Staker to til $5.50 SNGs (45 buy ins)

#1| 6

Hej PNs

Da jeg ikke rigtig selv har tid til at spille Poker lige nu, har jeg besluttet at stake et par SNG heste.

Derfor søger jeg to heste, som har lyst til at give den gas på Betsafe i løbet af de næste par måneder.

Jeg tænker at den ene spiller Double Or Nothings og den anden spiller alm. SNGs.

Så kan du nikke ja til følgende, så smid en ansøgning i TRÅDEN (PM er diskvalificerende)

- Du har et godt navn og rygte på PokerNet/staking
- Du har tid til at spille Betsafes $500 bonus fri (kræver 2k i rake)
- Du har lyst til at blive bedre og lytte til råd
- Du har tidligere vist, at du kan overholde en aftale
- Du har mulighed for at optage dit spil og lægge det op på PN
- Du er villig til at lægge minimum 3 hænder op til diskussion om ugen (på den store side)

Så kan jeg til gengæld tilbyde

- $250 som rulle
- 16$ til et sharkscope 150-search abonnement (gange to)
- En lang analyse af de videoer du lægger op
- 60% af et eventuelt overskud (Sign up bonus/cashback tilhører dealen)
- God karma!

Jeg tænker at vi rykker op i limit når rullen hedder $500, og hopper ned igen når vi når under $350. Jeg regner med, at dealen løber til vi har spillet vores sign up bonus fri. Måske kan vi også tilføje lidt turneringer, men det kan vi altid diskutere senere.

Kom frisk med jeres ansøgninger :)

09-04-2012 17:04 #2| 0

gl med hestene dieb, lyder som en fin aftale.

09-04-2012 18:03 #3| 0

det er 1112 sng. på 5.50$ for at fritspille bonus 3.6 point pr. 1$ i rake.

Men kunne det være en ide at hive fat i HU spiller istedet for DoN? eller lade ham spille begge dele evt. da det jo handler om at spille bonus fri i første omgang.

og er den alm sng. spiller kun en der skal spille 5/6 mands? eller er 9 mands og multi sng ok? evt. en grinder :D som kan spille en solid omgang borde.

men det ser ganske fint håber du finder et par solide heste.

hvornår er deadline?

09-04-2012 18:09 #4| 0
OP

Det er 7.500 point/3.6 = $2k.

Det er nok ikke nogen helt dumt idé med HUSNG. Mht. alm SNGs, så tænkte jeg slet ikke over at man kunne kombinere det. Jeg har ikke noget problem med, at man spiller både 5-6 og 9 mands.

Deadline.. Er onsdag kl. 18.00 helt væk?

09-04-2012 18:10 #5| 0

gl håber den rette ind finder sig .

09-04-2012 19:12 #6| 0

Fint projekt og har kørt et par lignende med succes før, men 1100 sngs er en del. GL med at finde grinderne.

09-04-2012 19:57 #7| 0

@clientadvis

jeg mener du har 3 mdr til at frispille bonus men er ikke 100% sikker på det ;)

@dieb

synes onsdag kl 18 er lige tidligt nok hvis du vil finde de rigtige heste

du burde give den her tråd en uge så er du sikker på alle kommer forbi og kigger :)

samt folk der har været på påskeferie og den slags.

hvordan bliver $ overført btw? en god ide er det skrive det i OP mere hvis det er med bank overførelse

og ps. jeg tror jeg har regnet forkert med antal af sng på 5.50$
nogen der kan fortælle mig det rigtig antal?
på forhånd tak :S

Redigeret af nikzz d. 09-04-2012 23:41
10-04-2012 10:54 #8| 0

Hvis der skal rakes 2000 usd må der skulle spilles 4000 5,5 usd SnG. Det er immervæk en del på 3 mdr.

Kunne godt være interesseret i at banke en god volume afsted og en aftale med selveste Dieb kunne også være interessant. Overvejer mht ansøgning, kommer lidt an på job - der kan være nyt på vej som gør det ikke er muligt at grinde så meget som jeg gerne selv ville.

Er Betsafes bonus all or nothing eller kommer den i rater, så man ikke misser value ved kun at cleare en del af den ?

10-04-2012 11:23 #9| 0

Betsafe bonus = All or nothing..

GL med projektet Dieb.

10-04-2012 12:06 #10| 0
OP

Jeg tror måske vi skal gå efter den lidt mindre $250 bonus. Den kræver lige godt $1k i rake. Det burde være til at nå på tre måneder. Men et eller andet sted forventer jeg også, at vi ret hurtigt siger farvel til $5.50 SNGs og goddag til $11 SNGs. Så burde det være lidt lettere at nå.

Nu skrev jeg i OP, at folk ikke måtte sende en ansøgning i PMs. Det er dog ændret nu, så I sender bare jeres ansøgninger i PMs.

Jeg sætter deadline til lørdag kl. 18.00.

12-04-2012 14:37 #11| 0
OP

Har ikke modtaget nogen ansøgninger endnu. Er det så skidt, det jeg tilbyder?

12-04-2012 14:47 #12| 0

Jeg havde hellere end gerns søgt.. hvis bare jeg ikke lige var bundet op af en anden deal til de samme sng..

Synes det et fint stake du tilbyder.. men måske at bonusen skræmmer nogle væk.. da det er en "vind eller forsvind" bonus..

12-04-2012 15:20 #13| 1

@ Dieb - Synes slet ikke det er dårligt det du tilbyder.

Tror bare det er de færreste på pns der har tiden, som det her stake kræver. Her tænker jeg både mht til at lægge hænder op, optage sit spil og selvfølgelig at gennemspille alle de sngs som det kræver :) synes kravene er helt fair, men den for den gennemsnitlige spiller her på pns tror jeg simpelthen det tager for meget tid. Desværre :)

12-04-2012 15:48 #14| 0

@ Dieb
Overvejer det stadig, men skal jeg være en kandidat så skal det rykkes et 1-2 mdr frem, så det ikke conflicter alt for meget med manglende tid pga arbejde. Men i sommerperiode kunne det være et ok tidsfordriv :-)

Har ikke en konto på Betsafe så passer fint med at være berettiget til bonus, optage spil, det må kunne lade sig gøre vha lidt hjælp fra PN's uudtømmelige lager af meget kloge hoveder. Og hænder til analyse - vil også være ok. Men skal der grindes igennem, så er det ikke under selve spillet jeg har brainpower nok til at multitaske så meget - men kan løses.

Men overvejer så også om det er værd at gøre det for andres midler frem for egne og så selv score en god bonus + leaderboard osv. Skulle jeg komme med et forslag som ville til hvis det var mig der skulle tage den store ære at banke SnG igennem for Mr. Mod himself aka Dieb så kunne det være en ide at starte rulle op på 10 usd niveau - der skal alligevel bankes en del SnG igennem (1000 stk på det niveau ). Doable men der skal rykkes godt igennem især hvis man som mig ikke er sååå vild med turbo turneringer.

12-04-2012 16:04 #15| 0

Dealen er rigtig god og 100% i orden - især et flot cut og godt med abn. til shark.

Ellers har jeg det lidt ligesom Allfen dog med undtagelse af turbo-tingen :)

12-04-2012 16:52 #16| 0

Jeg har planer om at smide en ansøgning en af dagene :)

12-04-2012 17:57 #17| 0

hehe Dieb nej det er en rigtig god deal over std så ved ikke hvorfor folk ikke søger. Tror måske det kan være bonussen der skræmmer, det at man helst SKAL kunne garanterer at spille den fri ellers er der jo ingen ide i det, jeg vil ihvertfald ikke kunne spille nok til det eller garanterer det..
Men staker du en dag til et tour program etc tror jeg nok du skal se ansøgningerne vælte ind..
Gl med det og velkommen til denne del af pn :D

12-04-2012 18:31 #18| 0

@Dieb - det er en super deal , som de andre så er de fleste på PNS semi hygge spillere med skole eller arbejde

Jeg selv har arbejde samt fodbold og har ikke tid til at lægge den volume i det kræves

12-04-2012 18:41 #19| 0
OP

Som jeg skriver længere oppe, så kan vi godt gå efter den $250 bonus. Den kræver $1000 i rake. Det burde være til at nå på 3 måneder?

12-04-2012 18:44 #20| 1

tror også rigtig mange har en konto på Betsafe (mig selv inkl.), og derfor ikke kan få den bonus.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar