Tredje gang var ikke lykkens gang, da Real Madrid allerede kom foran i første halvleg i går.
I dag forsøger vi os med et spil på Europa League, hvor Club Brügge virker som et hold, der "let" bør kunne eliminere AaB.
2.15 hos Bet365 på Club Brügge, og oddset er umiddelbart kun faldende.
Hvad er i andre på i dag? :)
Jeg tror at AaB sagtens kan få et resultat idag, de spillede en fin 2 halveg imod Shaktar Donetsk for nogle dage siden, også gør AaB det jo generelt godt på hjemmebane når de spiller europæisk så det bliver ikke idag de falder sammen
Redigeret af chrismm d. 19-02-2015 11:34
Club Brugge og under 2,5 mål er saftig@4,33 :) Aab plejer ik og lukke mange mål ind, og Brugge vil være tilfreds med 1-0 2-0 tror ik Aab for scoret, Brugges defensiv er for solid, plus de er igang, og Aab har ik virket overbevisende på det sidste. x ved halvleg til 2,10 ser os godt ud i mine øjne :)
Redigeret af mahmya d. 19-02-2015 11:58
Roma - Feyenoord X @ 4.33 (bet365)
Hjemmeholdet er nærmest blevet et omvandrende X efter årsskiftet, og ser ikke umiddelbart dette ændre sig i en EL kamp som jeg kan have min tvivl om hvor mange kræfter Roma lægger i.
Et lille lir bet på HT/FT 2/x @ 17
Denne variant er set flere gange på det sidste for Roma. Både mod Empoli og Fiorentina
Redigeret af The Totti d. 19-02-2015 12:14
The Totti skrev:Roma - Feyenoord X @ 4.3
Hjemmeholdet er nærmest blevet et omvandrende X efter årsskiftet, og ser ikke umiddelbart dette ændre sig i en EL kamp som jeg kan have min tvivl om hvor mange kræfter Roma lægger i.
Syntes den er svær, kampen kan være et moralboost hvis de kommer med styrken og vinder, men et nederlag kan gøre rigtigt ondt og forværre den spillemæssige krise de er i pt i ligaen,
Ifølge det hold der er udtaget så kommer de med hvad de kan, og både på pressemøde og diverse interviews så går de efter at vinde EL, så tror på drengene i aften
Så Roma er spillet herfra :)
WTA - Dubai Halep > Makarova til 1.4 Wozniacki > Pennetta til 1.3
En Double til odds 1.82.
Caro bør vinde nemt. Makarova er en god spiller, men jeg synes, Halep er bedre i alle aspekter af spillet.
Redigeret af Donnafar d. 19-02-2015 12:38
Jeg tror kampen bliver 1-1 i aften.
Ishusen skrev: Syntes den er svær, kampen kan være et moralboost hvis de kommer med styrken og vinder, men et nederlag kan gøre rigtigt ondt og forværre den spillemæssige krise de er i pt i ligaen,
Ifølge det hold der er udtaget så kommer de med hvad de kan, og både på pressemøde og diverse interviews så går de efter at vinde EL, så tror på drengene i aften
Jeg er da helt enig, håber selvfølgelig også på dem. Men det er som om at "alt det de kan" bare ikke fungerer for tiden.. Jeg synes 4.33 er for højt sat i forhold til hvad Roma præsterer pt
Celtic - Inter Tror italienerne pønser på en 0-0 1-1 kamp og ser derfor værdi i at spille under 2.5 mål Kan fået hos NordicBet til 1.78 pt
pakgarn skrev:Celtic - Inter Tror italienerne pønser på en 0-0 1-1 kamp og ser derfor værdi i at spille under 2.5 mål Kan fået hos NordicBet til 1.78 pt
Næppe nogen helt dum idé - kan se, Danske Spils ekspert også anbefaler det rene kryds. Celtic er vel i dårligere stand end længe set, og for Inter vil 1-1 være en halv sejr.
Mere Europa League: BT anbefaler Young Boys +0,5 (1X) mod Everton til omkring de 1,55-1,60. Markedet kommer også på Pavens yndlingshold (høhø), som er helt suveræne hjemme på påkunstgræsbanen. Everton har brugt ugen til at træne på kvindeholdets kunstgræsbane, som langt fra er samme standard som banen i Schweiz.
HeavyBetting-topscoreren Wizard (114 i TB% over 139 spil) er på Voronezh til 1,80 i russisk VHL-hockey og mange mål i en hviderussisk kamp (Lida - Mogiljev O 6,5). Markedet er i øvrigt gået totalat amok på Mogiljev, som startede i 4,90 i går og nu står i 1,50-1,55.
Legia Warszawa +0,5 1,89 2,5/5
Tyre double pga odds var højere hos denne danske bookie:
Wolfsburg -0,5 1,62 og Torino -0,5 2,45 1/5
Nimacos skrev:Legia Warszawa +0,5 1,89 2,5/5
Tyre double pga odds var højere hos denne danske bookie:
Wolfsburg -0,5 1,62 og Torino -0,5 2,45 1/5
når du spiller Wolfsburg -0,5 hvad betyder det i forhold til bare Wolfsburg sejer??
-0,5 er normal sejr, +0,5 er samme som x2
Nimacos skrev:-0,5 er normal sejr, +0,5 er samme som x2
super takker. sku bare være sikker på det var det samme.
Floorpie skrev:
HeavyBetting-topscoreren Wizard (114 i TB% over 139 spil) er på Voronezh til 1,80 i russisk VHL-hockey og mange mål i en hviderussisk kamp (Lida - Mogiljev O 6,5). Markedet er i øvrigt gået totalat amok på Mogiljev, som startede i 4,90 i går og nu står i 1,50-1,55.
Så det du siger er at mogiljev ligner et godt bet? (Matchfixing)
Imo. Burde Ajax da vinde på hjemmebane over Legia...
Er ude på: Ajax @ 2.05 Torino @ 2.35 Tottenham @ 2.15 Sevilla @ 1.85 Club Brügge @ 2.20 Everton @ 2.70
Fajrestad @ 2.10 Canadians @ 2.10 Rangers @ 2.10 Islanders @ 2.25 Capitals-Winnipeg OVER 5.5 @ 2.10
Redigeret af J-Hantusch d. 19-02-2015 16:02
Hvis jeg gerne vil spille det som vi kender som -1 handicap kupon spil, men istedet som Asian, hvad hedder den så? -1,25, -1,5 eller -1.75?
TobiasM skrev:Hvis jeg gerne vil spille det som vi kender som -1 handicap kupon spil, men istedet som Asian, hvad hedder den så? -1,25, -1,5 eller -1.75?
-1.5
Salken skrev: -1.5
Hvad er de to andre så? Altså -1.25 og -1.75?
TobiasM skrev: Hvad er de to andre så? Altså -1.25 og -1.75?
www.odds.dk/asian-handicap/
hermod skrev:Jeg tror kampen bliver 1-1 i aften.
Har fulgt den og lagt lidt lige på også.
One time! <3
Wolfsburg til at vinde UEFA Europa League: 1/5 units @ odds 20
Alle andre har odds 13 på dem.
Derudover har jeg også lidt lige på til odds 1,61 i aften samt Club Brügge @ odds 2,30 og Under 2,5 mål @ odds 1,70
Good luck
bechorff skrev:Så det du siger er at mogiljev ligner et godt bet? (Matchfixing)
Med tanke på, at Hviderusland umiddelbart er relativt højt placeret på listen over korrupte sportslande, så ville det ikke undre mig, om der var urent trav involveret. Prisen var helt nede at runde 1,33, men er nu oppe i 1,60 hos Marathonbet igen (Russisk bookie). Det er svært at sige.
HeavyBetting-picket med over 6,5 til 2,08 ser dog umiddelbart pænt ud - er bombet ned til 1,75 som det højeste.
Fortsætter min raket med 789 kr på wolfsburg. GO GO GO!
Så har jeg en dobbelt på Legie+0.5 1.85 og under 2,5 i inter 1.75 for 1½ unit
Derudover er jeg ude på følgende i NHL i nat:
New York Islanders - Nashville Predators 2 2,70 2½ units New York Rangers - Vancouver Canucks 1 2,00 2½ units Philadelphia Flyers - Buffalo Sabres Handicap (0:1) X 6,00 1 unit Pittsburgh Penguins - Columbus B.. Jackets Handicap (0:1) X 6,00 1 unit Montreal Canadiens - Florida Panthers X 4,00 1½ unit Dallas Stars - San Jose Sharks 1 2,30 2½ units
Derudover har jeg lavet system spil på 4-5-6-7/7 hvor Washington Capitals - Winnipeg Jets 1 1,95 er tilføjet.
Alle bets er ud af 5 units
Har addet lidt i post #18 :-)
Guldmageren skrev: Har fulgt den og lagt lidt lige på også.
One time! <3
Jeg har den også lige på :-)
MuckMe skrev:Wolfsburg til at vinde UEFA Europa League: 1/5 units @ odds 20
Derudover har jeg også lidt lige på til odds 1,61 i aften samt Club Brügge @ odds 2,30 og Under 2,5 mål @ odds 1,70
Good luck
Hvor fandt du Wolfsburg til odds 20?
Umiddelbart hvad jeg ryger ind på i aften
Aab - Club Brügge :2 odds 2.12 2/5 Units Aab - Club Brügge begge hold scorer NEJ odds 1.85 2/5 Units Ajax - Legia Warzawa X2 Odds 1.80 2/5 Units Celtic - Inter under 2.5 mål odds 1.78 2/5 Units Villa Real - Salzburg X2 Odds 2.45 (0-1) 1/5 Units Tottenham - Fiorentina Begge hold scorer JA odds 1.65 3/5 Units Tilføjet lidt ekstra Lir
AaB - Club Brügge Antal mål i første halvleg: Under 1.5
Celtic - Inter Antal mål i første halvleg: Under 1.5
Torino - Athletic Club Bilbao Antal mål i første halvleg: Under 1.5
Sevilla - Borussia Mönchengladbach Antal mål i første halvleg: Under 1.5 Lige på alle 4 kampe 1/5 Units Samlet odds 3.36
Torino - Athletic Club Bilbao Guingamp - Dynamo Kiev Celtic - Inter Under 2.5 mål på alle 3 kampe lige på 1/5 units Samlet odds 3.97
PSV Eindhoven - Zenit St.Petersburg Ajax - Legia Warszawa Villarreal - Red Bull Salzburg Over 2.5 mål i kampene lige på 1/5 units Samlet odds 6.18
Redigeret af pakgarn d. 19-02-2015 20:54
MuckMe skrev:Wolfsburg til at vinde UEFA Europa League: 1/5 units @ odds 20
Good luck
Ja, må siges at være pænt over for Wolfsburg. Den kan rent faktisk surebettes ( sælges til odds 12,5 hos Betfair før komm. ) Men vel begrænsset hvad man kan spille, og vel ikke det værd at have pengene bundet til sidst i maj.
Feyenoord scorer ikke @2.23, de havde ET skud på mål mod bundholdet Heracles og tabte 2-0, Heracles lukker ellers mål in dpå samlebånnd, både ude og hjemme over 2 pr. kamp. Kan ikke se andet at Feyenoord spiller ultra defensivt og håber på 0-0.
Floorpie skrev:Med tanke på, at Hviderusland umiddelbart er relativt højt placeret på listen over korrupte sportslande, så ville det ikke undre mig, om der var urent trav involveret. Prisen var helt nede at runde 1,33, men er nu oppe i 1,60 hos Marathonbet igen (Russisk bookie). Det er svært at sige.
HeavyBetting-picket med over 6,5 til 2,08 ser dog umiddelbart pænt ud - er bombet ned til 1,75 som det højeste.
4-0 til underdogsne fra Lida efter 1. periode - LOL.
Cska Moskva live til 2,0
Suk
Redigeret af chrismm d. 19-02-2015 17:43
Floorpie skrev: 4-0 til underdogsne fra Lida efter 1. periode - LOL.
Den kan sagtens nå at ende 4-5, det giver nok godt på live bet ;)
Van Gerwen til at slå Anderson premier League dart odds 2 Har set de første 2 PL stævner og Van Gerwen har set skræmmende stærk ud, Anderson har også vundet begge sine kampe, men har ikke været nær så overbevisende som hollænderen så god værdi hvis man kan finde odds i nærheden af 2.
Hawkeye skrev:Ja, må siges at være pænt over for Wolfsburg. Den kan rent faktisk surebettes ( sælges til odds 12,5 hos Betfair før komm. ) Men vel begrænsset hvad man kan spille, og vel ikke det værd at have pengene bundet til sidst i maj.
God investering. Den er spillet ved en bookmaker jeg desværre ikke må nævne her inde ;)
Mvh
Ishusen skrev: Syntes den er svær, kampen kan være et moralboost hvis de kommer med styrken og vinder, men et nederlag kan gøre rigtigt ondt og forværre den spillemæssige krise de er i pt i ligaen,
L. Skorupski
J. Holebas
V. Torosidis
M. Yanga-Mbiwa
K. Manolas
D. De Rossi
R. Nainggolan
M. Pjanić
F. Totti
Y. Gervinho
D. Verde
Ganske fornuftig opstilling, hvis nogen skal se kampen så lig mærke til den unge Verde 20 år gammel og kun anden gang han starter inde, kommer fra deres ungdomshold, han ligner en knægt med en stor fremtid IMO
MuckMe skrev: God investering. Den er spillet ved en bookmaker jeg desværre ikke må nævne her inde ;)
Mvh
Tak for tippet :-)
Doubler:
Kl. 19.00
1: Dnipro - Olympiakos X2 1,40 PSV - Zenit Begge hold scorer 1,66
samlet: 2,32
2: Wolfsburg scorer over 1,5 mål 1,61 Young Boys - Everton X2 1,42
samlet: 2,29
Har tilføjet lidt ekstra til #30 ;)
Hvorfor gir' Salzburg 6,5 igen imod Villareal.. ? Har de mange skader?
@Brixen
Tror det er fordi de har solgt 2 af deres største stjerner Alan og Kampl her i Januar :-) De har samlet stået for omkring 35 mål i denne sæson (mål og assist) mener jeg.
Smukt mål af Gervinho og så køre bussen :)
og AaB mere eller mindre i sækken
Tror i på Tottenham kan lave to kasser i aften?
sinysnip skrev:Hvor viser de Aab?
Kanal 9 :)
Razzmussen skrev:Tror i på Tottenham kan lave to kasser i aften?
Hvis de stiller i stærkeste opstilling, burde der være gode muligheder, gl med den :-)
Ishusen skrev:Smukt mål af Gervinho og så køre bussen :)
yeah, vildt man kunne få pænt over double up på Roma clean sheet.
Ishusen skrev:Smukt mål af Gervinho og så køre bussen :)
Og så en 2015 klassiker af Roma, de stiller sig alt for langt tilbage i stedet for at spille suk
Wolfsburg -0,25 1,98 live 1,5/5
Krone7 skrev:yeah, vildt man kunne få pænt over double up på Roma clean sheet.
nå det var der så en grund til, tak Roma.
Ishusen skrev: Og så en 2015 klassiker af Roma, de stiller sig alt for langt tilbage i stedet for at spille suk
håbløs taktik mod skidt hold, bad coaching.
i skraldespanden, Brugge får da godt nok vist på hvilket ringe niveau DK er. 3 af de "bedste" hold destrueret af belgisk hold, pinligt.
Dansk klub fodbold i eu sammenhæng har længe være lige til at lukke op og skide i, dagens mega blunder herfra er jeg ikke var på Brugge som i alle de andre gange de har spillet mod dk lort;)
Live Roma 0,5 odds 1/5 De er begyndt at ligge et fornuftigt pres
Brügge startede endda i over odds 2 for -0,25. Hader virkelig mig selv for at jeg ikke slog igennem der.
Ishusen skrev:Live Roma 0,5 odds 1/5 De er begyndt at ligge et fornuftigt pres
odds 1/5 ? så spillet til 0.2 ? dælme et sølle odds ;)
kom nu lige en kasse mere i Wolfs - sporting
Hurtigt spørgsmål... Hvor lang tid skal der gå inden jeg kan hente gevinst fra en DS kupon?
supersafe skrev: odds 1/5 ? så spillet til 0.2 ? dælme et sølle odds ;)
Ja de store favoritter :)
Ej var til odds 3
Jeg griner hele vejen ned til banken i dag ... <3
Nimacos skrev:Dansk klub fodbold i eu sammenhæng har længe være lige til at lukke op og skide i, dagens mega blunder herfra er jeg ikke var på Brugge som i alle de andre gange de har spillet mod dk lort;)
helt enig og samme blunder herfra, stupidt man ikke tog CB til at score over 1.5 @2.20 mod Aab helt uden kampform. Nå jeg røg på Roma i stedet for, meget "smart" valg.
iho_morj skrev:Hurtigt spørgsmål... Hvor lang tid skal der gå inden jeg kan hente gevinst fra en DS kupon?
En, der sidder med svaret? Vil gerne lige nå tot-fior her inden 21, men gider ikke til at tage i butikken, hvis ikke jeg på samme tid kan afhente gevinst :-) På forhånd tak.
iho_morj skrev: En, der sidder med svaret? Vil gerne lige nå tot-fior her inden 21, men gider ikke til at tage i butikken, hvis ikke jeg på samme tid kan afhente gevinst :-) På forhånd tak.
mener det 5 mins efter slutfløjt.
Tak for det, jeg tager chancen med de 5 min.
God aften til jer! :-)
iho_morj skrev: En, der sidder med svaret? Vil gerne lige nå tot-fior her inden 21, men gider ikke til at tage i butikken, hvis ikke jeg på samme tid kan afhente gevinst :-) På forhånd tak.
Plejer at være et kvarter ca. Men min erfaring siger alt imellem fra 5min op til 20min
Hvis den er igang til den tid oddser du bare live nede i kiosken :)
Ty for Roma kryds og Brygge - kom så lige PN med Tottenham også :)
Chadlii første målscorer Ajax - Legia 1 Celtic - Inter X
Samlet odds 62, indsats 200kr.
Så er det bare at begynde at tænke over hvad pengene skal bruges til.
lir til tottenham kampen.
begge hold scorer JA @ 1,61 O 2,5 mål @ 1,95 1. målscorer Eriksen @ 9,5 1. målscorer Chadli @ 11
MartinAnd skrev:lir til tottenham kampen.
begge hold scorer JA @ 1,61 O 2,5 mål @ 1,95 1. målscorer Eriksen @ 9,5 1. målscorer Chadli @ 11
Havde du sat Eriksen til sidste målscorer havde du fået fuldt hus.
Kan ikke lide Spurs starter uden Kane... Soldados målnæse stoppede i Valencia 😯
jeg er godt tilfreds hvis bare Chadli ell Eriksen scorer først :)
Haha den under jeg gerne Soldado!
Banega skrev:@Brixen
Tror det er fordi de har solgt 2 af deres største stjerner Alan og Kampl her i Januar :-) De har samlet stået for omkring 35 mål i denne sæson (mål og assist) mener jeg. Salzburg har Soriano der har lavet 81 kasser på 90 kampe (til sammenligning lavede Kampl 15 mål på 74 kampe , men ja Alan er et tab for dem ) Samt Massimo Bruno de har lejet som forstærkning han kan også godt finde målet .. så jeg tror Salzburg ikke bliver blæst ud af banen ligefrem
Redigeret af pakgarn d. 19-02-2015 21:18
@pakgarn
Nej, tror bestemt heller ikke de bliver blæst ud af banen :-)
Det var bare min tanke om hvorfor oddset på dem var så højt. Har spillet på nogle mål i den kamp, så Soriano og Bruno skal være velkomne til at ramme netmaskerne idag!
Ehm ikke flere mål i Celtic tak ......
Celtic hvad sker der? Nå ja skotsk fodbold og dansk er vel på samme lave niveau, bare rystende med det publikum de har, hold kæft en optakt de fik.
Emilioso skrev:Ehm ikke flere mål i Celtic tak ......
ser ud til at Inter spiller videre og ikke laver en Roma.
Tottenham dnb til pause 1,8
er du gal en kamp i Celtic, stadion er exploderet.
Krone7 skrev: ser ud til at Inter spiller videre og ikke laver en Roma.
♥♥♥
Henter det tabte hjem med sejr til Tottenham -1,0
HomeMade skrev: ♥♥♥
Suk :)
Liverpool til halvleg odds 3,5 de presser max
HomeMade skrev: ♥♥♥
ja den sad lige i øjet♥
Er der en sød sjæl som kan hjælpe med 150 kr på Skrill, hvor jeg så sender 200kr over mobilepay? :)
Celtic to win first half @6.00, jeg er lidt tiltet, men de presser godt på.
JFC, losser frispark lige ude for feltet langt op på tribunen-
wtf is going on?kæmpe brøler Celtic.
2,75 på Guingamp win .... 11 mod 9 tror godt de kan vende 0-1
nogen der ser Dynamo Kiev?
Krone7 skrev:nogen der ser Dynamo Kiev?
Ser den ikke, men er igang med et livebet på hjemmeholdet ;)
Har os lige smidt på dem til 2,87 go go :-)
indskiftet Dynamo spiller fik da 3-4 mins på banen, smart.
1,95 på -1 asian dvs DNB på kampen...
Redigeret af ShadeStar d. 20-02-2015 00:00
livebettet Under 8,5 Legs mellem Taylor-Bunting @ 2,80 - MONEY IN DA BANK!
Redigeret af ShadeStar d. 19-02-2015 22:09
Har smidt en del på Guingamp og uafgjort.
Ligner et fint valuebet med de franske baguetter
@2.25 på Guingamp over 1.5, den kan man sgu da ikke jinxe.
Dynamo tosserne nåede lige at få en ostemad i slutminutterne, de har nok ikke fået deres sidste røde kort.
Der bliver også smidt en del penge på dem nu odds går ned
Lige en god anden halvleg med Tottenham sejr og Guingamp sejr.... Lets go..
Van Gerwen - Anderson om et par minutter...
ShadeStar skrev:livebettet Under 8,5 Legs mellem Taylor-Bunting @ 2,80 - MONEY IN DA BANK! Taylor lukker 8. leg med en 151' er....Muhahaha!
Redigeret af ShadeStar d. 19-02-2015 22:09
haha Liverpool brænder foran tomt mål, Lallana er så ringe
Ud med lallana og ind med Balo :-) smidt lidt efter Liverpool nu til@2,20 go go :-)
Van Gerwen til 1.85 :) Han har vundet 31 ud af de sidste 32 kampe
Bang der kom Balo kom så :-)
@shadestar har du noget spændende til nattens NHL kampe ?
Baguetterne er frossen, DYBFROSSEN
Krone7 skrev:Baguetterne er frossen, DYBFROSSEN
Tror sku ik, det gået op for dem de er 11 mod 9 :-) go go guincamp scor
1-1 :-) 1 mere go go scor guincamp :-)
Det var på tide med Guingamp, var ved at blive nervøs.
Scor 1 mere guincamp go go og Liverpool scor go go :-)
sgu da rart bookies bliver storpulet på den her.
Ved ikke om i har set de røde kort? Men der er imo ingen af dem som er til direkte rødt, men det er jo lige meget for jeres bets :D WP
Nu må Tottenham sgu godt snart vise deres evner til at afgøre kampene sent..
Kom nu lige Tottenham orker ikke at tabe igen!!! :o en stor rød uge den her hvis i også taber
Så typisk hvis Tottenham ikke får scoret 2 mål når de ellers kommer foran 1-0 efter blot 5 min .... kom nu Hurricane eller Eriksen
også stort på spurs hvis Ajax , Sevilla, Villarreal holder...
Need it
Kom lige med 2 corners mere i frankrig, og da gerne mål til Celtic og Spurs...
KÆFT DET VAR ELENDIGT SOLDADO!!!
Piilen skrev:Van Gerwen til 1.85 :) Han har vundet 31 ud af de sidste 32 kampe
TAK :-)
I Rofus med mig... Er du da gal, hvor har det europæiske bold i den her uge været lort.
Redigeret af Guldmageren d. 19-02-2015 22:54
gg 18k ...hader jer spurs
Haps! Der kom både Celtic og 1 corner mere i Guincamp...lækker afslutning!
mahmya skrev:Ud med lallana og ind med Balo :-) smidt lidt efter Liverpool nu til@2,20 go go :-)
Redigeret af Ishusen d. 19-02-2015 22:58
Hvad sker der med den citer funktion og hvorfor kan man ikke slette sit indlæg, eller er jeg helt væk
Misser 15k på Spurs. Nu skal der findes NHL bets...
Tag Nordsjælland over Randers i morgen....
om 5 min starter en kamp som Heavybetting skriver følgende om:
De forsvarende Copa Libertadores-mestre fra San Lorenzo vandt imponerende nok turneringen uden en eneste gang at vinde på udebane. Til gengæld gik samtlige af holdets kampe også under 2,5 mål, og holdet kommer med statsgaranti også defensivt indstillede til kampen mod uruguayanske Danubio. Hjemmeholdet har mistet mange offensive profiler i forhold til det hold, der kvalificerede sig i fjor, så her lugter det af få mål og en noget afventende start på opgøret.
de anbefaler under 1.5 i 1.H som de har sammen med en double, men jeg spiller under 2.0 til odds 2 (hele kampen) samt U 0.5 i 1.H til 2.45
EDIT: Alt for hurtigt mål.. livebet på U 3.0 til 1.95
Redigeret af Piilen d. 19-02-2015 23:58
Miller skrev:Tag Nordsjælland over Randers i morgen.... Tag Randers over Nordsjælland til odds 3,10. Bare et godt råd.
Og husk Spurs -2.0 i nat.
Redigeret af MuckMe d. 19-02-2015 23:59
pakgarn skrev:@shadestar har du noget spændende til nattens NHL kampe ?
Ja, der er ihvertfald et par spændende opgør, hvor Islanders-Predators jo helt klart SKAL ses!
Jeg poster et par spil inden længe, skal lige i 7/11 efter en iskold cola! :)
ShadeStar skrev:Ja, der er ihvertfald et par spændende opgør, hvor Islanders-Predators jo helt klart SKAL ses!
Jeg poster et par spil inden længe, skal lige i 7/11 efter en iskold cola! :)
Her er hvad jeg er på. Bare så vi ikke er på det samme ;)
New York Islanders - Nashville Predators 2 2,70 2½ units New York Rangers - Vancouver Canucks 1 2,00 2½ units Philadelphia Flyers - Buffalo Sabres Handicap (0:1) X 6,00 1 unit Pittsburgh Penguins - Columbus B.. Jackets Handicap (0:1) X 6,00 1 unit Montreal Canadiens - Florida Panthers X 4,00 1½ unit Dallas Stars - San Jose Sharks 1 2,30 2½ units Derudover har jeg lavet system spil på 4-5-6-7/7 hvor Washington Capitals - Winnipeg Jets 1 1,95 er tilføjet.
hvorfor ikke bare spille under 2 i FCN-Randers? Deres 5 seneste indbyrdes kampe har budt på FIRE mål i alt, begge hold sluttede efteråret af med hav af målfattige kampe, 2 trænere der står for effektiv, men gudsjammerlig kedelig fodbold.
Jeg tror NAS, WAS og DAL vinder med mindst 2. Muligvis også FLA. Tror på rigtig mange mål i NYR-VAN. Og så tror jeg at Ovechkin igen igen kommer på tavlen for WAS. Har spillet en masse forskellig ud fra ovenstående. Smider dem op om lidt.
Mr Longhit skrev:Jeg tror NAS, WAS og DAL vinder med mindst 2. Muligvis også FLA. Tror på rigtig mange mål i NYR-VAN. Og så tror jeg at Ovechkin igen igen kommer på tavlen for WAS. Har spillet en masse forskellig ud fra ovenstående. Smider dem op om lidt.
mange mål i NYR-Van?? gider du uddybe en smule, jeg synes det ligner en langgaber.
Mr Longhit skrev:Jeg tror NAS, WAS og DAL vinder med mindst 2. Muligvis også FLA. Tror på rigtig mange mål i NYR-VAN. Og så tror jeg at Ovechkin igen igen kommer på tavlen for WAS. Har spillet en masse forskellig ud fra ovenstående. Smider dem op om lidt.
Lyder meget fornuftigt. Ovechkin kan vel ikke give så meget selvom jeg ikke har tjekket odds. Tror kampen med flest mål bliver islander kampen. Så bliver en fed kamp :)
NYR har scoret mål på samlebånd i de sidste 4 kampe. 2x5 og 2x6 mål. Samtidig så de ret sårbare ud i den anden ende, da de mødte NYI. VAN burde kunne udnytte det. Tør ikke spå om en vinder, men tror på mange mål.
Ovi er nede i 2,08, hvilket er meget standard odds for ham på hjemmebane. De sidste 2 kampe har Caps spillet på udebane, og han har scoret i begge...Og begge gange stod han i 2,43 Anytime.
Edit : Fun Fact - Han scorer flere mål ude end hjemme i denne sæson ;)
Redigeret af ShadeStar d. 20-02-2015 00:23
ShadeStar skrev:Ovi er nede i 2,08, hvilket er meget standard odds for ham på hjemmebane. De sidste 2 kampe har Caps spillet på udebane, og han har scoret i begge...Og begge gange stod han i 2,43 Anytime.
Synes faktisk 2.08 er meget pænt. Ligesom med stamkos er alt over 2 fornuftigt ;)
Jeg måtte nøjes med 2,1 på Ovechkin. Den faldt fra 2,2 da jeg ville spille det. (Nordicbet)
Jeg er helt lost i Islanders kampen, så selvom den skal ses, tror jeg ikke jeg stikker ud på den. Synes vinderen kan gå begge veje, og føler mig slet ikke sikke på at vi får mange mål. Det bliver en 3-1'er, men til hvem?
Edit:
Det kunne jeg jo så spille, så det har jeg:
Islanders-Predators 3-1 @ 21 Islanders-Predators 1-3 @ 22
Redigeret af Life=Rigged d. 20-02-2015 00:30
Mr Longhit skrev:NYR har scoret mål på samlebånd i de sidste 4 kampe. 2x5 og 2x6 mål. Samtidig så de ret sårbare ud i den anden ende, da de mødte NYI. VAN burde kunne udnytte det. Tør ikke spå om en vinder, men tror på mange mål.
ok takker, jeg vil holde nallerne fra den, men gl.
Så fik jeg sat et ordentlig NFL billede på min profil. hårdt at der er over et ½ år til :(
NYR-VAN over 5,5 @2,08 (Unibet) NYR-VAN over 6,5 @2,6 (Nordicbet) NYR over 3,5 @2,5 (Nordicbet) ________________ WAS -1,5 @2,8 (DS) WAS over 3,5 @2,45 (Nordicbet) Ovechkin scorer @2,1 (Nordicbet) Ovechkin scorer 1. mål @10,5 (Nordicbet) Ovechkin scorer 2+ @5,5 (Nordicbet) Ovechkin over 1,5 point @2,8 (Nordicbet) ________________ NAS -1,5 @3,95 (DS) ________________ FLA -1,5 @5,4 (Nordicbet) ________________
DAL -1,5 @3,6 (Nordicbet) ________________ Har desuden kombineret lidt af ovenstående til som doubler.
Redigeret af Mr Longhit d. 20-02-2015 03:12
Hvor spiller du henne Longhit? Den Ovi over 1,5 points til 2,80 er ret saftig. Er det Uni, for den er fucket op hos mig for tiden med dokumenter der skal cleares
Washington over 2.5 mål @1.69
San lorenzo x2@2,10 go go :) sådan de vinder 2-1 :-)
Redigeret af mahmya d. 20-02-2015 01:36
Washington 1-0 1st periode, @5.40
Life=Rigged skrev:Hvor spiller du henne Longhit? Den Ovi over 1,5 points til 2,80 er ret saftig. Er det Uni, for den er fucket op hos mig for tiden med dokumenter der skal cleares
Har redigeret det ind.
Jeg er på :
Flyers -1,5 @ 2,02 for 3/5 units (Unibet) Flyers -2,5 @ 3,00 for 1/5 units (DanskeSpil) Canucks @ Rangers : Over 5,5 @ 2,08 for 1,5/5 units(Unibet) Rangers uden OT @ 2,06 for 2/5 units (Betsafe) Weber (Predators) 1st og Anytime @ 22,00 og @ 5,10 Sharks @ Starrs : Over 1,5 mål i 1st @ 1,92 for 1,5/5 units (DanskeSpil) Sharks @ Starrs : Starrs Over 1,5 mål i 1st @ 4,50 for 1/5 units (Unibet) Benn (Starrs) Anytime @ 3,20 Capitals uden OT @ 2,02 for 2/5 units (Unibet)
Ok tak. Lang tid siden jeg har været på NordicBet, og så ser jeg, at jeg har sat min indbetalingsgrænse til $10 derinde, så de har åbenbart kneppet mig en del, til jeg fik nok. Så ikke noget Ovi-bet til mig. Men:
Caps-Jets Over 5,5 @ 2.10 Rangers-Canucks Over 5,5 @ 2.0 Som singler og double @ 4.20
Rangers-Canucks Over 2,5 i 1. @ 4 Caps-Jets Over 2,5 i 1. @ 4.20 Fræk double @ 16.80
og
Rangers Over 1,5 i 1. @ 4 Caps Over 1,5 i 1. @ 4.10 Fræk double @ 16.40
Redigeret af Life=Rigged d. 20-02-2015 03:30
Ligner at vi alle er godt ude på NHL'en i nat :)
Lad os nu rense igennem hver og én...
ShadeStar skrev:Jeg er på :
Flyers -1,5 @ 2,02 for 3/5 units (Unibet) Flyers -2,5 @ 3,00 for 1/5 units (DanskeSpil) Canucks @ Rangers : Over 5,5 @ 2,08 for 1,5/5 units(Unibet) Rangers uden OT @ 2,06 for 2/5 units (Betsafe) Weber (Predators) 1st og Anytime @ 22,00 og @ 5,10 Sharks @ Starrs : Over 1,5 mål i 1st @ 1,92 for 1,5/5 units (DanskeSpil) Sharks @ Starrs : Starrs Over 1,5 mål i 1st @ 4,50 for 1/5 units (Unibet) Benn (Starrs) Anytime @ 3,20 Capitals uden OT @ 2,02 for 2/5 units (Unibet)
Jeg er hoppet med på Flyers kampen!! COME ON
Så er vi igang!
Nielsen scores!
Edit : Næh, det var Strait åbenbart...
Redigeret af ShadeStar d. 20-02-2015 01:11
ShadeStar skrev:Så er vi igang!
Nielsen scores!
Edit : Næh, det var Strait åbenbart...
Men flot assist af Frans :)
Det er ikke fordi målene ligefrem vælter ind
Goal San lorenzo 1-1 nu :) fløjt dommer
Life=Rigged skrev:Det er ikke fordi målene ligefrem vælter ind
Jeg synes da NYI allerede har scoret 2 for mange :p
Goal 2-1 til lorenzo nu burde være hjemme :)
Det er vel nu man skal spille Predators? ;)
Mr Longhit skrev: Jeg synes da NYI allerede har scoret 2 for mange :p
enig. den bliver nok mere end 3-1
J-Hantusch skrev:Er ude på: Ajax @ 2.05 Torino @ 2.35 Tottenham @ 2.15 Sevilla @ 1.85 Club Brügge @ 2.20 Everton @ 2.70
Fajrestad @ 2.10 Canadians @ 2.10 Rangers @ 2.10 Islanders @ 2.25 Capitals-Winnipeg OVER 5.5 @ 2.10
Fornuftig dag udover Spurs og Torino begge smider sejre væk....
En skam det ikke var Ovechkin der scorede i PP...
utroligt, Capitals, ikke ligefrem været et skydetelt.
5.40 på 1-0 Capitals efter 1st ser sgu fin ud.
Krone7 skrev:5.40 på 1-0 Capitals efter 1st ser sgu fin ud.
Addddr, det var sgu klamt :/
ShadeStar skrev: Addddr, det var sgu klamt :/
ja 85 secs fra odds 5.40, altid noget det var Capitals.
Mr Longhit skrev:Men også lidt lækkert ;)
Haha, ja for dig :)
Krone7 skrev:5.40 på 1-0 Capitals efter 1st ser sgu fin ud.
JINX JINX
Jeg ramte ellers ciffertips 3-1 til Islanders @ 21. Tar' det da som en selvfølge at de mente ciffertips efter 1. periode. Hvem faen spiller ciffertips på fuldtid?
Kedelige første perioder goal-wise
Livebettet Penguins over 1,5 mål i 2.periode @ 2,75 (unibet)
Penguins ML til 1,98 og Penguins over 1,5 i P2 til 2,90. Den steg lige da jeg skulle spille den. Skrub og jinx...
Må hellere få gang i den i Washington, under 0.5 mål i 2nd @2.70
nice Capitals, very nice.
Jeg livebettede NAS, NYR og FLA til at score næste mål. Mangler kun FLA nu. Gogogo!
Mr Longhit skrev:Jeg livebettede NAS, NYR og FLA til at score næste mål. Mangler kun FLA nu. Gogogo!
Insta jinx. Kunne jeg have sagt mig selv :(
Mr Longhit skrev: Insta jinx. Kunne jeg have sagt mig selv :(
sygt:(
gogo capitals og rangers, lidt flere mål.
Du får da også brug for den grønne tusch i #167 Longhit. WP
Ja det ser helt godt ud nu :)
Nu skal vi lige ha et mere i caps-jets. Gerne til Caps, så det hjælper jeres bets. Skal bare ha et mål
Nu skal Penguins ikke smide kampen væk!
Livebet: Jets næste mål @ 3.70
Redigeret af Life=Rigged d. 20-02-2015 03:30
Bullshit...Jets havde PP, men jeg havde sku ikke regnet med at de ville trække goalien ud og spille 6 mod 4, når de var bagud 4-1...men of cours, og empty net mål til Caps
kom nu lige med 1 kasse mere Rangers !!
pff, det fanme flot forsvar rangers..
er glad for at jeg gik i seng, istedet for at opleve en klam nat live :
Redigeret af ShadeStar d. 20-02-2015 09:25
Mr Longhit skrev:NYR har scoret mål på samlebånd i de sidste 4 kampe. 2x5 og 2x6 mål. Samtidig så de ret sårbare ud i den anden ende, da de mødte NYI. VAN burde kunne udnytte det. Tør ikke spå om en vinder, men tror på mange mål.
respekt, den havde jeg godt nok svært ved at se´.
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|