Grundet et mindre cash i en tour på FTP i går, tillader min BRM lidt lir til PN'er :)
Staker derfor 2 kvalificerede heste til ovenstående turnering kl. 16.
Jeg forlanger:
OPR
Disciplin
Vilje i hjertet!
Ro i sindet!
Motivation
Hyppig HH i tråden.
Poker macht frei!
/Jubern :)
Staking 14k/27,5k/32k - lukket
jeg melder mig klar rabbit-dk bedste er en 30 plads i 27.5k har ik spillet der så meget www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/rabbit-dk/poker/results/F43BFF5D60A7467F830B67874EA50BA6.html?t=2
Det er snart min tur til at vinde igen. så self bliver det for dig:o)
Jeg spiller med selvdisciplin..
Har viljen til sejr..
Jeg er motiveret efter en guld, og spiller med Ro i sindet, har ikke noget vi skal nå ud over at blive nr.1
Alt er timet og tilrettelagt (citat egon olsen)
Smider alle hænder jeg mener er vigtige for at du kan se hvordan der bliver spillet...
Nick KesseAA
Godt nok er min opr fra stars da jeg ikke har spillet det vilde på fulltilt
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/KesseAA/poker/results/45CA606E8517408E8B27A125F7BCB0D7.html?t=2
Hej Jubern, du sagde jo jeg skyldte en sejr, så jeg er frisk på at give dig den. ;)
Anders_18
jubern.. nej nej .. var på MEGA tilt igår desværrer:( spillede en turnering på samme tid og blev donket ud på 1outer på river. så gik det bare galt der efter:O(
Hey Jubern
Har ikek de mest prangende stats på OPR.. men her er de alligevel
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/7thSoNdk/poker/results/38D63986809F4E4E8CEF26C715EA2E0C.html?t=2
Har 2 placeringer i top 40 (32 og38) i Full Tilts 750 k Tourney - Diverse sejre i mindre tours 3-6k og 2 gange FT i bossens 100 k
plus det løse..
Har hele dagen til poker.. Og er TOP motiveret... Og forstår udemærket dine krav :) Let me make your day !
MrMatan er klar! ♥♣♦♠
Er helt sikkert frisk på og tage den her ned for dig. har ikke spillet det helt store på det sidste, men kort forinden vandt jeg omkring de 1200 $ i en 27,5 k guarantee på full tilt, med næsten 2000 spillere.
Så har disciplin og viljen til og vinder for dig.
Her er mine stats :
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/MrMatan/poker/results/9B1A0A1B10804C00A1B65B0CB1C0AF63.html?t=2
@jubern . ups glemte jeg..
sonnixx
:)
Spillede under wwwchief da jeg røg i den gode ende i 750k
Hey Jubern
Er også frisk på stake!!!
link www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Bluff-Gelle/poker/results/4FC10B70FFEB41488EBF3EC93BD77F48.html?t=2
Jeg har en masse disciplin i blodet og viljen til sejr er der helt sikkert også!!
Vil poste først sidste + nøgle hænder hele tiden.
Min motivitation er i top, efter har holdt en lille pause fra full tilt men er tilbáge nu og er klar til at vinde lidt!
nick er bluff-gelle
Kender også Florczak og kan sig god for ham. :D
Come on I kender dem jo ikke man. :D
@ZoNNi
Kan så ikke se om det passer da wwwchief er hidden.. Men jeg beslutter mig her senere for hvilke 2 det skal være...
Flere kompetanter tak!!
Men det hjælper jo ikke?
For det jo klart i kan sige god for dem, men det jo ikke sikkert de er noget værd.
I denne omgang bliver det:
MrMatan
Kentkay - Oplys lige dit FTP nick
Husk at i skal have deposit fornylig for at jeg kan transfer til jer.
I andre.. Staker mere til FTP senere (i løbet af i år :P)
Jubern - Kom også i pengene til LIVE DM, hvis det kan bruges.. hehe
:)
Så er der sendt!
Sig til når modtaget og regged!
Spiller den også selv, men bliver nødt til at sit out den første ½ time.. Skal jo lige hjem fra work :)
Joppe, så hop på den hvis du selv har cash, så sender jeg nu...
I andre 2, i kan tage den kl. 18 så.
Aight chuuuuuuuuuuuuuumps?
Nu har jeg ihvertfald sent til dig..
I vælger selv om i vil tage den kl. 18 el. kl. 20 - Regner med mindst 3 FT's :)
Så er de 2 første gået igennem... Tog kun 1 time... :)
Skriv her hvad i regger til!
jeg har lige modtaget.. den kl 20 er 27.5k gtd ik? hvad er den kl 18?
Modtaget :D
Finder lige ud af om jeg spiller kl 18 eller 20, okay m8?
Den kl. 18 er 14k.. Men tror der er bedste value i den, selvom pricepool er større i den kl. 20
er lige blevet inviteret ud og spise så npr nok ik nogle af de 2.. men kan spille 32k gtd kl 02:00 eller skal jeg bare sende tilbage?
Okay, så tag den.. Men railer den, så spil godt :P og vend nogle penge til os.
jaja jeg er frisk til den.. plejrer at gå i seng kl 5-7 hvis jeg ik spiller poker.. så no problem
jubern:: regner med at komme på ft på ft... smutter nu her. så gl til jer andre:o)
Super, jeg laver en ny tråd i skal poste i...
Kent hvilken en tager du?
:( kan nu ikke sige god for mrmatan han skylder mig stadig 1 $ for en gang staking den 30/12-08 som han valgte ikke at spille.
Well, regner med at han spiller den..
Bluf har sagt god for ham, så må han bare bøde hvis det er :P muahaaha
Det er super...
Post i denne:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=175665