Hey!
Jeg staker folk til et 1.000 Leaderboard, med 3 runder af 3 om onsdagen kl. 20.00
1. runde - 13. oktober
2. runde - 20. oktober
3. runde - 27. oktober
Vinderen af Leaderboardet (den med flest point i de 3 heats) snupper 300, og der er præmier til Top10!
Hvis du er frisk så smid en PM med din MSN, så kan du vise mig stats og jeg kan få overført monies. Du behøver ikke være vindende, vil bare se om du forstår spillet nogenlunde (har lidt erfaring..)
Der er transfermulighed, så jeg sender dig bare derigennem.
Stakedealen er: 50/50 efter stakeback.
M.v.h. Morten
Staker €1000 Leaderboard (starter i morgen onsdag)
obv må du det :)
Kender ikke meget til entraction (rettere intet!!!) vor store er de tours, hvor mange spillere kan man forvente?? Hvordan er strukturen??
Kunne nemt være interesseret, men kunne godt tænke mig at kende lidt mere til turneringen
@Peter
Ok, er sgu ik sikker - men det er på Entraction :) Så er det vel ligemeget hvilket site.
@Tvis
Det er helt nyt! Og der er god value. Forventer 30-40 spillere i hvert heat. Strukturen er std., ikke deep, ikke turbo.. 12 min blindlevels, 130xBB fra start.
Undskyld hijack. Hvilke sites ligger f.eks på entraction ?
30-40 spillere kun??? sikker på det??
Isåfald gir jeg den meget gerne et skud for dig
@Tvis
Der er kørt et Leaderboard med 500 added og 10 buy-in hvor der kun var 10 deltagere, nu har de så boostet prizes og sat buy-in ned så ja jeg skyder på 30-40 alt efter hvor mange de får samlet. Ok smid en PM så ser vi på det
1 er staket indtil videre.
Har planer om at stake ca. 10 stks. Kom frisk!
Du må gerne skrive hvilket site, der er tale om, så længe du ikke poster aff. links. Ellers ville det jo heller ikke være tilladt at skrive at man staker på PokerStars og FTP.
schhhhhhhhh ikke for mange stærke PN'ere med i racet :)
Ser frem til at blive en del af et stærkt team
Entraction
er det ikke unibet og 24h poker
eller der ikke en der kan fortælle mig hvilken sites der er under Entraction?
mere hvis man har downloade et par stykker :) samt hvis man skulle smide en pm for at ansøge også ;)
Unibet er microgaming, men 24h poker er Entraction (b2b som det hed engang)
@nikzz
Du må gerne have flere pokernicks på Entraction (på forskellige sites), så det er no problem. 24hPoker er Entraction ja. Men det her Leaderboard er privat.
Har 3, måske 4 nu.
Ship mig en PM hvis du er interesseret i at blive én af de 10.
Det er i morgen Leaderboardet om 1.000 går igang.
Jeg har stadig et par pladser, hvis der er flere der er klar. Smid en PM :)
måske man skulle kigge på det.. har et par gange spillet noget for en m8 på 24hpoker hvor det var noget rangliste noget hvor jeg vandt en og 2 i en anden så må have god skrub på det site.. må hellere tjekke det ud..
Okay, men shame on you guys, hvis man ikke må :)
Site = PokerSaints
så skjul det igen nu har jeg det og vi vil ikke have for mange med.. kunne simpelthen ikke google mig til det.. hehe.. men bare slet det igen
Nu har jeg skrevet det og så bliver det stående.
Smid en PM med jeres MSN, hvis I vil stakes.
hehe var også bare for sjov.. bliver spændende og se hvor mange der er med..
Æv.. 8. plads i 2. heat - penge til 6. Men lidt flere point til leaderboardet. Røg med 10 bb tilbage med toppar vs set.
Jeg måtte desværre nøjes med 14. plads denne gang, efter at fået knækket 2 par på river og senere et skub for 10 BB med AJs.....øvøv
Så har du da gode chancer for en top placering endnu messi
Vi kan begge nå en god ekstra skilling ja :) Kan se du ligger 10 samlet og jeg er nummer 6. 3. pladsen er for mit eget vedkommende kun 1 point væk og du har 12 point op, så alt er muligt i sidste heat :)
Skrub til os begge tak!
puha er der ikke større forskel? Ja så skal vi jo bare ende et og to i næste uge ;)
Baah.. Blev kun 19 i 3. heat.. QQ vs 44 der på 10-højt flop har floppet set. Det giver vistnok 2 point så nu må vi se om jeg kan holde pladsen i top 10, og dermed ekstra euro. GL Tvis og evt. andre.
Tror du bliver foran mig messi!! Jeg buster som nr 9 til 12 point og slutter total på 32 point - gad vide om det er nok ???
Anyway hvis ik det bliver til noget, så vil jeg da gerne lige sige tak for stake. Det har sgu været meget hyggeligt at spille med i en leaderboard turnering.
Btw.....hvem er de andre herindefra? nicks?
Æv Tvis.. Vi må krydse fingre og håbe det er nok. Jeg kan se du fik 12 point ja, men du havde da 23 inden og slutter på 35 - jeg slutter på 36 :)
Som jeg lige kan regne ud slutter vi begge ml. nummer 5 og 10 men lad os nu se når det er gjort op imorgen.