Vor uofficielle mester i plo hi/lo (fs905) skal stakes til en masse hi/lo tours i en rigtig pokerweekend den 16.-18. dec. FS905 spiller normalt hi/lo cash og har ikke rigtig tid til at spille tours i hverdagene.
Hvad kan der spilles:
Alle hi/lo PLO tours under $11,01 med undtagelse af $5,50R med $25 addon og derudover må han spille 4-5 stks $22 hi/lo Plo tours afhængigt af rullens udvikling.
Rullens størrelse:
$150
Cut:
60/40 i backers favør
Backers:
Clientadvis 50%
Tiltthis 25%
DuzE 25%
OPR stars
Indbetales til nick:
fs905
Stake af FS905s pokerweekend 16.-18. dec -Udsolgt
Perfekt - Gl til os alle
FS - du opretter en tråd og giver os lidt lir.
Jeg takker for staket på forhånd. det blev lidt større end ventet, da client kris rem synes vi skulle gå efter guldet :)
Jeg laver en railtråd i aften :)
$ modtaget fra client og Duze
Hvad man har i hovedet løber munden over med.
Men jeg er altså ikke en del af dette projekt :D
GL though :)
Men du styrer da PNS :)
ville da også gerne købe en andel - er der ikke et par tours med lidt højere buyin der skal skydes efter?
Hvis man ser bort fra hyperturbos (som jeg ikke tror er FS905s favorit), så er der kun $33 kl. 01.05 og de $5,50R med $25 addon samt den store $215-tour om søndagen tilbage af hi/lo tours, der kan skydes efter (eller tager jeg fejl?).
Herudover er der naturligvis også sats til den store $215 16k GTD søndagstour, som kunne være spændende, men som også allerede nu bør kunne indgå i staket. Jeg synes i hvertfald at der skal tages nogle skud. Måske er $150 nok lige i underkanten af behovet, hvis der også skal satses på den, og jeg ved at mindst 1 backer ikke gerne ser sin andel udvandet, og vil hellere øge indskuddet lidt, hvis der er behov for det.
Men hvad siger I alle? Og ikke mindst FS905 - hvornår slutter pokerweekenden? Kan du spille den store tour i så fald?
Hey alle
beklager kris rem. Var selvfølgelig hr tiltthis jeg mente. Jeg bør stå lidt senere op ;)
Jeg tager hjem søndag, så har ikke mulighed for at spille søndag aften. Dog ser den store tour også ud til at blive spillet lørdag aften. Det ville være rigtig fedt at gå efter den. Duze er en del af staket, så han skal lige melde op, hvad han ønsker at være med på. Jeg skyder selvfølgelig med glæde efter denne tour. Det hele denne weekend vil stå på poker.
Hilsen
Flemming
jeg har ikke rulle til at købe meget mere, køber dog gerne 10% i den store.
prøver lige at finde ud af hvad folket tænker.
Min egen tanke er ikke at købe direkte adgang. Der skal kvalles, hvilket betyder at rullen ikke skal øges til det dobbelte eller mere.
har lige sendt en PM til dig Duze med msn oplysninger. Så kan du lige deltage i de andre backers debat om staket
Jeg havde naturligvis fået sat det forkerte filter op :(
Men projektet er ændret lidt - den samlet rulle bliver $240, men vi afventer lige et svar fra tiltthis om han stadig er med på de 25%. Tanken er at der må spilles PLO hi/lo tours op til $22 (eller $33) samt sats til den store $215 16k om lørdagen.
DuzE og Clientadvis har sendt $$.
Jeg shipper 60 med det samme, DrNoe du har allerede alt for mange €$ :)
DrNoe har overtaget halvdelen af min andel, dvs. vi alle har 25% nu.