Sad igår aftes og spillede det sidste step på vejen til Warsaw EPT.
Kommer forholdsvis let ned til to spillere med even stacks da jeg slår nummer 3 ud med mine QQ vs. A8
Nummer 2 er sikret 1750 dollar mens nummer 1 får en billet til værdi af ca. 12 K. Så det siger sig selv at det er rimelig vigtigt at vinde:)
Lidt historie først.
Villian har været CL fra 6 mand og ned og jeg har først fået CL HU. Hu har forløbet over ca. 20 hænder indtil videre, hvor der ikke har været nogen stor aktion. Har set villian rereiase et preflop raise 2 gange ud af de 20 hænder, og har selv været en kende mere aggro pre og post flop.
Blinds er 300/600 og effektive stacks er:
Hero: 15 K
Villian: 13 K
Jeg får A8 på knappen og raiser til 1800. Her rykker villian så instant AI, hvilket vi ikk har set ham gøre før.
Note dette har jeg gjort en gang tidligere (3 hænder siden), og blinds stiger næste hånd til 400/800
What to do???? og hvorfor
Stars 2100 dollar Ept step 6....HU
også fold herfra. Skal have et read for at kunne calle her.
@ PowerMichael
Eneste read er:
Villian spillede ret aggro op til HU og udnyttede sit CL rigtig godt. Da vi kun har spillet 20 hænder HU med høje blinds er det svært at få et decideret read udover det jeg har skrevet i indlægget
Fold, no brainer.
@ AlexKP
Nej ikk reverse.
@ Alle
Bred enighed om easy fold. Begrundelsen for dette er???
Fordi vi må anse for os max at være ude i en 50/50 og min 30/70 eller hvordan?
Øv .. det er jo præcis den hånd jeg spillede mod Kongsgaard for snart 2 år siden ... HU om et EPT Paris sæde.. mig med A8 og jeg lavede callet - kongs havde AQ og sugede den hjem...
Sååå fold
@ Zaphod2000
Villian vågnede bare denne her gang op med AK :)
Mine 30 procent var ikk nok og turen til ept må vente
Tak for svarene alle sammen.
Folder nok næste gang:)
Er enig i han skubberange er bred, men du er sjældent foran. Udspil svinet, i stedet for at calle et marginalt spot. :)