Staker 1 enkelt præmie hingst til 20K GTD i aften kl 01:00 på Stars.
Vælger først onkring kl 23 iaften, og leder efter en der virkelig kan gå dybt og skaffe nogle $$.
Dealen bliver således:
45% Hingst, 45% Staker og 10% Fond(Info om Fond findes længere nede i denne tråd.
Ved FT:
65% Hingst, 25% staker og 10% Fond.
Der skal vises OPR og man skal have mindst 1 FT på dette level.
----------------------------------------------------------
Izabella`s minde Fond.
Som nogle af jer måske allerede ved, mistede vi vores 8 Årige datter d. 5-2-2008 da en hashpåvirket bilist der kørte for stærkt, kørte hende ihjel.
Siden har det været en kamp at få en daglig dag tilbage på sporet, og jeg har fløjet ind og ud af arbejdsmarket.
Man kan måske selv forstille sig hvad en sådan begivenhed gør ved en familie.
Vi har pt ikke selv økonomi til at gøre noget mere ved det jeg gerne vil, anggående at gøre opmærksom på de problemstillinger vi har vedr vores straffelov på dette område, samt alle de ting der følger i kølvandet på dette.
De evt penge der bliver samlet sammen skal således gå til Izabellas egen website www.izabellatea.dk samt at få den lavet noget mere professionel, til ture ind på christinasborg for at trykke vores politikkere på maven, samt hvad der elles kan gøres for at skabe opmærksomhed på de alt for mange trafikdrab der sker.
Der vil blive ført regnskab for hvad der kommer ind af donationer, feks hvis jeg skulle være heldig at få gevindst ved staking vil navnet på hesten blive påført som donator på Izabellas website.
Egen gevindst ved staking af andre, går vidre til mere staking.
Har man evt spørgsmål så PM mig.
Ha en god dag.
Juugs
Staker til 20k GTD kl 01:00 LUKKET
Super projekt!
En tanke til jeres familie..
Jeg vil gerne melde mig klar og skrabbe en masse $ ind til denne fond. Har en 7 plads tidligere på måneden og klar til, at gøre det endnu bedre.
nick: kruse123
opr:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/kruse123/poker/results/643CBA89F53F428FBAEE52C70FD79A12.html?t=2
Må desværre melde afbud bliver for sent hvis jeg går dybt
Til det formål vil jeg gerne spille den.
evt FT er 50% fint og så 25% stake og 25% fond.
MrRepsak
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/MrRepsak/poker/results/3E6FFD4973B048ABBFA3F35AF54811DA.html?t=2
"De evt penge der bliver samlet sammen skal således gå til Izabellas egen website www.izabellatea.dk samt at få den lavet noget mere professionel"
Jeg vil godt tilbyde min hjælp her. Selvfølgelig uden omkostninger for jer. Sig hvad jeg skal lave. Send mig evt. en PM, så vi kan snakke om det på MSN..
Jeg kunne også godt have hjulpet jer på det med hjemmesiden, men desværre ligger jeg ik inde med redskaberne til at udføre arbejdet :(
Fuck hvor gør det ondt at læse. Kan slet ikke udtrykke hvor ked af jeg er det på Jeres vegne. Har selv to små, under 3 år. Jeg ville ikke kunne klare at miste en af dem....
Jeg ved ikke om jeg kan spille den, redigerer senere om jeg kan.
nick tiger043
officialpokerrankings.com/pokerstars/tiger043/poker/statistics/3EAF9765E81B41E797F37FB1D036EADC.html?t=9
ps. jeg giver 25% af min andel til fonden, ikke for at prøve at fedte mig til staket, men fordi det er et supergodt initiativ....
Homemade har staket mig til en 26$ tour på Full Tilt i aften, vi donerer 10% af gevinst til fonden(max100$)
Jeg vil gerne hjælpe jer her, har ikke spillet særlig mange stakedeals herinde.
Men vil meget gerne hjælpe med dette formål, og kan også først spille fra sent i aften, så det passer mig fint.
Se min OPR her:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/player/poker/results/1B329D13D158407BB3FA942F67532C62.html?t=2
Ellers så tag min sharkscope - betfred , og nick "lhvaml" - det er der jeg spiller mest.
Er frisk på at gå super dybt og give en god skilling til os begge, og ikke mindst fonden!
Mvh. MoPe
@Repsak
Bliver det for sent for dig????
Har lidt svært ved at tyde din post :/
TJaa worth a try...
Har en 10 samt 14 plads i lignende tour...Det er self ik FT, men mangler der en dark horse er jeg game
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/madsen12345/poker/results/D955B370A7C4482ABD6B0104A9F562B6.html?t=2
madsen12345
Ja desværre skal op imorgen og bliver for sent hvis jeg skal gå hele vejen :-)
tigero43 melder klar...
og er varm i aften....
ligger pt nr 95 i DTG og er godt med på Full Tilt
Tiger143 du ser ud til at være varm iaften :)
Du får chancen.
Shipper nu.
HH bestemmer du selv om du vil brugen denne tråd eller lave en ny.
Gerne vigtige hænder samt exit hånd.
Hey...
Er ked af det, men melder fra igen. Har fået en syg hovedpine og vil ikke "spilde" dine penge.
11$ sendt retur, men er klar en anden gang.
endnu engang sry...
Jeg er klar hvis du mangler...
madsen12345
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/madsen12345/poker/results/D955B370A7C4482ABD6B0104A9F562B6.html?t=2
Er også klar.
Nick: windfelddk
officialpokerrankings.com/pokerstars/WindfeldDK/poker/results/402C2A82B29B449987E6D6207D09FAE5.html?t=2