Hej PN.!
Først og fremmest, så har jeg problemer med staking kategorien, når jeg trykket post, så gider den ikke poste mit indlæg..
Jeg poster det derher her og håber en mod eller admin vil rykke det over i staking.
Men jeg staker 2 til 55$ 27.5k. kl 23:00 på stars.
Krav: OPR stats eller andre stats :)
Jeg tager forbehold for, ikke at vælge nogen, hvis de rette personer ikke kommer.
Deal = 50/50 efter Buy in og 60/40 i jeres favør, hvis du kommer på FT :)
Sry PN. Sgr 2 til 55$ 27,5k kl 23:00 på stars.
Hopper tidligt i seng, GL med det ;)
er klar mig og kaktusdude skal alligevel grinde all night.
hej kan ikke finde ud af sende stats men folk kender mig og skulle sige ok men ellers tjek mig på opr nick kaktusdude ps de mangler at smide 7k ind efter deal.
gl til dig og hestene
Jeg tjekkede først PM lidt for sent og glemte alt om tråden, da den pludselig blev flyttet (havde jo selv bedt om det :/ ).
Men jeg kigger lige på programmet i morgen og ser om jeg kan finde en staking deal eller 2 på samme level.. Dem der ansøgte i dag, må gerne ansøge igen :) Hold det venligst i tråden :)
Okay, ikke noget specielt mod dig henze.
Men synes ofte at folk glemmer, sover over, mister internet whatever når de udlover et stake:)
hey henze - godt at se dig i staking forum
jeg er frisk på en tour eller to hvis du udlover stakes i aften.
OPR
Har konto på stort set alle sites og regner med at spille en enkelt søndagstour eller to i aften alligevel
Oplagte bud på gode, dybe tours er :
20:15 22$1ra Pokerstars
21:00 55$ Pokerstars
men der er jo så meget at vælge imellem en god søndag aften
Hey henze vil gerne søge på sunday storm og the bigger 11. Begge koster 11 dollars
officialpokerrankings.com/pokerstars/supersoren/poker/results/16A7F15E074F4E6BBA4B8345DB179513.html?t=2
nick supersoren
jeg er friske på 21.00 55$ pokerstars
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/voigt2006/poker/results/7AEECBFB7D8B41AC9C6AEC6523A98FAF.html?t=2
nick voigt2006