I aften er der igen 1/8-finaler i Champions League, og personligt er jeg ret interesseret i et spil på Dortmund. Oddset er dog stigene på dem, og det forstår jeg ikke helt.
Nuvel har Dortmund haft nogle rædselsfulde resultater i Bundesligaen, men spillet har ikke været så dårligt, og de plejer generelt at præstere, når de spiller i CL, hvilket vi kunne se i gruppespillet.
Dortmund er ikke gode til at stille sig tilbage og pakke sig sammen, så de vil gå efter at få et resultat mod Juventus, og derfor er 4.10 hos Bet365 for meget i mine øjne. Hvad er I på? :)
Manchester City +0,5 for 250 kr. til odds 1,8750 hos Bet365. (spiller 250 mere live) FC Barcelona for 100 kr. til odds 5,000 hos unibet. Juventus for 200 kr. til odds 2,0000 hos scandicbookmakers.
Henze05 skrev:I aften er der igen 1/8-finaler i Champions League, og personligt er jeg ret interesseret i et spil på Dortmund. Oddset er dog stigene på dem, og det forstår jeg ikke helt.
Nuvel har Dortmund haft nogle rædselsfulde resultater i Bundesligaen, men spillet har ikke været så dårligt, og de plejer generelt at præstere, når de spiller i CL, hvilket vi kunne se i gruppespillet.
Dortmund er ikke gode til at stille sig tilbage og pakke sig sammen, så de vil gå efter at få et resultat mod Juventus, og derfor er 4.10 hos Bet365 for meget i mine øjne.
Hvad er I på? :)
Det her er jeg ikke ret enig i. Har set alle deres kampe i foråret, og ja der er da fremgang, men spillet virker stadig meget krampagtigt (2. halvleg mod Mainz undtaget), og sidst fik de kun 3 point mod bundproppen Stuttgart pga. en stor fejl af Stuttgart. Men det er selvfølgelig bedre end i efteråret, og de har præsteret i CL, så vil ikke afvise dem.
0 - 0 ved pausen City Barca til 3,4
Mon ikke vi igen får 2 uafgjorte kampe igen. det kan alle 4 hold leve med:)
Jeg har følgende:
X i City-Barca @3.6 X i Juve-BvB @3.4 X i Derby della Lanterna (Sampdoria-Genoa) @3.1
Mine bets på 365 promotions bliver pre o0.5 mål og live endten 1-1 eller 2-
Redigeret af The Totti d. 24-02-2015 14:47
er all in på Juve @ 2.00 og City draw no bet @ 2.5
Spillet 3 spil af 1/5 Man City u19 -1 1,88 Man City u19 -1,25 2,11 Man City u19 to win first 2,12
Redigeret af Nimacos d. 24-02-2015 14:41
Nimacos skrev:Spillet 3 spil af 1/5 Man City u19 -1 1,88 Man City u19 -1,25 2,11 Man City to win first 2,12
Bare for en god ordens skyld er den sidste kamp så også Man City u19?
Er der nogen der har styr på om hvis Odense vinder over Frederikshavn i metal-ligaen slutter de så over dem samt om hvis Frederikshavn ender på samme point som sønderjyske om hvem af dem der så slutter højst?
Jeg har 250kr på under 1-1.5 i første H odds 1.75.
Ved ikke lige med live bettet endnu
Redigeret af Ped125 d. 24-02-2015 16:40
Har spillet City U19 til 1.5 Barcelona sejr til 2.1 dortmund +1 til 1.85
alle spillet på tipico da jeg spiller bonus fri..
City-Barcelona o.2,5 og begge score@1,90 go go :)♥
chmpen85 skrev:Har spillet City U19 til 1.5 Barcelona sejr til 2.1 dortmund +1 til 1.85
alle spillet på tipico da jeg spiller bonus fri..
Medmindre det er en triple så dur det da ikke da man skal over odds 2 på tipico for at spille bonus fri.
blunder skrev:Medmindre det er en triple så dur det da ikke da man skal over odds 2 på tipico for at spille bonus fri.
Ved godt det kun er odds 2 der tæller men hele betting rullen er på tipico til bonus og ville ikke City og Dortmund i en double
chmpen85 skrev:Ved godt det kun er odds 2 der tæller men hele betting rullen er på tipico til bonus og ville ikke City og Dortmund i en double
Fino. Ville bare sikre mig du ikke troede du spillede bonus fri på alle 3 væddemål :)
blunder skrev:Er der nogen der har styr på om hvis Odense vinder over Frederikshavn i metal-ligaen slutter de så over dem samt om hvis Frederikshavn ender på samme point som sønderjyske om hvem af dem der så slutter højst?
Er der virkelig ingen der har styr på det?
under 3.5 mål i begge cl kampe, samt Malmø i håndbold spillet for en tus, til odds 2.07
Har en del ude på Metal Ligaen kl.19.30 for en gang skyld :
Frederikshavn -1,5 @ 2,50 for 1,5/5 units (Bet365) Esbjerg uden OT @ 2,40 for 1,5/5 units (Bet365) Herning-Rungsted : Over 1,5 i 1p @ 1,72 for 4/5 units (Bet365) Herning-Rungsted : Over 2,5 i 1p @ 3,05 for 1/5 units (Unibet) Herning-Rungsted : Herning vinder 1p @ 1,727 for 2,5/5 units (Sportingbet) Rødovre-Gentofte : Over 1,5 i 1p @ 1,75 for 1,5/5 units (Bet365) Sønderjyske-Herlev : Over 1,5 i 1p @ 1,75 for 1,5/5 units (Bet365)
Redigeret af ShadeStar d. 24-02-2015 21:49
Sampdoria-Genoa begge score@1,83 go go :-) ♥
Jer der kender de 250 kr freebet regler på Bet365 , må man spille følgende ?
250 kr pre, City eller X 250 kr live på city
Hoppet på følgende: Metalligaen: Frederikshavn 1.p @ 2,25 for 1,5/5 units Frederikshavn-kampen over 5,5 mål @ 1,95 for 3/5 units
Sønderjyske-3,5 @ 2.2 for 2/5 units
Redigeret af blunder d. 24-02-2015 18:49
ShadeStar skrev:Har en del ude på Metal Ligaen kl.19.30 for en gang skyld :
Frederikshavn -1,5 @ 2,50 for 1,5/5 units (Bet365) Esbjerg DNB @ 2,40 for 1,5/5 units (Bet365) Herning-Rungsted : Over 1,5 i 1p @ 1,72 for 4/5 units (Bet365) Herning-Rungsted : Over 2,5 i 1p @ 3,05 for 1/5 units (Unibet) Herning-Rungsted : Herning vinder 1p @ 1,727 for 2,5/5 units (Sportingbet) Rødovre-Gentofte : Over 1,5 i 1p @ 1,75 for 1,5/5 units (Bet365) Sønderjyske-Herlev : Over 1,5 i 1p @ 1,75 for 1,5/5 units (Bet365)
Hvordan kan du få Esbjerg dnb til 2,4 når Esbjerg 1x2 giver det samme?
HomeMade skrev:Jer der kender de 250 kr freebet regler på Bet365 , må man spille følgende ?
250 kr pre, City eller X 250 kr live på city
Ja du må spille lige som du har lyst til
chrismm skrev: Hvordan kan du få Esbjerg dnb til 2,4 når Esbjerg 1x2 giver det samme?
Mig der har skrevet forkert, godt set :) Det er selvfølgelig et spil på Esbjerg uden OT...rettet!
mahmya skrev:Sampdoria-Genoa begge score@1,83 go go :-) ♥
Så den hjemme efter 18 min :)
Crap Schalke scorer i overtide
ShadeStar skrev: Mig der har skrevet forkert, godt set :) Det er selvfølgelig et spil på Esbjerg uden OT...rettet!
Så giver det bedre mening ;D
Lionel Messi scorer anytime @ 2.10 Carlos Tevez scorer anytime @ 2.35 Manchester City-Barcelona: X @ 3.75 Juventus-Dortmund: X @ 3.40 Doncaster-Bristol City: X @ 3.50 Leeds @ 4.50 Leeds +0.5 @ 2.00 Wolves-Fullham: OVER 2.5 @ 1.85
Farjestad @ 2.25 Esbjerg @ 2.40
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Redigeret af J-Hantusch d. 24-02-2015 21:34
Arsenal Monaco U 2,5 mål til 1,7 i morgen, er vel næsten for godt til at være sandt ??
blunder skrev: Er der virkelig ingen der har styr på det?
Hvis Odense vinde i ordinær, så slutter de over Frederikshavn.
DovneRobert skrev: Hvis Odense vinde i ordinær, så slutter de over Frederikshavn.
Mange tak. Har du styr på om Frederikshavn slutter over Sønderjyske hvis de står lige?
Live fra Rödövre sköjte arena Rödovre 1 Gentofte 1
Frederikshavn -1,5 @ 2,50 for 1,5/5 units (Bet365) Esbjerg uden OT @ 2,40 for 1,5/5 units (Bet365) Herning-Rungsted : Over 1,5 i 1p @ 1,72 for 4/5 units (Bet365) Herning-Rungsted : Over 2,5 i 1p @ 3,05 for 1/5 units (Unibet) Herning-Rungsted : Herning vinder 1p @ 1,727 for 2,5/5 units (Sportingbet) Rødovre-Gentofte : Over 1,5 i 1p @ 1,75 for 1,5/5 units (Bet365) Sønderjyske-Herlev : Over 1,5 i 1p @ 1,75 for 1,5/5 units (Bet365)
En hjemme allerede og Esbjerg foran 2-0 i 1. Så skal Frederikshavn bare score nogle flere mål.
Manchester City - FC Barcelona --> Begge hold scorer 1.61
City har scorer 9 mål i de sidste 2 PL kampe, og efter at Barcelona ikke fik scoret mod Malaga i weekenden, ville det da være utroligt hvis de skulle have to kampe i streg uden og scorer. To vanvittige offensive mod forsvars spillere der imo. burde få det meget svært.
Outsideren:
Juventus - Dortmund --> Dortmund scorer over 1,5 mål 4,00
Selvom Juventus har meldt ud de vil gøre alt for at holde 0et, og det ville være typisk italiensk bare og spille taktisk og kedeligt, men man ved aldrig hvad der sker i fodbold, og man ved aldrig hvad der sker i Dortmund´s kampe i tiden, deres forsvar lukker en del mål ind, men de har også offensiven til at scorer mod alle hold, jeg synes det er velbetalt odds for Dortmund skulle overraske og score mindst 2 mål i kampen, spiller dog ikke så meget på den, men odds 4 frister.
Redigeret af Razzmussen d. 24-02-2015 23:03
Jones skrev:En hjemme allerede og Esbjerg foran 2-0 i 1. Så skal Frederikshavn bare score nogle flere mål.
Kan vel næsten ikke tillade mig at være skuffet over, at der ikke kom et mål mere i Herning ;)
Nu har jeg set nogle stykker spille leeds efterhånden. Jeg er ikke den store fodboldhaj... hvorfor er de så populære til at vinde?
Phoenix skrev:Nu har jeg set nogle stykker spille leeds efterhånden. Jeg er ikke den store fodboldhaj... hvorfor er de så populære til at vinde?
De er ikke populære til at vinde, men odds på dem indeholder værdi...
en double i det engelske også:
Wolves - Fulham -> Wolves scorer over 1,5 mål 1,83 Watford - Rotherham -> Watford scorer over 1,5 mål 1,61
Samlet: 2,96
Redigeret af Razzmussen d. 24-02-2015 23:03
Nøj Esbjerg kører Aalborg over :)
Så skal vi lige ha' Frederikshavn op i gear, så den røde tusch kan pakkes helt ned :)
ShadeStar skrev:Så skal vi lige ha' Frederikshavn op i gear, så den røde tusch kan pakkes helt ned :)
Møg at de ikke vandt 1. periode. Nu skal der bare komme mange mål! Min Sønderjyske-3,5 ser i det mindste fornuftig ud :)
Razzmussen skrev:Manchester City - FC Barcelona --> Begge hold scorer 1.61
City har scorer 9 mål i de sidste 2 PL kampe, og efter at Barcelona ikke fik scoret mod Malaga i weekenden, ville det da være utroligt hvis de skulle have to kampe i streg uden og scorer. To vanvittige offensive mod forsvars spillere der imo. burde få det meget svært.
Outsideren:
Juventus - Dortmund --> Dortmund scorer over 1,5 mål 4,00
Selvom Juventus har meldt ud de vil gøre alt for at holde 0et, og det ville være typisk italiensk bare og spille taktisk og kedeligt, men man ved aldrig hvad der sker i fodbold, og man ved aldrig hvad der sker i Dortmund´s kampe i tiden, deres forsvar lukker en del mål ind, men de har også offensiven til at scorer mod alle hold, jeg synes det er velbetalt odds for Dortmund skulle overraske og score mindst 2 mål i kampen, spiller dog ikke så meget på den, men odds 4 frister.
Hvor finder du "Dortmund scorer over 1,5 mål 4,00" ?
glad skrev:Hvor finder du "Dortmund scorer over 1,5 mål 4,00" ?
Bet365 4,00 Unibet 4,10 Scandic 4,20
Har ikke tjekket andre.
Rödovre sidder totalt på kampen
BlissY skrev:Bet365 4,00 Unibet 4,10 Scandic 4,20
Har ikke tjekket andre.
Tak ;-)
Og vi har en spiller med 160 Nhl kampe på isen
Spillet denne double
City Dortmund
@ odds 16,75
Flot Frederikshavn... der gik 20 sek fra I scorede til Odense scorede
lille skud på både Juventus-Dortmund score@2 go go :)♥
Uha jeg glæder mig til at se City-Barca :D Sku' da utroligt de altid trækker hinanden... Hvor mange gange har de lige mødt hinanden i streg nu i CL?
Var det kun sidste år?? Synes bare jeg husker det som om Barca også mødte City forrige år... :)
Messi, Neymar, Suarez... Hvor jeg dog elsker den offensiv! Om jeg taber mit barca bet på X i aften er ligemeget, bare Barca vinder!! ♥♥
J-Hantusch skrev:Uha jeg glæder mig til at se City-Barca :D Sku' da utroligt de altid trækker hinanden... Hvor mange gange har de lige mødt hinanden i streg nu i CL?
det 2 gang i streg som jeg husker det go go Barce :)
er på city og dortmund single og dbl GO! krydder med 1-0 city ved pause på livebet.
For helvede Bulldogs...stop nu det udlignings-pis...
så mangler vi, lige dortmund go go :)♥
Barca♥ kom så city 1 mål til jer og barce 1 mere eller 2-3 go go ♥:)
ShadeStar skrev:For helvede Bulldogs...stop nu det udlignings-pis...
Så min over 5,5 i det mindste hjemme håber at Frederikshavn lige klarer at vinde næste periode med 2.
blunder skrev:Så min over 5,5 i det mindste hjemme håber at Frederikshavn lige klarer at vinde næste periode med 2.
Ja tak, det kunne være skønt! ;)
mahmya skrev:lille skud på både Juventus-Dortmund score@2 go go :)♥
tak så den i hus♥
Kom så City med en pind inden pausen, selvom det ser svært ud...
Kom nu med et mål mere Sønderjyske!
virker til Rödovre allerede tænker slutspil
Haha... Legestue... Men lav nu lige en kasse Messi :)
chmpen85 skrev:hold så Frederikshavn
Nej de skal da score 1 mere ;)
kom så city 1 enkelt scoring og alle bets er hjemme :) go go ♥
Mange sofabettere på PN :)
Emmaluc skrev:Mange sofabettere på PN :)
Mange unødvendige posts på PN ;)
jeg spillede en ishockey kupon i tilt. Pga 2 kiksede U19 kampe. Så har kun postet mit City U19 mit Dortmund +1 og mit Barcelona bet Ajax U19 fik jeg ikke postet men de vandt heller ikke
Redigeret af chmpen85 d. 24-02-2015 21:31
poster alt herinde, som jeg så jubler lidt over, ser jeg ik noget forkert i :)
3 - 4 Tak for kaffe let jeres fede röve, og kom ud og se livesport:)
Emmaluc skrev:3 - 4 Tak for kaffe let jeres fede röve, og kom ud og se livesport:)
Hvem siger vi ikke gør det? Forslag : Du burde drikke færre øl, når du er til hockey ;)
Nej da, fadøl hænger sammen med alle former for sport!
hmm kunne godt bruge en City,Dortmund og watford scoring i anden halvleg ... Tror på watford og Dortmund kan, men hvordan City skal score sådan som de spiller ved jeg godt nok ikke .. Kæft de er ringe
Barca får alle hold til at ligne et tegneserie hold ♥
hold nu op frederikshavn..
HeavyBetting FB med stort LIVE-udstik på Brentford over Blackpool. Blackpool 10-mod-11 og med tendens til at falde helt sammen i 2. halvleg. Førte 2-0 mod Watford, men tabte 2-7. Kan få langt over to gange flækket på, at Brentford vinder 2. halvleg med mindst to. Jeg har fulgt trop med pæn indsats.
Floorpie skrev:HeavyBetting FB med stort LIVE-udstik på Brentford over Blackpool. Blackpool 10-mod-11 og med tendens til at falde helt sammen i 2. halvleg. Førte 2-0 mod Watford, men tabte 2-7. Kan få langt over to gange flækket på, at Brentford vinder 2. halvleg med mindst to. Jeg har fulgt trop med pæn indsats.
Samme her...
Jævnt tilfreds med Metal Ligaen idag ;)
ShadeStar skrev: Jævnt tilfreds med Metal Ligaen idag ;)
Jeg takker også dig for det var pga dig jeg satte mine to ishockey bets.. og fik hentet U19 kampenes tab hjem.. dog ikke med brug af dine spil :D
ShadeStar skrev: Hvem siger vi ikke gør det? Forslag : Du burde drikke færre øl, når du er til hockey ;)
drikker kun kaffe og er allerede hjemme igen:)
blunder skrev:Hoppet på følgende: Metalligaen: Frederikshavn 1.p @ 2,25 for 1,5/5 units Frederikshavn-kampen over 5,5 mål @ 1,95 for 3/5 units Sønderjyske-3,5 @ 2.2 for 2/5 units
Er heller ikke utilfreds :)
Noget sted man kan se Brentford? :)
ShadeStar skrev: Jævnt tilfreds med Metal Ligaen idag ;)
Håber det går lige så godt i NHL i nat nu hvor der er et stort program :)
blunder skrev: Håber det går lige så godt i NHL i nat nu hvor der er et stort program :)
Metal Ligaen var kun opvarmning til total rens ;)
Sådan Brentford...Det var ét ;)
sådan tak City så alle bets hjemme for idag slurp ♥
Kom nu Brentford!
25-1 i skud, 17-0 i 2.halvleg...
Prik den nu i nettet!
Redigeret af ShadeStar d. 24-02-2015 22:27
Holder på ingen måde med Barca, men Mølby bliver godt nok en bitch hver gang et Engelsk hold taber i CL.
Redigeret af Bettet d. 24-02-2015 22:22
spillede over 4,5 kort 2 min inden City spilleren fik rødt ja tak ;D
Brentford FFS!
37-1 i skud, 25-0 i 2.halvleg, 11 mod 10. Vildt de ikke kan få scoret flere mål...
ShadeStar skrev:BRENTFORD!! ♥
Lækkert :D
Tak Messi
Messi?
Hvorfor ikke poste pre-game, saa vi andre kan hoeste:-)
Hvad synes du nattens lir kupon Shade?
Redigeret af Hugging Gun d. 24-02-2015 23:11
Jigra skrev:Messi?
Hvorfor ikke poste pre-game, saa vi andre kan hoeste:-)
Så hvis jeg havde fortalt dig inden kampen: "Hey, den bliver sgu 2-1". Så havde du solgt hus og hjem for at spille mit fantastiske eksperttip?
Hugging Gun skrev: Hvad synes du nattens lir kupon Shade?
GL I guess? ;)
Man kommer nemt til at ligne et orakel indenfor sportsbetting hvis man kun viser vinderkuponer efter kampen. Hvis du postede dine spil pre-game, ville jeg med tid, have en ide om du er en chef. Jeg ved ikke om du har spillet samtlige kombinationer eller om det er din foerste gevinst i aar. Derforjeg opfordrede til at poste pre-game. Men et stort tillykke med gevinsten herfra:-)
Jigra skrev:Man kommer nemt til at ligne et orakel indenfor sportsbetting hvis man kun viser vinderkuponer efter kampen. Hvis du postede dine spil pre-game, ville jeg med tid, have en ide om du er en chef. Jeg ved ikke om du har spillet samtlige kombinationer eller om det er din foerste gevinst i aar. Derforjeg opfordrede til at poste pre-game. Men et stort tillykke med gevinsten herfra:-)
Helt ærligt, så synes jeg, du bitcher! Du klandrer manden, at han ikke har postet sit ciffertip inden kampen. Hvordan vil du ud fra en persons forskellige ciffertips vurdere, om han er chef eller ej? Forstår godt hvor du vil hen, men din "kritik" kan altså ikke bruges i dette tilfælde.
Varer ikke længe til før der skal renses videre i NHL :
Islanders -1,5 @ 2,10 (Bet365) Ekman-Larsson (Coyotes) Anytime @ 4,80(Unibet) Islanders Over 1,5 mål i 1p @ 3,35 (Unibet) Tavares Over 1,5 point @ 3,20 (Betsafe) Tavares 1st @ 12,00 (Betsafe)
Rangers uden OT @ 1,90 for 2/5 units (Bet365) Boyle (Rangers) 1st @ 27,00 og Anytime @ 6,00 (Unibet)
Blue Jackets -1,5 @ 2,35 for 1,5/5 units (Bet365) Johansen (CBJ) Anytime @ 3,00 (Betsafe)
Redigeret af ShadeStar d. 25-02-2015 03:39
Og selvom Penguins ikke spiller idag, så kan man jo stadig godt holde med dem :)
Er ude på følgende i NHL:
Canucks med OT til 2.5 for 2/5 Canes uden OT til 2.35 for 1/5 Wild-1,5 til 1.95 for 3/5 OT i Jets til 4 for 1/5 Blackhawks-1,5 til 2.5 for 2/5 Kings uden ot til 1.9 for 2/5
Derudover er jeg ude på følgende hyggekupon med forskellige systemer: CBJ-1 x til 6.4 Islanders-1 x til 6.4 Rangers-1 x til 6.75 Predators-1 x til 6.4 Blues-1 x til 6.75
GO GO GO!
Redigeret af blunder d. 25-02-2015 07:29
Jeg er røget ud på en masse "Overspil" inat:
Rangers Over 1,5 i 1. @ 3.65 Predators Over 1,5 i 1. @ 3.95 Stars Over 1,5 i 1. @ 4.20 Wild Over 1,5 i 1. @ 3.30 Spillet som 2/4, 3/4 og lige på
Rangers-Flames Over 5,5 @ 1.87 Wild-Oilers Over 5,5 @ 2.05 Predators-Avalanche Over 5,5 @ 2.15 Bruins-Canucks Over 5,5 @ 2.35 Jets-Stars Over 5,5 @ 1.75 Spillet som 3/5, 4/5 og lige på
Rangers-Flames Over 1,5 i 1. Periode @ 1.87 Wild-Oilers Over 1,5 i 1. Periode @ 1.97 Predators-Avalanche Over 1,5 i 1. Periode @ 2.05 Bruins-Canucks Over 1,5 i 1. Periode @ 2.10 Jets-Stars Over 1,5 i 1. Periode @ 1.75 Spillet som 3/5, 4/5 og lige på
Redigeret af Life=Rigged d. 25-02-2015 05:00
Wp Life=Rigged. Har også kig på en del over spil :)
Håber der bliver renset igennem over hele linien! :)
Tror jeg er godt ude på Islanders-1 x til 6.4 når du har -1,5 går jo ikke hjem når du har den i en islanders-kamp ;)
Ja jeg håber der kommer godt gang i den fra start. Har godt nok fortrudt Overspillet i Bruins-Canucks efterfølgende, men håber de overrasker positivt.
blunder skrev:Tror jeg er godt ude på Islanders-1 x til 6.4 når du har -1,5 går jo ikke hjem når du har den i en islanders-kamp ;)
Haha...Nej, jeg har stadig lidt anti-Islanders-Mojo hængende på mig ;)
ShadeStar skrev: Haha...Nej, jeg har stadig lidt anti-Islanders-Mojo hængende på mig ;)
Nemlig ;) Gør det også belastende at islanders næsten altid er tv-kampen og jeg derfor gerne vil ud på den :( Tør jo sjældent at følge dine islanders forslag selvom jeg er enige i dem :P
Mener heller ikke man noedvendigvis skal poste sine spil, men det er lidt mere overbevisende hvis man goer det. Jeg havde selv 2 vinderkuponer, men hvem gider se dem? Jeg bruger forumet for at finde inspiration til tips, kan ikke altid finde de gode spil.
Og saa en indroemmelse: som min kommentar antyder, vidste jeg ikke at Messi havde braendt straffe, da jeg skrev. Saa giver hans post mere mening. Havde jeg set det braendte straffe havde jeg ikke kommenteret det.
Holder fast i at postgame-vinderkuponer er ligegyldige. Synes ikke min foerste besked var bitchy, men nummer 2 er maaske lidt for skinger, men jeg skulle jo svare:-)
Rettelser:Skriver paa en ipad 2 der er blevet aaaalt for langsom efter opdateringen, medfoerer en del fejl:-)
Redigeret af Jigra d. 25-02-2015 01:11
Jeg er tungt ude på: CAL over 2,5 inkl OT @2,09
CAL over 3,5 inkl OT @3,85 Begge på NordicBet
Redigeret af Mr Longhit d. 25-02-2015 01:06
Life=Rigged skrev:Ja jeg håber der kommer godt gang i den fra start. Har godt nok fortrudt Overspillet i Bruins-Canucks efterfølgende, men håber de overrasker positivt.
He he..ja sjovt nok er det så lige den der er scoret to i efter 4 min
Hmm...Skulle vi ikke se at få en masse mål eller hva?
ShadeStar skrev:Hmm...Skulle vi ikke se at få en masse mål eller hva?
Jo tak! 0-0 i NYR - CAL er ikke for godt...
Hvad sker der lige for CBJ?
NYR over 3,5 @2,3 NYR-CAL over 5,5@1,94 CAL over 2,5 @2,09 Cal over 3,5 @3,85 NYI -1,5 @2,1 NYI -2,5 @3,2 VAN over 2,5 @2,13 VAN over 3,5 @4 BOS over 3,5 @2,13 BOS - VAN over 5,5 @2,4
Ikke verdens bedste periode i NHL-historien :/
NYR - CAL over 3,5 @1,8 STL -1,5 @3,15
Har Islanders kampen over 5.5 :(
Så ta' dog Forsberg ud af det Columbus mål FFS?! Manden kan jo ikke stoppe noget som helst!
Puke indtil videre i nattens NHL
Jeg har brug for Flames mål hvis jeg skal op af hullet!
Mr Longhit skrev:Jeg har brug for Flames mål hvis jeg skal op af hullet!
Eller bare et FT igen på søndag? Gratz btw ;)
Bahhh så er Islanders heller ikke i front længere...
Godt nok en fesen NHL-nat so far...
Nu fik vi da gang i Islanders.
Tavares med 1 point mere tak..
Nu skal Rangers ikke smide den væk, men istedet få det skide mål i tomt net....
Sick Rangers ikke fik scoret. Håber ikke at Canucks også fucker op...
Ja, det er sgu ikke meget der lykkes :(
Jeg har stukket semi på Kings uden OT @ 1,93 Selvom Red Wings spiller godt pt, så er det deres 3. udekamp kamp på 4 dage, og seneste 3 kampe i alt er gået i OT, så de MÅ være trætte. Imod de forsvarende mestre der er kommet op i gear, og har vundet seneste 7 i streg uden OT, samt stadig kæmper for at komme i playoffs, kan jeg ikke se Wings få point...
Desuden er Zetterberg stadig skadet, og Wings starter med backup goalie Gustafsson i målet...
Har tiltet nogle tunge bets afsted på Kings nu. LAK uden OT @1,95 LAK -1,5 @2,6 LAK -2,5 @4,5 Alle på NordicBet.
Mr Longhit skrev:Har tiltet nogle tunge bets afsted på Kings nu. LAK uden OT @1,95 LAK -1,5 @2,6 LAK -2,5 @4,5 Alle på NordicBet.
Håber vi i det mindste kan slutte dagen godt af..
Har engentlig haft en dejlig nat. Men vil alligevel følge dig, da det ikke kan blive andet end en komfortable Kings sejr.
lol så typisk..
Redigeret af Hugging Gun d. 25-02-2015 07:14
Mr Longhit skrev:Har tiltet nogle tunge bets afsted på Kings nu. LAK uden OT @1,95 LAK -1,5 @2,6 LAK -2,5 @4,5 Alle på NordicBet.
Klamt du ikke får -1,5 hjem :/ 5vs3 med 3-4 min tilbage og et relativt let skud på tomt net brændes. Du må håbe på det snart bliver søndag igen ;
blunder skrev:Er ude på følgende i NHL:
Canucks med OT til 2.5 for 2/5 Canes uden OT til 2.35 for 1/5 Wild-1,5 til 1.95 for 3/5 OT i Jets til 4 for 1/5 Blackhawks-1,5 til 2.5 for 2/5 Kings uden ot til 1.9 for 2/5
Derudover er jeg ude på følgende hyggekupon med forskellige systemer: CBJ-1 x til 6.4 Islanders-1 x til 6.4 Rangers-1 x til 6.75 Predators-1 x til 6.4 Blues-1 x til 6.75
GO GO GO!
Blev et lille underskud fordi jeg ikke kunne holde mig til singler...
Andre end mig som havde spillet Barca til at vinde på Unibet til 5.00, i forbindelse med at deres tilbud om at boosted oddset, og som efterfølgende har udbetalt bonusssen?
Petersen skrev:Andre end mig som havde spillet Barca til at vinde på Unibet til 5.00, i forbindelse med at deres tilbud om at boosted oddset, og som efterfølgende har udbetalt bonusssen?
Jeg har. Fik af vide af support i går at bonusen bør komme i løbet af i dag. Husk man skal ind og aktivere den.
blunder skrev: Jeg har. Fik af vide af support i går at bonusen bør komme i løbet af i dag. Husk man skal ind og aktivere den.
Super tak :)!
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|