Stabil traver til 108$ tour - fredag
Jeg søger en tålmodig og erfaren hest til 108$ tour på bwin / Ongame kl. 20 i aften (fredag). Dukker den helt rigtige op kan der blive tale om begge aftener. Touren er en standard semideep mtt med 3k start chips og 150-170 spillere.Jeg udelukker heller ikke at der kan stakes til lidt sidelir fx 5.50$R / 11$R rehab.
Det er et krav at du har final table erfaring i en 50$+ MTT med mindst 100 spillere - ikke nødvendigvis på ongame
Cut: 75-25 efter stakeback i min favør ved cashes mindre end 1k. 70-30 ved cashes større end 1k. Shipper du den er der bonusstake til et lille søndagsprogram
Ansøg med OPR eller anden dokumentation her i tråden.
Du modtager $$ på Neteller eller MB seneste 1 time før tourstart, så check op på om du kan modtage og overføre $$ på 1 af de 2 sites inden du søger.
PS Glemte jeg at sige at der var 10k$ added i prize pool?
damn et lækkert stake m8... gid man kunne ansøge :) men gl med at finde en hest m8... :)
Hej.
Vil rigtig gerne spille for dig, har fri resten af ugen, så har massere af tid.
Mine stats på sharkscope, IPN (Bossen):
DonVest
Games Played: 114
Av. Profit: $79
Av. Stake: $42
Av. ROI: 118%
Total Profit: $6.745
~Punani~
Games Played: 45
Av. Profit: $114
Av. Stake: $41
Av. ROI: 274%
Total Profit: $5.109
Har ikke flere searches tilbage på sharkscope i dag, men du kan tjekke mine stats hvis du vil.
Stars nick: MrVest, er i +4.5k - 5k mener jeg.
Ongame: MrVest, lille + over meget lille sample
Ongame: MrVest89, + 4.5k så vidt jeg husker over en lille sample :)
hey doc
den tour ser fin ud, 2500 chips og 15 min blinds...
Den kunne jeg godt shippe for os.
Tidspunktet er perfekt, ungerne er puttet og der er ro i huset (såfremt at konen kan holde kæft)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/tiger043/poker/results/3EAF9765E81B41E797F37FB1D036EADC.html?t=2
Vil da lige nævne jeg for nogle måneder siden blev nr.2 i dfg for mrnurse for 5.5k dollars, bare så du ikke er tvivl om min troværdighed :)
Af ren nysgerrighed.
Er disse stats ok til og søge sådan stakes?
officialpokerrankings.com/ongamepoker/xschultz92/poker/results/E25A073BB4A14896976714AD2D99FFD2.html?t=2
Jeg er super frisk og flot stake no doubt, har erfaring med disse levels fra ipoker, som overall minder en del om ongame, så niveauet er ikke nyt for mig.
Stats på ipoker samt fulltilt er som følger
Ipoker: www.sharkscope.com/?username=DoubleAcesDK1&network=ipoker
Fulltilt: www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/DoubleAcesDK/poker/results/4B712C1822534411A1126CA19DC6C0D1.html?t=2
Hey Doc
Melder mig også klar til denne. Har to FT's i denne samt FT's på niveauet på Stars og iPoker.
OPR:
officialpokerrankings.com/pokerstars/Nikolaj87/poker/results/8E2ACFB4B90C4C6D81CDAAA5E7B7FDAB.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Qvisten/poker/results/3AABF358EFBF46DE84D86B1FD557255A.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/QwistFTW/poker/results/B09F7A08EAF34250BB0E36DB98E6D1B4.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/SebGiovinco/poker/results/47A42E6AF6C84B369C55C1EAD549B132.html?t=2
iPoker (PPL):
www.pokerprolabs.com/Qvisst/ipoker.aspx
valget falgt på strange_man i aften - men kan ikke udelukke at jeg sender 1 afsted i samme tour en af de nærmeste dage
@schultz - ja det er fine grinderstats
@dr Cool ville bare tjekke.
GL strangeman! jeg spiller den selv i aften ;) paas På :D
Flot 4.plads til Strange_man gør at jeg åbner den igen.
Skriv ansøgning her - tidligere ansøgere kan også bekræfte om de vælger at søge i aften også
Cheerio!
/ DOC
Vil gerne søge igen :D er topmotiveret til at owne lidt ongame donks :D
Doubleaces blev valgt torsdag - men jeg åbner den igen for de af jer der vælger at bruge fredag aften på fornuftig grind istedet for øl og tåbelige streger a la at kure ned ad et gelænder til metroen :(
Det er et krav at du enten har konto eller opretter en på bwin hvor touren spilles.
Der er 10k$ added til touren, og jeg køber iøvrigt også op til 50% i enhver vindende spiller der ønsker at spille pågældende tour
Er frisk igen i aften såfremt du var tilfreds med indsatsen igår :D