Mushtaffa er villain, og han er vidst reg. Enten havde han bare en dårlig dag, eller også er han ikke en god reg.
PT3 kørte ikke, så ingen stats.
Seat 3: NhWpBm ($251 in chips)
Seat 6: Gubbe7 ($86.80 in chips)
Seat 7: the_extro ($200 in chips)
Seat 8: mushtaffa ($402.05 in chips)
Seat 10: hanslem ($241 in chips)
ANTES/BLINDS
Gubbe7 posts blind ($1), the_extro posts blind ($2).
Dealt to hero 7♦, 8♦
PRE-FLOP
mushtaffa raises to $7, hanslem calls $7, NhWpBm calls $7, Gubbe7 folds, the_extro folds.
FLOP [board cards: 9♣,T♦,A♦ POT:24$
mushtaffa checks, hanslem bets $18, NhWpBm folds, mushtaffa calls $18.
TURN [board cards: 9♣,T♦,A♦,2♥ POT:60$
mushtaffa checks, hanslem bets $35, mushtaffa raises to $125, hanslem calls $125.
RIVER [board cards: 9♣,T♦,A♦,2♥,8♠
mushtaffa bets $155, hanslem folds.
SHOWDOWN
mushtaffa wins $307.
Nok mest turn der er interessant. Checker vi bag? Hvis ikke er betstørrelsen så for stor/lille? Kan vi forsvare at calle de ekstra 90?
MVH Skod
Stærkt draw Liniecheck NL200.
Vores hånd er simpelthen for stærk på turn til vi kan folde omend raiset passer enormt ringe til vores stack, vi har 10 rudere og 8 straightkort der må forventes at give os den bedste hånd 9/10 gange, samtidig har vi jævnt gode implied odds, da villain sjældent C/R turn for at check/folde river :)
Jeg synes fint om dit flop bet, du kunne måske endda skyde tættere på potsize.
På turn ville jeg enten skyde mere, såsom 54 for at presse hans små esser / JJ QQ KK's, eller checke bag og tage min gratis equity.
Tror faktisk jeg hælder mest til et check bag, da en dobbeltbarrel kan se tvivlsom ud.
Som spillet lægger jeg mig bare til hans raise.
Fint at skyde turn for at tage ham af JJ-KK, Tx og måske endda Ax på en god dag, men gør det lidt større som ham der Doom-dude er inde på. Du kan naturligvis ikke folde til hans cr, når du får lidt over 2:1 og resten implied imod en formodet ganske stor del af hans range. Prøv at stove din equity imod sets, AT osv. på turn.