Så ruller Superligabolden atter engang, og i aften mødes FC Nordsjælland og Randers FC. Jeg har meget svært ved at se denne kamp ikke skulle ende 0-0 eller 1-1.
Det bliver en kamp med to hold, der afventer og stiller sig tilbage. En ret nervøs kamp, hvor der ikke kommer mange offensive aktioner. Uafgjort til 3.20 hos Bet365 er snuppet!
Hvad er I på?
Synes også selv at X'et kommer i spil her.
1. kamp efter vinterpausen, hvor holdene lige skal se hinanden lidt an igen.. Så en lavt scorernde kamp, f.eks 1-1 0-0 som du selv er ude på.
Et FCN uden AC, tror jeg kommer til at mange lidt på midtbanen, og tror godt de kan lide lidt under Randers fysik.
Redigeret af Dbl_smack d. 20-02-2015 11:36
Har følgende, spillet for et par dage siden:
Randers lige på: 1/5 units @ odds 3,10 Randers +0,5: 3/5 units @ odds 1,58 Under 2,5 mål: 2/5 units @ odds 1,67 Under 1.0 Mål Asian i 1. halvleg 1/5 units @ odds 1,67 Korrekt score 0-0: 1/5 units @ odds 8,80.
Lad os se om vi kan ramme bet nr. 11 i træk i superligaen ;)
Nice - Monaco 0-0 @6.5 ved Bet365
Nice har spillet deres seneste tre kampe 0-0. Monaco har spillet 2/5 seneste kampe 0-0. Den er da lige til højrebenet :)
Synes også FCN - Randers lugter langt væk af en kedelig forårspremiere så et X er også booket der til 3.2 hos Bet365
Henze05 skrev:Så ruller Superligabolden atter engang, og i aften mødes FC Nordsjælland og Randers FC. Jeg har meget svært ved at se denne kamp ikke skulle ende 0-0 eller 1-1.
Det bliver en kamp med to hold, der afventer og stiller sig tilbage. En ret nervøs kamp, hvor der ikke kommer mange offensive aktioner. Uafgjort til 3.20 hos Bet365 er snuppet!
Hvad er I på?
under 2 @2.06, ligner en kamp man skal betales for at gide overvære, 2 drønkedelige trænene og hold, så ZZZZZZ og bet under.
Nice-Monaco 0-0 fås til 7,4 Betfair før kommisio
prøver også x i superligaen og x ht/ft til 4,5
Redigeret af chrismm d. 20-02-2015 14:08
Espanyol mangler topscorer Sergio Garcia, der har scoret ni og lagt op til seks mål. Pænt skidt, når Espanyol kun har lavet 30 mål i sæsonen - ergo 50 % deres mål, han er involveret i. García har kun misset en kamp i sæsonen, der spillede man 0-0 mod Deportivo i en ekstremt chancefattig kamp.
Jeg kunne godt være fristet af Getafe Clean Sheet til omkring 2,70 - 2,80 rundt omkring. Lidt sjovere end at fedtspille under 2,5 mål til 1,50.
Derudover har Wizard fra HeavyBetting tre hockeytips ude fra Tyskland til 1,98, 1,82 og 1,80.
Superligakampene har jeg ingen stor holdning til - altid hårdt at forudsige åbningsrunder, så vil hellere se, om man kan spotte et par tendenser, der kan bruges næste weekend.
@Floorpie
Synes du nævner HeavyBetting tit; er de nogen du følger fast
Floorpie, nu har jeg ikke set seneste holdnyheder, men de har vel en Stuani som kommer ind istedet. Enig i at Sergio G er klart deres bedste spiller, men Stuani scorer også en del basser.
Jones-DK skrev:@Floorpie
Synes du nævner HeavyBetting tit; er de nogen du følger fast
Bestemt ikke fast - de har tre mand med over 110 i TB% på 100+ spil som gør det fint, men der er også meget af det, der virker til at være mere lir end decideret investering, og man skal sortere i deres tips.
Synes dog, HeavyBetting er i den mere letlæselige boldgade - jeg orker ikke at læse side op og side ned i analyserne hos et par af konkurrenterne i en branche, hvor det gælder om at være effektiv med sin tid.
Derudover har HeavyBetting (Ja, beklager TV-shop retorikken..) også web-TV med Steffen Dam fra BT, der også har ret pæn tracking record.
timmiboy26 skrev:Floorpie, nu har jeg ikke set seneste holdnyheder, men de har vel en Stuani som kommer ind istedet. Enig i at Sergio G er klart deres bedste spiller, men Stuani scorer også en del basser.
Enig, Stuani har scoret ni mål og kan ikke for alvor negligeres. Jeg hæfter mig bare ved, at hans ni mål blot har givet to sejre, og statistik set har García helt latterlig betydning - vi snakker ÉN sejr i 25 kampe uden ham de sidste tre sæsoner og trods alt 41 sejre i 111 kampe. Selvom det er meget simpel retorik, synes jeg 2,70 på Getafe Clean Sheet er pænt, når de har holdt nullet to gange i de sidste tre kampe mod Espanyol.
Anvender også Heavbetting, men sortere også meget iblandt deres eksperter og udvalg af sport. Er ude på: Monaco @ 2.35 i dag. I morgen: Manchester United @ 2.00 Arsenal @ 1.80 Ajax @ 2.20 Valencia @ 1.95 Barcelona-Malaga under 3.5 @ 2.10
Har smidt på Caro til at slå Halep her om lidt til odds 2.12
Er også røget på få mål i Nordsjælland-Randers. Under 2 mål asian til 2,05
Må snart være værdi i at spille over 2,5 men alt det PN jinx
Synes faktisk at X/2 i Nice-Monaco @5,20 er ganske velbetalt.
Det er ikke just 2 hold der scorer mange mål, som også ses på deres seneste resultater. Udover dette er Monaco det hold i ligaen som spiller flest Uafgjort/Vundet kampe. 7 er de oppe på der, hvoraf 4 af dem faktisk har været på udebane.
Kupon:
FCN-Randers X/X Nice-Monaco X/2
Redigeret af Dbl_smack d. 20-02-2015 22:15
Fin start for Caro , spillede hende til 2,1
Tror også vinderen af denne kamp napper titlen, jeg var ikke imponeret af den første semifinale
HomeMade skrev:Fin start for Caro , spillede hende til 2,1
Tror også vinderen af denne kamp napper titlen, jeg var ikke imponeret af den første semifinale
Tilgengæld et lorte 2 sæt hun har gang i
HomeMade skrev:Det berømte PN Jinx
Ja du skulle have haft klappet kajen lidt endnu ;D
lille spil mere på wozzy til odds 3
det var så det dummeste jeg har gjort idag
Redigeret af chrismm d. 20-02-2015 18:52
chrismm skrev:lille spil mere på wozzy til odds 3
Hun ser opgivende ud :-(
hun har vel tabt ca alle hendes servpartier i 2 sæt haha
Så køre suppen som vi kender den :)
Livebettet Under 10,5 hjørnespark. @2,10
Der er pt. 5. Forventer at Randers lukker af i hele 2.halvleg nu de er en mand nede, men tror ikke det ændre meget på FCN's over fløjene og indlæg.
Redigeret af Dbl_smack d. 20-02-2015 19:32
FCN næste mål 1,75 yderst sjældent de går fra deres egen bane uden at score
Det var så lige 2 hjørne lidt for hurtigt :D
Wigan - Charlton Den vinder Charlton da stensikkert til odds 4.30
suppen som vi kender den? Fatter ikk folk overhovedet overvejer FCN. Randers med clean sheet i sidste 9 af 11 Superliga kampe. Fcn uden Uffe Bech og Lorentzen (11 mål). Randers odds 3,10 var gave odds
MuckMe skrev:suppen som vi kender den? Fatter ikk folk overhovedet overvejer FCN. Randers med clean sheet i sidste 9 af 11 Superliga kampe. Fcn uden Uffe Bech og Lorentzen (11 mål). Randers odds 3,10 var gave odds
hvis Randers var gaveodds hvorfor så kun bette 1/5 units?
havde 4 units på dem . Havde jo x2
MuckMe skrev:suppen som vi kender den? Fatter ikk folk overhovedet overvejer FCN. Randers med clean sheet i sidste 9 af 11 Superliga kampe. Fcn uden Uffe Bech og Lorentzen (11 mål). Randers odds 3,10 var gave odds
Jo ikke ligefrem fordi du renset på den kamp vel?? så ja Suppen som vi kender den, alle har skrev op og ned om få mål incl dig selv, det var jo ikke tilfældet, og ville nok have været endnu flere hvis det ikke var for det røde kort
Spurs forleden var jo også et gaveodds ik??
MuckMe skrev:havde 4 units på dem . Havde jo x2
nå ja, men nu var det odds 3.10 der var en gavebod, men godt set og grats.
altså rensede ikk på den overhovedet. Skriver tips for et andet site hvor jeg lagde den op. Går desværre kun i 0 selv. Men at folk skriver suppen er tilfældig må da være en joke. Indtil videre har man kunne regne med suppen i tæt på samtlige kampe i år. Jeg har hvertfald ramt 12 i træk hvad angår lige på ;)
MuckMe skrev:altså rensede ikk på den overhovedet. Skriver tips for et andet site hvor jeg lagde den op. Går desværre kun i 0 selv. Men at folk skriver suppen er tilfældig må da være en joke. Indtil videre har man kunne regne med suppen i tæt på samtlige kampe i år. Jeg har hvertfald ramt 12 i træk hvad angår lige på ;)
Så burde du nøjes med lige på :)
Men flot at ramme 12,
Jeg syntes det er meget ofte at resultat.dk donger et mål ind som så bliver annulleret ...pisse irriterende
MuckMe skrev:altså rensede ikk på den overhovedet. Skriver tips for et andet site hvor jeg lagde den op. Går desværre kun i 0 selv. Men at folk skriver suppen er tilfældig må da være en joke. Indtil videre har man kunne regne med suppen i tæt på samtlige kampe i år. Jeg har hvertfald ramt 12 i træk hvad angår lige på ;)
LOL! At Hobro har samlet 5 sejre og 6 uafgjorte sammen i 17 kampe indtil nu, er nok superligahistoriens største mirakel. Men HEY! Det havde du da set. Ligesom du havde set at Randers ligger nr. 2. Suppen er jo ganske forudsigelig.
@ langemands hvis du havde fulgt mine sidste 17 tips, så jo ;) Put your money where your mouth is. Har trods alt meldt dem alle op. Har nu ramt 16 af sidste 17 ... Har også x1 til odds 2 på Silkeborg i morgen...
@MuckMe
Du skriver ikke for et site, du skriver på et site. Du skriver kun brugertips, ikke eksperttips, så rolig nu chef
Krone7 skrev:Juventus 2-0 @6.00
LMAO Juventus
Juve-Atl over 1.5 1st half @2.10
Og hvis du fortsættere stimen går der ikke længe før du skriver for dit site
skriver ekspert tos for et site og har gjort det i 2 måneder ;)
Så er der stukket ud på Nice til odds 2.6 ved halvleg med en mand i overtal :)
NYDELIG kasse af den gamle mand i sort/hvid
ved ikk om jeg må nævne sitet her inde ;)
Krone7 skrev:NYDELIG kasse af den gamle mand i sort/hvid
Yderst god kasse
Rødt kort i Juve-Atl, yes @5.30 hos DS.
Spillet disse kampe i nattens NBA, i doubler på kryds og tværs, Washington - Cleveland vises i nat på tv2sport
Detroit - Chicago 2 1,40 New York - Miami (-5,5) 2 1,55 Orlando - New Orleans 2 1,45 Wash - Cleve 2 1,62 Minnesota - Phoenix 1 1,80 Utah - Portland 2 1,50 Sacramento - Boston 1 1,62 L.A.Lakers - Brooklyn 2 1,64 GSW - SAS Over 201,5 1,43
alle inkl. OT @bet365
Redigeret af Razzmussen d. 21-02-2015 11:37
Nogen der ved, hvor mange points gule og røde kort tæller i danskespil's Antal Kort Point??
Mmmmmmhhhhooonaaaacooøøoooooo 1-0 ... 10 IMOD 11.... SWEET
10 og 25...Jeg skulle selv bruge over 22,5, så lækkert 3. gule kort der kom i 84. minut i Stuttgart
Vigtigt Monaco..
Havde været en grim dag betting-wise hvis ikke de havde vundet @5,20 :)
Life=Rigged skrev:10 og 25...Jeg skulle selv bruge over 22,5, så lækkert 3. gule kort der kom i 84. minut i Stuttgart
takker
kom nu Chiellini, den semi sviner skal hævnes.
Pau Gasol under 17 Points @ 1.85 Nikola Vucevic under 18.5 Points @ 1.85 (afhænger af hvor vidt AD er med eller ikke)
Mine NHL til inat:
Blues-Bruins Over 5,5 @ 2.10 Flames-Ducks Over 5,5 @ 2.0 Som singler og double @ 4.20
Blues Over 1,5 i 1. periode @ 4.0 Blues-Bruins Over 1,5 mål i 1. periode @ 2.05 Blues-Bruins Over 6,5 @ 2.75
Canucks uden OT @ 2.64 Hurricanes uden OT @ 2.10
Og så lige en longshot double: Blues Over 1,5 i 1. p. @ 4 Oilers Over 1,5 i 1. p. @ 5.80 Samlet @ 23.20
Redigeret af Life=Rigged d. 21-02-2015 05:25
Life=Rigged skrev:Mine NHL til inat:
Blues-Bruins Over 5,5 @ 2.10 Flames-Ducks Over 5,5 @ 2.0 Som singler og double @ 4.20
Blues Over 1,5 i 1. periode @ 4.0 Blues-Bruins Over 1,5 mål i 1. periode @ 2.05 Blues-Bruins Over 6,5 @ 2.75
Canucks uden OT @ 2.64 Hurricanes uden OT @ 2.10
Og så lige en longshot double: Blues Over 1,5 i 1. p. @ 4 Oilers Over 1,5 i 1. p. @ 5.80 Samlet @ 23.20
Hvornår starter de dansk tid er i byen så derfor? Tak dreng
Har svært ved at se hvorfor Cannucks skulle være dogs mod Devils.
De første NHL kampe starter 01:05
Carolina skal vel bare møde op for at få 2 points. Toronto er da helt i opløsning.
Mr Longhit skrev:Har svært ved at se hvorfor Cannucks skulle være dogs mod Devils.
Sikkert også noget med hviletid at gøre. Canucks var ude i en overtid plus shootout inat, så Devils er selvfølgelig friskere i benene (i teorien).
Ved ikke om jeg er den eneste der ser en potentielt målrig affære mellem Blues og Bruins? Jeg symes Bruins har mødt op lettere ukoncentreret i nogle af de sidste kampe. Det har Dallas med 3, Vancouver med 2 og i nat Oilers med 2 scoringer i 1. periode udnyttet. Men Bruins har selv scoret 1 i hver af de 3 perioder, og imellem scorede de så 2 mod Flames i 1. periode. Vi skal 5 kampe tilbage for at finde en 1. periode u scoringer, og det var mod et noget bedre defense i Canadian. Og Blues har vist at de kan gå scoringsamok hvis de får en lillefinger. Derfor jeg har prøvet Blues Over 1,5 i 1. periode @ 4.0 af. Men men...live by the statistics, die by the statistics.
Krone7 skrev:Carolina skal vel bare møde op for at få 2 points. Toronto er da helt i opløsning.
Har de overhovedet noget at spille for ?
AtillaWP skrev: Har de overhovedet noget at spille for ?
¨ playoff er LANGT væk, Toronto har tabt 18 af 20 kampe i år heraf 13 tabte udekampe i træk, hvilket er ny negativ team record, men spillerne er pisse ligeglade.
Life=Rigged skrev: Sikkert også noget med hviletid at gøre. Canucks var ude i en overtid plus shootout inat, så Devils er selvfølgelig friskere i benene (i teorien).
Ved ikke om jeg er den eneste der ser en potentielt målrig affære mellem Blues og Bruins? Jeg symes Bruins har mødt op lettere ukoncentreret i nogle af de sidste kampe. Det har Dallas med 3, Vancouver med 2 og i nat Oilers med 2 scoringer i 1. periode udnyttet. Men Bruins har selv scoret 1 i hver af de 3 perioder, og imellem scorede de så 2 mod Flames i 1. periode. Vi skal 5 kampe tilbage for at finde en 1. periode u scoringer, og det var mod et noget bedre defense i Canadian. Og Blues har vist at de kan gå scoringsamok hvis de får en lillefinger. Derfor jeg har prøvet Blues Over 1,5 i 1. periode @ 4.0 af. Men men...live by the statistics, die by the statistics.
bare til info, så er T.Rask IKKE på mål for Boston, hvilket vel ikke bør svække dit spil:)
Forhåbentlig, medmindre de så parkerer bussen foran Subban for at standse blødningen. Det har været en hård stime for Bruins. Men mon ikke de går på isen for at byde Blues op til dans? Det håber jeg på.
Jeg er snart nødt til at komme på rette spor, eller på rette is om man vil, for kan sgu ikke blive ved med at vinde på enarmede banditter, for bagefter at tabe på hockey'en... Jeg forventer at ramme mindst 80% af mine spil i nat :)
Hurricanes uden OT @ 2,03 for 2,5/5 units (Betsafe) Eric Staal Anytime @ 3,50 for 1/5 units (Betsafe) Canucks @ Devils : Under 5,0 @ 1,80 for 1,5/5 units (Betsafe) Rangers -1,5 @ 2,14 for 1,5/5 units (Unibet) Rangers @ Sabres : BTS i 1p. @ 2,95 for 1/5 units (Unibet) Derek Stepan Anytime @ 4,00 for 1/5 units (Betsafe)
Redigeret af ShadeStar d. 21-02-2015 05:10
Skidt start for rookie goalie...
kom nu igang hurricanes
Redigeret af chrismm d. 21-02-2015 01:16
Det var en hurtig grøn tusch idag :-)
@Rigged...Det var tiltrængt :)
Life=Rigged skrev:og en mere grøn...gratz
Sorry, jeg syntes det var e staal der scorede? strange
Troede jeg også, og det sagde kommentatoren også...øv!
Edit : Spolede lige tilbage og der blev sagt Faulk med så meget amerikansk accent, at det lød som Staal :)
Redigeret af ShadeStar d. 21-02-2015 01:35
OMG! I super slow ser det MEGET ud som om at Staal får staven på...FFS!
Livebettet Cannucks. Odds 3,45 ML Odds 10 ved handicap -1,5
Håber snart de kommer i gang.
NHL har ændret 1, mål til Eric Staal! ♥♥♥
det er 2x Staal som står noteret for målene på resultat.dk
Rangers vinder P2 til odds 2,2 på unibet.
Nice. Ja det er den anden staal ved 2. mål, med den rigtige staal som assist
Nu håber jeg ikke jeg får en våd karklud i fjæset af Blues-Bruins. Jeg er ude på meget i den kamp, både i første og kampen. Og i en masse komboer
Go go goals. 2-2 ville være drømmeresultatet efter første, men det er nok for optimistisk. Skal sikkert være ovenud lykkelig for et enkelt
Life=Rigged skrev:Nu håber jeg ikke jeg får en våd karklud i fjæset af Blues-Bruins. Jeg er ude på meget i den kamp, både i første og kampen. Og i en masse komboer
Go go goals. 2-2 ville være drømmeresultatet efter første, men det er nok for optimistisk. Skal sikkert være ovenud lykkelig for et enkelt
Jeg tror også på mindst 2 mål i 1p, selvom begge hold statistisk ikke scorer super meget i 1p. Synes netop dette spot af flere årsager ligner noget 1-1, måske 2-1 Blues..
Jeg er åbenbart helt off på NJD-VAN. Hopper med på Blues. Blues vinder P1 til 2,65 Blues -1,5 i P1 til 7,00 Over 1,5 mål i P1 til 1,98
Bruins @ Blues : Over 1,5 i 1p. @ 2,14 for 1,5/5 units (Betsafe)
Redigeret af ShadeStar d. 21-02-2015 02:43
2.14? Det var sku et pænt stykke over hvad jeg fik.
Tiltende at unibet skal tælle ned fra 12sek for at godkende et livebet. 2sek tilbage og så score Rangers.
Nu må de gerne slappe af med alle de mål i New Jersey...
Cannucks i PP. Kunne ikke lade vær med at spille dem ML til 8,25 på Bet365.
Mr Longhit skrev:Cannucks i PP. Kunne ikke lade vær med at spille dem ML til 8,25 på Bet365.
Enten skal der fløjtes af nu, eller også skal Canucks vinde, for jeg har også smidt lidt på dem ved 0-1 ;)
Johnny Gaudreau (Flames) mindst 1 point i kampen @ 4,15 (Penge retur ved 1 point - Betsafe)
Hmm det er ikke meget jeg rammer i dag. Liverbetter Blues nu.
7-0 i shots til Bruins...Kom lige med en kasse mere i 1st.
1? 3 mere sku. De skal være meget mere direkte, Blues. De har haft skudmuligheder, men skal lige lave noget clever lir. Skyd nu bare!
Ja er ikke meget for at skulle bruge den røde tusch :/
Rangers vinder kampen 5-1 til odds 10 på unibet.
Mr Longhit skrev:Rangers vinder kampen 5-1 til odds 10 på unibet.
Hehe...jeg har spillet 5-1 + Stehan anytime @ 71,00 bare for lirens skyld ;)
Lavede en lille kupon med tre resultater: VAN-NJD 3-3 @10,5 NYR-BUF 5-1 @10 TOR-CAR 3-1 @5,6
Canes må godt lige lave mindst 1 mere....
Live: Bruins Over 0,5 i 2. @ 1.60 Bruins Over 1,5 i 2. @ 3.85
Redigeret af Life=Rigged d. 21-02-2015 03:46
Jeez Blues...I kunne ikke have gjort det i 1. periode? Bollocks
Life=Rigged skrev:Jeez Blues...I kunne ikke have gjort det i 1. periode? Bollocks
Jeg føler sgu med dig!
Hold da kæft mand! 3 Bluesmål på 5 min i 2. periode....nu pisser de jo bare på mig
Ok, jeg har stadig over 5,5 og 6,5 men de kan ikke engang trække det i land, hvis de skulle gå hjem,
Redigeret af Life=Rigged d. 21-02-2015 03:13
Kom nu Rangers og Canucks!
Vucevic scorer 18 point, så den første er allerede hjemme på NBA NHL er lidt en anden historie
Vi mangler lige et par vigtige scoringer her og der. Jeg vil også gerne have Canes med 1 mere..
Tror aldrig jeg har set et hold hive deres goalie ud med over 4min igen kun nede med 1 mål. Gogogo Canucks!
Tror de fik fremtvunget en penalty
Godt nok en fin chance for Canucks nu...
også snart empty net tid i carolina. vigtigt de holder den 2-1, eller lige smider den i tomt til 3-1
Puke Canucks. Kunne de ikke have ventet 15sek mere med at hive ham ud?
Det eneste jeg ikke kunne bruge, var en scoring af Devils...
stensikker randers sejr self, så røg FCN sku ud i whiskeybæltet. Lålålå :-D
Øv for en nat. Havde desperat brug for mål af Canucks og Rangers der ikke får scoret i PP og CAR der ikke kan score i tomt net.
Samt AC som er solgt. Randers har på hjemmebane sat sig solidt på alle kampene stort set. Utroligt vi scorer 3 mål for vi brænder for meget i efteråret.
Kom så Rangers...sidste mål af Stepan..Go Go!
FFS!!!
Redigeret af ShadeStar d. 21-02-2015 03:38
ShadeStar skrev:Kom så Rangers...sidste mål af Stepan..Go Go!
LOL et jinx :p
Krone7 skrev:hvis Randers var gaveodds hvorfor så kun bette 1/5 units?
JHvorfor svine dem, har du set dem på udebane og hjemmebane. Havde Randers været på hjemmebane så havde de anyda vundet. På udebane er det ey defensivt og mere struktureret koncept, så så det giver ikke mange sejre.
Hjemme er randers i teten, og imponerende at de har scoret så få mål kun som de har gjort.
Kunstgræs har også indflydelse, og 3,10 var et solidt odds. Fik ikke spillet på dem desværre, fødselsdag tog min tid ;-)
.....og et par bajere, tror jeg :-)
Life=Rigged skrev:.....og et par bajere, tror jeg :-)
der blev gået til den, så ja
Jeg skulle have været med. Ville have været billigere end NHL betting i nat.
Life=Rigged skrev:Jeg skulle have været med. Ville have været billigere end NHL betting i nat.
Ja hvis du kan synge, bowle, pool og dart og drikke en masse, så ville du føle dig godt tilpas;-)
Synge-baah
Pool-baah
Bowle-check Dart-check Drikke-checkcheck
3/5 er da meget godt
haha det går nok :-) det vigtigste er altid det gode selskab :-) og der plejer pn og være garant for gode oplevelser ;-)
Nå, Gaudreau må godt lige lave et mål og en assist, så jeg kan slutte af med den grønne tusch. Er dog ok tilfreds med et lille plus, selvom jeg ikke nåede min 80% hitrate...
ducks til 3-2. Så er der da en chance for over 5,5 mål. Jeg har også brug for den for at holde dagen underskud til at tolerere. Gl til os begge
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|