Hey.
Er på vej ud af døren og nok hjemme ved en kl. 21:30 ca. Så hvis nogle sgu være friske i aften ved 22:00/22:30-tiden vil jeg da gerne stake 2-3 styks til et lille program:
$8 til 180 mands sng.
$15 til 180 mands sng.
$3,5 med rebuy. 1 rebuy plus et add-on. ($9,88 i alt).
Samlet $32,88.
Deal ala 50/50 efter BIs betalt, men kan vi altid diskutere nærmere, sgu ikke være noget problem at blive enige.
Og an på resultater kan man måske prøve et skud på en større tour. Men synes 180 mands sng er fede - de tager knap 2 timer højest og nivuaeet er bestemt til at slå. Lidt frækt kan man sige det bare kræver tålmodighed.
Kom frisk med stats og jeg ser på det senere.
Stake 2-3 til 180 mands sng.
staking er dødt Noller :(
hej er frisk
nick kaktusdude
kan ikke finde ud af sende stats
Xsuited er frisk!
BubblBoi
Har sejre i de gamle 12$ turbo - og 36$ turbo 180 mands.
X
jeg er frisk her.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/skamloes/poker/results/60E91B0EDCB44F02B683C1491C512181.html?t=2
nick: skamloes
GL med din hest hvem end du vælger :)
Boevle, ok. Du får chancen. Hvad er dit PokerStars nick? Nicowo?
TheRoyalLuka, staker også ved dig. Det er Benjablomst, ik?
Meld lige tilbage, så overfører jeg til jer 2. Og i har tid til at spille nu her i aften?
gl team og staker
@boevle
Må jeg spørge om hvorfor du siger niveauet på $8 er til at slå. Iflg OPR har du kun spillet en, og den kom du ikke ITM med.
kaktusdude, er du stadig frisk? Folk melder ikke tilbage, og en har rødt kort, så vælger at stake 2 nye, hvis man kan finde 2. :)
Ingen andre? Og gerne lidt seriøse, gider ikke have en ½ syg hest.
jep er frisk og kan gå igang med det samme
Ok. Har overført $32,88 til dig. Held og lykke, og du kan oprette en tråd, med start hænder og evt. key-hænder og slut hænder.
Gl. :)
ty skal jeg nok
Fumle20 er sku frisk til et skud... har ikke spillet de sng's i langtid så det er et longshot hvis det er :)
Nick: Fumle20
Fumle20 opr
blev btw nr 43 i The big 11 i nat :)
Fumle20, du i det mindste ærligt. Overrask dig selv og mig. Du får chancen. :)
$32,88 er sendt. Gl.
Fumle20, håber jeg også. ;) Du kan jo lige oprette en tråd med start-hænder, keyhænder og sluthænder evt..
er oprettet allerede :) id osv er der i :) hvordan med rebuy'en, rebuy fra start ikk ?
og buster vi inden addon ryger de sidste bare back ikk ?
Den første hest er helt død.
Håber den anden kan "ride" lidt hjem.