Jeg søger en staker til NL200 (evt. NL100). Jeg spiller både FR og SH dog mest af det sidstnævnte. Jeg har spillet på det limit i omkring 6 måneder og har været vindende. Jeg har ikke tidligere brugt PO og PT så jeg har ikke stats liggende. Har dog i en tidlig del af min kariere trukket en del penge ud og det er primært derfor jeg stadig spiller NL200 da jeg er sikker på jeg er gearet til at spille højere stakes. Folk kan evt. kende mig fra hånd analyserne hvor jeg har en god teoretisk tilgang og betragtes som en solid spiller.
Jeg har været pokernetter i 2-3 år og har læst meget herinde. Er dog først de seneste måneder begyndt at skrive mere herinde. Min største force er at jeg tiltfri, jeg har spillet poker i 4 år (virkelig seriøst de sidste 1,5 år) og føler jeg har klart større erfaring end mine modstandere på de stakes jeg spiller. Har self spist mig igennem HoH 1+2 men føler klart at de mange hænder jeg har under bæltet er det der har givet mig den bedste erfaring og gjort jeg har en edge. Samtidig med at jeg er en utrolig fokuseret og koncentreret spiller der går 100% op i at analysere og forbedre sit eget game.
Jeg spiller LAG og skifter gear når/hvis det er nødvendigt at der skal tilpasses til modstanden.
Har brug for en staker da jeg er blevet optaget på min ønskeuddannelse og den ligger i en sådan afstand at jeg har været nødsaget til at anskaffe mig en bil. Derfor trak jeg min rulle ud og har nu blod på tanden til at starte op igen.
Eftersom Johnson12s tråd www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=131046 nærmest har dannet præcedens for stakingdeals herinde regnede jeg med at strukturen her også skulle tage udgangspunkt i den.
Send en PM hvis der er en seriøs henvendelse, evt. yderligere snak over MSN.
Staker til NL200 søges
22-06-2007 01:56
#1|
0
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!