Kom frisk de herrer
Er tilbage på sjælland efter jordens kedeligste weekend i Jylland og det skal fejres...
Mr-Nurse og undertegnet er i staking humør og vi har lavet et fedt program klar til jer
og så skal det gøres bedre end igår....
4 mand til 32 G kl 18 22$ buy inn
6 mand til 15 G kl 19 5,5$ buy inn
6 mand til 30 G kl 20 11$ buy inn
Kun profiler som har over 50 indlæg og har cashet i staking før kommer i betragtning
Der ud over er det et must af masser af hænder postet i denne tråd da Mr-Nurse sidder på arbejde og skal have lidt lir mens han sidder med fødderne oppe og drikker kaffe natten lang.
Kom frisk 50/50 efter indskud
Staking kl 18/19/20
otten1 klar til kamp, hvis jeg bliver valgt vil jeg gerne springe kl 19 over
er klar på dem alle...
giv mig et skud.. i vil ik fortryde.. har tidligere cashet..
nick: koota
Idag kunne jeg måske godt melde mig klar :P .
EDIT: Så må i selv slås om hvem der skal have mine gudsbenovede pokertalent på sit hold :D
er frisk på alle 3:) skulle mene jeg opfylder begge krav:)
nick: ploven13
@ Xander
Jeg er frisk - det er meget lang tid siden jeg sidst er blevet staket men der kom ja da i pengene.
jeg er frisk hvis i mangler en mand, jeg er villig til at spille alle sammen, hvis det kræves :P
Mit nick er mathiasdk
@alle
Meld ind hvad i vil/kan/magter at spille for nogen alle/nogen eller hvad ?
@Nurse
Ser lovende ud
Jeg er klar til at agere hest i dag.....har cashet for en staker før, men det var ikke noget der gjorde ham rig:)
Mit (sørgerlige) Nick er: cathy86
ps. tror faktisk det var dig jeg cashede for, Xander, men du må ikke holde mig op på det!
@Henrik
Haha, okay :D. Kunne godt være i lige skulle have en dyst mere :)
Hejsa, jeg har fri hele dagen og i morgen, så jeg er klar på at cashe lidt til jer.
Spiller mest på Nordica, så i kan tjekke mit nick DksDonky på sharkscope.
Games Played: 298
ROI: 80%
Total Profit: $1,672
Og har endda en haj udfor mit nick. :D
PokerStars: MrPingo
@xander12
mest frisk på den øverste og nederste. har masser af tid og tålmodighed til forhåbentligt et super resultat. se nick længeré oppe i tråden.
er frisk på samtlige, spiller ikke på stars normalt
men kunne sagtens tilføje dem i mit program, med 1000EUR FPP gtd, 10.000EUR gtd, 7.5k gtd på boss media, således at der var lidt mere action
nick: cbhelten
heey jeg sidder klar,nick fjollemolle
Jeg er klar, blev ikke staket i går, så håber jeg bliver staket i dag.
Jeg har flere småresultater i stars turneringer.
Er klar på alle turneringerne
Nick: Foeller
Jeg er klar kl 19.
nick bocajnged
er kun blevet staket en gang og kom i pengene :=)
så en rate på en til en må jo være godt...
jacob
Jeg er klar på lir, har hele dagen da der er fri imorgen, har cashet til en del gennem tiderne.
Er klar på dem alle, so up to you guys....
Nick Neemos
Ovenpå mine 7½ time i deep staken igår så er jeg klar igen... til 18 & 20
Hitmanherman
jeg er også klar efter min første staking igår gik udmærket.. vil dog gerne lave det om til et FT til dig:-)
og er skam også klar på allesammen:-)
Jeg er klar på hvilken en, det skulle være.
Nick: AAPrince.
Hitmanherman og Pokerman3333 cashede begge, da de blev staket i går og kan således anbefales :-)
LC
nå hold tungen lige i munden...lol
32 G kl 18.
Otten1
Bisgaard
Ploven13
Kall
MrPingo
15 G kl 19
Bisgaard
Ploven13
Klausklask
Koota
BluffKid
Neemos
AAPrince
Kallestrup
bocajnged
Jonaz
pokermann333
Kompasrose
Ganbil
30 G kl 20
Bisgaard
Otten1
Ploven13
Kall
Koota
Mr Pingo
Ganbil
Går nu igang med det "lille" arbejde at overføre penge så der går nok en halv time før alle har fået
Opretter en tråd for hver tour som i bedes skrive i når i er reg og det bliver også den selvsamme tråd i skal poste hænder i..
GL all
@alle
nu er penge sendt
Hvis der er nogen på holdet som ikke har modtaget penge eller forkert beløb inden for de næsten 5 min skriv PM til mig
Er lige kommet hjem fra job, og er klar på at gøre det bedre end i går. Er der lukket for stakes ønsker jeg holdene GL. Udfordrer jer sikkert i en eller to af dem.
Mvh. Fryden.
Hey KesseAA er frisk på alle tre hvis i skulle mangle nogen på jeres hold.. Er lige vågnet..
@Nurse oki det er da ikke noget at gøre ved... desværre...
Held og lykke.
xander12
er holdet valgt eller er det muligt at snige sig ind?
btw kan du ikke lige sende dit konto nr så jeg kan få shippet de penge til dig på mandag? :)
poster vi alle hænder i denne tråd fra alle tours ??!! Det bliver da max uoverskueligt :-)
Tror bare jeg poster både her og i de andre tråde til hver tour.
/Kall
kall
Du poster i respektive tråde hvor du har reg dig til
dvs en hånd spillet i den kl 18 postet i kl 18 tråden
en hånd i 19 postes i kl 19 tråden osv...
eeej hvorfor kommer jeg altid forsent!
Burde ellers snart være min tur til at cashe for en af jer 2 :)
nå gl alle
Jeg ved ikke om holdene er sat. Men jeg er frisk hvis det er der mangler i en turnering.
Jeg hyar været på arbejde, og pga. vi ikke har slået cookies til på vores computere der, kunne jeg ikke skrive :)
gl boys sku svært at komme i betraktning når man først lige er stået op hehe