Hey :-)
Staker til 1 mill Gtd d. 20/10.
Dealen blir 60/40 efter stakeback.
Mine krav er go lir, så forlanger ikke du er pro!
Søg løs :-)
Stake til 109 1mill Gtd 20/10
Det kunne da være man skulle forsøge at få sit første stake.
OPR
Hej jj binzer.
Jeg er frisk på at spille tour for dig, og gøre mit bedste.
officialpokerrankings.com/pokerstars/Agrassiv/poker/results/E2FDF657E3234CE3ABAD18E8D57C3441.html?t=2
Hey Binzer
Er frisk på at shippe den for dig.
nick på stars: Balsgård
GL med staket!
Vil også gerne prøve.
Har ikke nogen vilde stats at prale med da jeg sjældent spiller på stars.
Men har før lavet lidt til fok herinde.
http://www.pokernet.dk/forum/bap-pkr-masters-loer-38.html
GL hvem du end vælger :-)
Jeg er frisk på den. Der vil blive spillet andre tours sideløbende med, men ikke i et omfang hvor det forstyrrer mit spil obv :)
officialpokerrankings.com/pokerstars/Tigerfry/poker/results/D18C18AA668A4F7A833693ABAC7C8419.html?t=2
Den er jeg da også frisk på.
Jeg mangler stadig at shippe på PS, så min OPR er ikke prangende, men flere profiler herinde kan vouche for, at jeg er en pålidelig spiller med hovedet skruet fornuftigt på.
officialpokerrankings.com/pokerstars/BimBamse/poker/ratings/738DF6AB6C7140D392B348D6649D0C9F.html?t=3
Jeg er helt sikkert også frisk på at give den et skud. Er langt fra at være regular på niveauet (meget langt endda), men har da lidt erfaring og en del FT's på niveauet. Dog har det mest været på EU-sites, hvor det trods alt er væsentligt nemmere pga. de smallere felter og måske lavere spillemæssige niveau.
Flot stake og GL med det!
Stats:
Stars
Ongame 1
Ongame 2
Party
FTP
iPoker 1
iPoker 2
larsschmidt1 er også klar på at det et langskud
kunne jo være at det var denne gang fru fortuna var med en
officialpokerrankings.com/pokerstars/larsschmidt1/poker/results/0BA3EE0362B3463DB623B4BCD3B698E2.html?t=2
Jeg er også frisk på at spille den for dig. Af turneringer i den prisklasse har jeg spillet scoop low main event 109 dollars, og Sunday Million 215 dollars 1 gang hver før.
Scoop resulterede i en 27x plads ud af 23.000, og millionen jeg spillede som en BAP endte med et min cash.
officialpokerrankings.com/pokerstars/Vziny/poker/results/F22FF01E99E94FF68ACB03DAB70AB4F7.html?t=2
Gl til dig og de valgte.
Jeg giver den sgu gerne et skud.. Har spillet meget forskelligt men er jo i bund og grund blot en fisk med meget blandede resultater men trods alt vindende og med 4'ish top 60 placeringer i WU hvor det sidste skrub har manglet.
Nick: Arnolddk
Har gang i en ny comp (mac) og kan fandme da ikke finde ud af noget så basalt som at copy linket herind..
Anyways.. Good luck med hestene
Hej
Flot stake! Jeg spiller den hellere end gerne for os - såfremt du vælger mig, vil dette være den ENESTE tour jeg spiller denne aften, således at 100% overblik bibeholdes igennem hele touren.
Jeg har tidligere spillet for flere semi-kendte herinde, bl.a. Razga, Beck & DrNoe.
Stats Stars
Stats fra mit Razga stake
Anyway - Best of luck!
//MoPe
Gad sku godt søge den, men har ikke spillet i laaaang tid og ikke fedt og skulle spille kun den ene Tour, så gl med det :)
Jeg er klar, du ved hvad jeg står for. :-)
Kæft... det ville næsten være ligesom at vinde i lotto hvis man bliver valgt.. med de navne der har søgt efterhånden :)
gizzar er indtil videre på!
Hey jj..
Jeg er også frisk på at give den en på hatten!
gl med horses..
Thomas
Jeg er osse frisk på at rive den hjem for dig.
tiger043 på stars
officialpokerrankings.com/pokerstars/tiger043/poker/results/3EAF9765E81B41E797F37FB1D036EADC.html?t=2
Sup?
Døde denne hen binzer ?
Er på Skypen hvis du ikke har trukket i land :)
I denne omgang blev det gizzar. Dealen er følgende: gizzar lægger ud for staket og smider 55 Biggest oveni staket. Dealen er 60/40.
GL til os :-)
Hilsen Binzer
GL .. det kan kun blive godt :)
TY Mice!!:-)
Kan jeg også få svar på struktur :)
Jeg er nemlig på mobil :)