Hej
Efter lang tids tørken, er der efter pokernet`s hjælp kommet mere ro på mit spil. Dette uden tvivl, da ting omkring min rejse er kommet på plads.
Jeg har nu mulighed for at bringe lidt tilbage via staking. Jeg søger 3 heste til 24 dollars tour på Full Tilt kl 20.00, 32k garanteret.
Normal deal (50/50 minus indskud).
Håber at I gør det godt. Da jeg så igen vil få mulighed for yderligere staking.
Heste vælges ca 19.00
/Henrik
stake, FTP til 24dollar tour,20.00
GL med holdet Henrik.
Skal til møde kl 20, så har ikke mulighed for at hive sejren.
Hej Nurse.
Godt at høre at du er kommet på benene igen...
kl 16 er desværre for tidligt for mig, men gl med det...
Skal det være den kl.16 eller kan man spille en senere, hvis man ikke har tid lige der?
hvis det kan være muligt og spille en 24$ tur senere, så er jeg meget frisk.
Jeg har gode resultater på Fulltilt og mener jeg spiller rigtig god poker der. Jeg har to 1. pladser i 13$ 90 mands SNG'er og ca.5 FT'er i 90 mands sng'er udover de to 1.pladser. Jeg har også 4-5 FT'er i nogle mindre turs 2.25$-5-5$ + et FT i en 11$ tur jeg spillede for MrNoller. Jeg vandt også for 2 uger siden en 26$ sat til 750k gtd.
Du kan lige få mine stats fra sharkscope: (har gjort dem mere overskuelige)
Username: IJustRaise1 ; Games Played:152 ; Av. Profit:$4 ; Av. Stake:$7 ; Av. ROI:57% Total ; Profit:$533 ; Form Ability /100 Network Filter:- 71 FullTilt
Jeg kan først være klar tidligst kl.21..
Skriver lige til FTP igen, om de ik snart kan gøre så jeg sende dollars rundt igen. Hvis jeg bliver valgt, er jeg naturligvis frisk på at spille en lignende tour senere :o)
Anyway gl sir :D
Hej Nurse!
Jeg vil gerne give den et skud.
Stats fra FTP i STT's:
Username Games Played Av. Profit Av. Stake Av. ROI Total Profit
Jacob32DEN 3,319 $2 $15 13% $6,054
GL mester
Jeg vil stadig gerne tage den kl 1600 hvis det har interesse :)
Jeg er super klar på noget ftp tour.
Kl 16 er dog også for mit vedkomne for tidligt.
GL til dig og dem du vælger.
Diff007
Edit: Jeg er klar
Må desværre melde mig i koret der ikke kan før i aften. Skal det være den kl 16, ønsker jeg held og lykke og håber en tager sejren hjem.
For mit vedkommende ville dette betyde start mellem 20 - 22.
gongerdunk på FTP
ALDRIG haft skrub deirnde tror jeg har en enkelt 2nd. Må dog vende en dag, kan ikke være Jinxed forever hehe
GL Nurse
Nurse@
Ja det vil jeg da håbe, men skal i byen og spise kl 19:30.
Så det må først blive kl 21 eller imorgen af så :o)
Men ønsker dig gl med dem som du sender afsted :D
Modtaget og regged. Mange tak :)
KentKay er klar (:
HU/STT/MTT * Prizes Profit ROI ABI AFS R/A ITM ITM
Multi Table 181- $1,390 $297 27% $20 462 2% 4/55 7%
Nick er KentKay.
glæder mig du har det godt igen (:
Ok kl 20 så er jeg klar
Nick: Diff007
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Diff007/poker/results/F9102061BD9F4E0CBC970AD5C2296918.html?t=2
Hej Henrik,
Godt at høre du mærker en forbedring. Ingen tvivl om, at bekymringer væk fra bordene kan påvirke ved bordene.
Jeg er klar på tour kl. 20. Nick er Helena_Chr.
Stats fra stars, hvor jeg har spillet flest tours.
officialpokerrankings.com/pokerstars/Tigerfry/poker/results/D18C18AA668A4F7A833693ABAC7C8419.html?t=2
Hej Henrik.
Har ingen forventninger om at blive valgt, da vi aldrig rigtig har snakket sammen, men har altid syntes det var utroligt at du kunne blive ved med at være så calm, ligemeget hvem du snakker med.
Men jeg er da frisk på at give den et skud, hvis nu ikke live eller de andre som har hjulpet dig igennem den hårde tid dukker op.
-Joey4life på FTP.
-Metalby.
mange gode der anmoder og er ikke helt oplagt lige nu.
GL
Håber supermodellen bliver valgt ;-)
ja, den bedste er vel at jeg skal blive unstuck for full tilt stake fra nurse imo ? :O)
gl all, ryk dem rundt.
melder pas tager sku ud og spiller noget golf med nogle m8s..
håber du har det godt og i havde en fed ferie... TUT TUT GL
hej chef lang tid siden håber at du har det godt er frisk til kl 20
Skal jeg skrive opdateringer i den her tråd?
@Jacob32DEN
Tror Nurse lige er ude i vinden ;-)
Men nok bedre hvis du laver selvstændig tråd til HH da folk søger videre her til iaften
Det gør jeg så :)
Hej igen...
Jeg er helt klar på kl 20... Har et par cashes i 22$ mtt både tilt, stars og omgame her på det sidste. Kunne være fedt at nappe det FT for dig i aften.
Her er lige opr fra stars: officialpokerrankings.com/pokerstars/tiger043/poker/results/3EAF9765E81B41E797F37FB1D036EADC.html?t=2
nick på tilt: tiger143
philippo er klar til action efter ferie og pokerfri et stykke tid
samme FT nick.
Hej Nurse
Jeg er rigtig klar på at spille den tour. Har dog ikke den bedste historik på FTP, til trods for jeg ikke har spillet så meget derinde. Poster derfor stats fra både Stars og FTP nedenfor. Har spillet mange af den slags tours før, både med og uden succes naturligvis, men går ud fra at det er idag det virkelig går løs.
OPR:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Nikolaj87/poker/results/8E2ACFB4B90C4C6D81CDAAA5E7B7FDAB.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Qvisten/poker/results/3AABF358EFBF46DE84D86B1FD557255A.html?t=2
Kan se, at mine stats på FTP er "hidden". Ingen idé hvorfor, men de var ikke synderligt gode inden kan jeg afsløre.
GL til de udvalgte!
Holdet bliver
DalCow
Kentkay
fryden
Metalby
kaktus
philippo
strange_man
tiger143
strange_bluff - mangler et nick.
aggrasiv
Lyder ikke som at repsak er klar, men hvis modsatte skulle vise sig er han på som SIDSTE mand. Det kan ikke nytte at søge mere i denne tråd.
Vedr om jeg er "ovenpå" igen. Ja, har efter den store indsats fra pokernet og den enorme støtte jeg har fået, fået mere ro på mit spil og især på FTP fået hevet nogle gevinster hjem. Mit mål er enten at vinde en stor tour og kunne afholde en barbecue fest hvor jeg giver maden, eller igenne i år at kunne stacke rigtig meget. Men nu får vi se.
Sender penge afsted nu - opretter om 10 min en tråd hvor i kan skrive I har M/R og gode spændenede hænder.
/Henrik
lyder cool med fest :-) jeg donere 10 procent af mine 50 procent til festen, det vil ca 3-400 dollar når jeg har vundet, hehe
hej, takker for chancen....
vil lige være 100% sikker, det er den tour til 24$+2$ med 34K GTD, ik?
kan godt være at det er mig der er galt på den...
Hej Nurse
Mit nick på FTP er Qvisten, hvis det var mig du kaldte strange_bluff (er nemlig også en der hedder bluff_man, der har anmodet i denne tråd).
Hvis det var mig du mente, så takker jeg for chancen og ligegyldigt hvad, så held og lykke med aftenens projekt!
@Agrassiv
På som den sidste - KAN SIMPELTHEN IKKE STAKE FLERE I DENNE OMGANG, SÅ LAD VÆR AT ANSØGE
/Henrik
Du er sgu for blød ;)
lol m/r
@Kent
Ved det. Men der er sgu så mange herinde der har hjulpet mig i en svær tid, så har nok lidt svært ved at sige fra. Men NU ER DET SLUT!!! ;-)
GL - til jer alle - nu tråd er lavet. Og for at jeg ikke skal blive alt for blødsøden læser jeg (næsten) ikke mere i denne tråd.
/Henrik
M/R
hej nurse.
modtaget og regged:)
og mange tak for chancen m8:)
så skal vi lige lave en asse cash til os:)
Mvh mick
skriv i den anden tråd at i har M/R...
læs nu hvad han skriver ;)
gl til os alle
har tre gutter der også gerne vil stakes hvis det er ;)
ej, flot du har har fået overskud og energi igen, glæder mig, og håber jeg kan komme afsted til din fest hvis der holdes en igen (:
HUSK at melde op i er regged :-D