Jep staker den bedste efter min mening der har meldt sig om 5 min 8.80 $ tur på stars kl 22...
staker en til 8.80 på stars om 10 m
skriv evt Poker Stars nick her i tråden.
jeg troede det var blevet ulovligt at lave disse stacking tråde.
@MartinJepsen
Da ikke hvor man søger spillere......
Kun dem hvor man selv vil stakes :)
pokkers77
www.pokerliv.dk
Lad mig demostrere:
Jeg vil gerne stakes til WCOOP main event *wink* *wink*, den går ikke.
Jeg vil gerne stake til EBs 1$ turn. Den er helt fin. :-)
highjack..
Mikkmakk 21-09-2007 21:53
Indskuddet tilbage til mig og derefter 50/50 as usual ;)
den der detalje med indskuddet tilbage først havde jeg da glemt da jeg blev staket til den tur for nogle uger siden, sorry til dig det gik ud over, jeg husker ikke engang dit navn, men kontakt mig hvis du savner din $ så skal du straks få den ;-) mener dog vi nåede over så du stadig tjente et par cent...lol
Hvis man staker en til en 215 $ (gør jeg ikke), og personen kommer lige ITM, er det jo ikke rimeligt bare og splitte 50/50 IMO, så har staker et underskud på ca. 100 $, og den stakede har et overskud på ca 130 $, dette er ca. tal...
Min stakede røg tidligt med J7, flop q,j,7 de ender ai og villain viser QQ, typisk PokerStars setup, lidt dårligt spillet af hero da der kommer en 10er på turn og der ende de ai og villain kan have en del hænder der slår ham. Men han kan i og for sig også have TPTK, det er der sku mange der ryger på i en 8 $, men pyt
Vi prøver igen en anden gang ;)...
grovfil
Hvis ikke han har skrevet det sådan i tråden, kan han jo ikke brokke sig.. ;)
Kan folk ikke godt holde dem i staking sup-forumet?
Der er en grund til det er der.
@myth-dark
Jo selvfølgelig, har sku ikke været opmærksom på den er oprettet.
Der står så stake i overskriften, så hvis stake ikke interesserer folk er de trods alt advaret.
Men du har ret, my mistake, sker ikke igen ;)