Hey!
Jeg har i et stykke tid gået med en ide om og skrabe en rulle sammen til et helt søndagsprogram, dvs. sunday warm, mill, 100re, 500 osv. Jeg har bare ikke selv tiden til og sidde og spille kvalls og turneringer til og opnå dette. Derfor tilbyder jeg en deal til en, der har tiden og lyst til og være med på dette!
Rent tidsmæssigt, tænker jeg der grindes igennem i en måned og så ser vi hvad staus er. Opnår vi og kvalle os til et program inden denne tidsfrist kører vi bare på, førstkommende søndag.
Målet med dealen er altså og kvalle, eller køre en rulle op til et helt søndagsprogram på stars. Hvis vi når målet, skal den pågældende spiller så spille et helt søndagsprogram, hvor jeg vil raile dette og vi deler 60/40 i mit favør, når de 300 dollars er trukket fra den samlede gevinst (forhåbentligt)!
Hvis der er nogen der er interesseret i dette, er i velkommen til og skrive til mig, så udvælger jeg den, jeg synes passer bedst.
Håber der er nogen, der er klar. Det er første gang jeg gør dette, så hvis der er nogen ting jeg har glemt, eller skrevet forkert, beklager jeg :-)
Mvh. Binzer
Staking - Deal 300 Dollars
Velkommen til..
Nice stake.. GL til dig og din hest :)
Velkommen til, fint stake :)
godt råd , vælg en troværdig hest - når du har valgt så spørg evnt Fryden omkring profillen du vælger
hej velkommen til
er frisk på
1) sngs 45mands køre 3.5$-7$
2) mtts op til 10$ med vægt på 1-5$
har kigget på deres sats til wcoop og deres buyin er for højt til bare at køre sats så der ikke mange skud i bøssen men er frisk på forslag 1 og 2.
stars mangler 7k$ efter deal
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Kaktusdude/poker/results/D94D7B868B8240BBA2A739972BF6DB6A.html?t=2
kaktus
Hey og velkommen til.
Kunne godt tænke mig at høre lidt mere til kravene af sats? Mange af dem er jo rebuys?
Umiddelbart interesseret. Fint stake.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/THR33/poker/results/9788B30DC97246499F5D962220ED4B71.html?t=2
Thomas/
Tak for tilkendegivelserne :-) Tak for rådet Homemade! @kaktusdude - Ja, kvalls gennem sng og mtt. Jeg er dog også åben for at spilleren kan spille alm. mtt og sngs og derved opbygge en rulle til et komplet søndagsprogram!
@THR72 - Kravet er at du vælger de sats, du mener passer til dig. Det er satidig også helt fint, hvis du vælger og spille alm sngs og mtt. Målet er som sagt bare stadig og skrabe sammen til et helt søndagsprogram :-)
Hey..
Ville være rart med et svar på din egen pm. Du har modtaget opl. men har endnu ikke svaret:)
Så er der svar:-) Beklager ventetiden.
@tiger - ja der er valgt:-)
Ty :-)