine chancer ja :)
Der er godt nok gang i den i begge ender. Synes dog at Senators ser lidt bedre ud...
KÆMPE redning af Tokarski! OMG!
Livebet
Ottawa Over 0,5 i 1. periode @ 3.80
Redigeret af Life=Rigged d. 19-02-2015 01:49
Dit under 5.0 bet ser da meget fornuftigt ud Shade :)
gl all :) øjnene er små, rens rens ♥
Kunne nemt havde været 3-4 mål i den kamp :P
Der er fart på, men noget rodet i angrebszonen...hvilket er helt fint ;)
Ganske fin 1.periode som resultatmæssigt gik lige efter bogen. Forventer en 2.periode hvor Canadiens strammer grebet, og kommer videre til 3. med en 1-0 føring...
Jeg så lige et klip med ham Hammond Rookien, han havde et GAA på 299,9999 i en kamp i AHL, 3 skud på 36 sekunders og han rørte ikke et af skudene, det sidste var et mega drop.
LIVE Montreal 3-1 @13.00
ShadeStar skrev:Ganske fin 1.periode som resultatmæssigt gik lige efter bogen. Forventer en 2.periode hvor Canadiens strammer grebet, og kommer videre til 3. med en 1-0 føring...
Tvivler sku på at der kun kommer 1 scoring i 2. periode...
Krone7 skrev:Jeg så lige et klip med ham Hammond Rookien, han havde et GAA på 299,9999 i en kamp i AHL, 3 skud på 36 sekunders og han rørte ikke et af skudene, det sidste var et mega drop.
LIVE Montreal 3-1 @13.00
Der er en grund til at han er 27 år, og kun har spillet 1/3 kamp i NHL... Og den eneste grund til at han kom på banen, er at både 1. og 2. goalie er skadet ;)
ShadeStar skrev: Der er en grund til at han er 27 år, og kun har spillet 1/3 kamp i NHL... Og den eneste grund til at han kom på banen, er at både 1. og 2. goalie er skadet ;)
I know, derfor jeg stikker ud på Canadians.
Har brug for nogle powerplays fatsvage zebraer.
Livebettet : Canadiens vinder med 1 mål @ 5,10 for 1/5 units
ShadeStar skrev:Livebettet : Canadiens vinder med 1 mål @ 5,10 for 1/5 units
Håber det er med OT for det bliver X!!!
den ender vel 0-0 eller 1-1 ;)
26 skud og nul mål mod en goalie med 5.78 i GAA, flot Montreal.
Nu går det sku stærkt 1-1 ;)
Det er ikke let at livebette Canadians :)
fint nok med den udligning, men ro på med de mål ;
Meget fedt at have 500 på canadians til at score først. Suk. Og det var selvfølgelig da de selv havde pp
ShadeStar skrev:fint nok med den udligning, men ro på med de mål ;
Tror du skal være glad hvis du får din indsats tilbage.
skyd nu den rookie i sænk.
Gab at Pancioretty score 2nd :(
lad os få et drop Hammond
Argh det var så 2. gang i kampen at jeg livebetter Canadians, bare for at se Senators komme foran under 1min efter.
Flot mål men sindsygt ringe forsvars spil altså !!
2-1 Ottawa, til grin Canadians, til grin.
Gælder først til imorgen, men er der en natteravn der kan fortælle mig hvor længe Belgiens sæson har været igang? Ser umiddelbart ganske god værdi i Brugge nemlig hvis de bare har været i gang i et par uger edit: kan se at de har været igang allerede siden 16. januar.. Jeg skal tungt ud på 2 tallet der da :)
Redigeret af Nitrrrrrram d. 19-02-2015 02:53
LIVE @6.10 på Canadians uden OT.
Hvordan er det muligt at CHI ikke har scoret endnu.... Hvor store skal de være?
Mr Longhit skrev:Hvordan er det muligt at CHI ikke har scoret endnu.... Hvor store skal de være?
Detroit har vel også en rookie goalie på mål i dag, der står over evne.
Fordi jeg har 500 på at de skal score først. Så de ventede lige på at Detroit scorede, og så scorede sekunder senere. Præcis som Canadians gjorde mod mig. De tager pis på mig inat
Kom så Canadians vind 3. periode med 1 mål og lad os få en repeat af 1. eller 2. periode i Chicago :)
Damn :( Nu skal Canadians sku til at tage sig sammen!
Stats og hockey hænger sku meget godt sammen indtil videre:)
Så håber jeg lige at Anaheim & Colorado kampene lige ender X igen :D
3-1 gonat, 2 points direkte i skraldspanden, håber de kommer til at mangle de points.
Fajrestad over HV71 må jo næsten være en gave @ 2.10 i morgen...
Sådan Canadians! Så lige en mere tak :)
Jeg er hoppet med på Shade's Wild Over 0.5 i 1. periode @ 1.72
Og Wild Over 1,5 i 1. periode @ 4.60
Redigeret af Life=Rigged d. 19-02-2015 03:59
Øv der røg alle chancer for krydset 4-2 :(
Ducks-Lightning Over 5,5 @ 1.80 Oilers-Bruins Over 5,5 @ 2.05 Som singler og double @ 3.69
Redigeret af Life=Rigged d. 19-02-2015 06:35
Tror jeg er 0 for 20 ish bets i nat. Av! Godnat og gl.
Synes også den har været brutal. Håber på de sene kampe giver lidt
Det var fandeme en hurtig udligning af Blackhawks :)
Har også et par tilt kuponer. Det er jeg nødt til efter igår:
Over 2,5 i 1. periode i de tre NHL kampe med start kl. 04:05, odds omkring 4 Som 2/3 og lige på
Og
Oilers Over 1,5 i 1. @ 5.60 Ducks Over 1,5 i 1. @ 3.95 Avalanche Over 1,5 i 1. @ 5.30 Som 2/3 og lige på
Go go
Redigeret af Life=Rigged d. 19-02-2015 04:54
J-Hantusch skrev:Det var fandeme en hurtig udligning af Blackhawks :)
Med 2 min igen scorer wings og jeg tænker det var det væddemål så 43 sek. efter scorer hawks og første ot er hjemme :D Så jeg er ikke utilfreds med den hurtige udligning ;) Lad os så få 4 OT i de sidste 4.
Godkendt start. 1-0 til alle hjemmeholdende efter 5-6 min
Håber ikke Ducks eller Colorado kommer foran med 2... Kampene skulle gerne ende X :)
p.t. perfekt 1-1 i colorado & 2-1 til tampa i LA ;)
sådan! Endnu en Ot. Ser dog svært ud i ducks...
Kun en enkelt overtid mere men gav et overskud på 10 units :) så det jeg ikke utilfreds med. En enkelt overtid mere havde dog givet et overskud på 40 units...
Redigeret af blunder d. 19-02-2015 06:50
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|