Hej PN..
Jeg glemte min tråd i går og gør derfor op for det i dag. Jeg har allerede staket Kaktusdude til en tour senere og vil gerne stake 4-5 heste mere til Big 11$ eller Sunday storm.
I bestemmer selv hvilken, hvis i bliver valgt :).
Krav: Send OPR stats, eller andre stats :).
Jeg tager forbehold for ikke at vælge nogen, eller ikke vælge alle 4-5 stykker, men der skal være lidt action, så jeg går udfra, at der bliver valgt som minimum 1 :)
Update: Deal er 50/50 er buy in og 60/40 i jeres favør, hvis man når FT :).
1. hest: PolarisDK - Bust.
2. hest: Diff007 - Bust
3. hest: Berkamp22 - in game
4-5. Hest: MoPe! :) bust - in game.
Stake: 4-5 heste til Big 11$ kl. 20:00 el. sunday(LUKKET)
polarisdk er frisk på storm
mvh
har +ROI på 10-20
$10 - $20 $4,651 $1,986 75% $13 6665 6% 33/210 16% 14/20/37/20/10
[url=http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/POLARISDK/poker/results/EAFD0D46E06247AAA243D8F13C27EB62.html?t=2
[/url]
er en klovn til det linken
kunne godt tænke mig at søge til storm da jeg har ferie og ikke skal op i morgen :)
ps spiller lidt tours ved siden af
nick magnu16
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/magnu16/poker/results/1CA820DB3CDA%20475F812CCF99D6BC1354.html?t=2
hmm ikke en ørn til det link værk
gl til dig og heste
Jeg er klar på storm eller Bigger 11$
Nick: Diff007
http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Diff007/poker/statistics/F9102061BD9F4E0CBC970AD5C2296918.html?t=9
Dalcow du er også på og money er shipped :) Du vælger selv om det bliver Storm eller Big.. Bare du opretter en tråd og laver et på HH når du buster, dobler eller andet godt/skidt :)
Hamsjelv@ Jeg gir den lige nogle minutter og finder ud af, om du får et skud :) Er ikke helt vild med statsene, men finder lige ud af det :)
Drnoe / Freakster. Cuttet er oppe nu. Er i interesserede, eller ville i blot gøre mig opmærksom ? :)
Hej nogen der kan sige mig hvad jeg gør galt med linket har copy/pastet link ind mellem de to url som der står
mvh
polarisdk
Hamsjelv@ Jeg vælger at vente lidt med et stake til dig. Er ikke helt tilfreds med statsne og da du har eget program i dag, er det imo lidt for risky :). Staker dig gerne en dag, hvor du ikke har andre :)
Hey
Er frisk på en bette tour for dig :)
Har desværre ikke de vilde stats på stars med har et godt resultat på FTP sidste sommer, men en anden plads i 42k til 5800$
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/bergkamp2/poker/results/E43D1DDD023841EE944E3C9D885937AA.html?t=2
nick på stars er bergkamp22
Jeg er frisk. Nick er Hvam.L.E.A.S
Sendte stats til dig i en PM igår, så kan du lige tracke.
Mvh
Mope du er på, og samme er bergkamp. Og hvis Hamsjelv ser denne, er han også med :).
ty, hopper lige i bad, så late regger jeg til sunday storm..
Bare i orden :). Hvis du føler det er for sent, så snupper du bare Big i stedet for, men det er op til dig :).
Pengene er shipped og du entne joine en af de andre tråde, som en af mine heste har lavet, eller oprette egen :)
Super ty, jeg er frisk på begge to hvis du tillader det. Spiller ikke andet på siden hvis det er.
Har desværre lige shippet de sidste til MoPe, der kan spille begge, da jeg ikke troede du svarede tilbage.
Men hvis en af dem casher, eller jeg sender forøger rullen en smule. Så er der et 11$ stake til dig i morgen. deal ? :)
messi73 er klar på Big11 hvis det er.
Edit: Hov, havde ikke set der var lukket. GL
regget til sunday storm, poster i en af de andres tråde..