STARS NEDE??

#1| 0

Er der andre der har problemer???

10-06-2010 19:40 #2| 0

Jep..

10-06-2010 19:44 #3| 0

yep nede :/

10-06-2010 19:46 #4| 0

For nu at bruge et ord, der sjældent kommer over mine læber; Træls!

10-06-2010 19:47 #5| 0

Har samme problem, håber de får det ordnet hurtigst muligt !!

10-06-2010 19:48 #6| 0

Hmm, kan jo se, at der er mange, der stadig er connected..
Et loaklt problem? Altså bare DK?

10-06-2010 19:51 #7| 0
OP

Det er fvcking latterligt: er lige blindet ned fra 6k+ til 1300 chips...! Bare i den ene tour. Det her er SÅ STYGT! Og i bedste fald får man sine penge igen: ikke en ekstra kompensation... næææh nej!

10-06-2010 19:52 #8| 0

Sidder to og skiftevis tager blinds i mine ene tour, hvor jeg ligger top20.
Super, stars!

10-06-2010 19:53 #9| 0

Tror ikke bare det er DK, eftersom det er 1/3 af alle spillere der er røget af..

10-06-2010 19:56 #10| 0
OP

Ærligt, tror I OVERHOVEDET de tænker i de baner at KOMPENSERE deres spillere?? Det er jo GROFT spild af tid OG penge her...!

10-06-2010 19:59 #11| 0

Virker tilsyneladende igen..

10-06-2010 20:07 #12| 0

Skal versalerne symbolisere at det helt vildt SICK ??? ;)

10-06-2010 20:10 #13| 0

Hehe

10-06-2010 20:12 #14| 0
OP

jep :)

10-06-2010 20:48 #15| 0

Det var hvad jeg fik tilbage efter jeg skrev til dem. Så det bare igang med skriveriet og håbe på det bedste :)


Hello,

Thank you for contacting PokerStars.

PokerStars has recently experienced some connection and log in issues. We
are now working on resolving the problem and appreciate your kind patience.
The issue should be fixed shortly. We sincerely apologise for any
inconvenience caused.

We will be considering refunds for materially affected players. "Materially
affected" means you missed a considerable number of hands and lost a
significant portion of your chip stack due to blinds and antes. If you
believe you were materially affected by this issue, please email us with the
following subject line:

"REFUND: T#_________, $X+Y, User ID"

Where "________" is the Tournament ID, "X+Y" is the buy-in of the
tournament, and "USERID" is your PokerStars User ID.

For example, "REFUND: T#123456780, $20 + 2, KidJoker"

For multiple tournament refund requests, please note additional tournaments
in the text of your email. For example:

T#123456780, $20 + 2
T#123456781, $10 + 1,
T#123456782, $50 + 5
etc.

If you do not know the Tournament ID, you can find it in the PokerStars
software using the playing audit feature. From the PokerStars Lobby screen,
select:

'Requests -> Playing History Audit...'

Please also be aware that your refund request may take a few days to be
processed.

We appreciate your patience and understanding.

Regards,

Andrea M
PokerStars Support Team

10-06-2010 22:03 #16| 0

Har I oplevet de er eller lige har været langsomme til at åbne nye sng når man regger sig til en.

Det tog mig en halv krig at regge til et 'par håndfulde'

13-06-2010 14:35 #17| 0

Har ikke kunnet logge på idag, andre med problemer?...den skriver signature expired or wrong time settings

13-06-2010 15:01 #18| 0

Har ingen problemer med det. Det fungerere fint her.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar