Überkiller skrev:Udelukker vi fuldstændig at han åbner 6x, C-better den, kalder clicket og leader turn med ramte trips? Jeg synes bare at det er lidt mere close end I synes, dog ikke uenig i et kald på river. Et mos på river synes jeg dog ikke ret godt om.
Han kan self godt ha 6♥7♥ og folder aldrig til et click raise når du også kalder, måske fejlen er der du ikke 4 better.
Men hvis han havde den hånd, vil han ikke check de fleste gange, og håber på raiser giver den et hak, og du kalder så har han et rimelig godt spot.
Tænk på vi skal ha ca 25% for at kalde, mener vi er et godt stykke over 50%.
Hvis du havde spillet for dig selv, vil du ha' kaldt der så?
Og jeg ved sgu godt, ind imellem - ser man folk kalde, spille hænder man ikke tror er muligt i de givende spot. Så nej man kan aldrig udelukke 6x. nu kan jeg ikke tjekke ham da jeg ikke ved hvad han hedder - Men er han en rimelig stabil spiller tror jeg chancen er endnu mindre for han har 6, er han en fisk større chancer for han har en 6 i hans holding.
Han kunne også ha' Ax, og han ved vel på baggrund pre flop spil er AK aldrig inde, og så "ved han" at det max er et split.
Men det mest sandsynelige for mig vil være AK/ax og han selv tror 6 er et godt kort for ham, da det vil være det i mange tilfælde.
Sgu lidt en skam vi aldrig får at vide hvad han sad med ..
Men hva ved jeg, spiller ikke ret meget online mere - kun live. Og det synes jeg er anderledes fordi der kan man som regel ikke bare starte et nyt bord op.
Mos på river, hvis du mener han har AK vil det jo være det perfekte spil, da han kalder 10 ud af 10.
Du følger din got feeling, er vel heller ikke noget galt med, og du kan da ha' ret ingen tvivl.