Kan I andre logge på stars?
Her fejler det ved åbningen af vinduet til NemId.
Kan I andre logge på stars?
Her fejler det ved åbningen af vinduet til NemId.
Kan heller ikke login. Lad os spamme dem!, jeg har sendt dem en mail!
langelund- skrev:Kan heller ikke login. Lad os spamme dem!, jeg har sendt dem en mail!
så er der nok ingen grund til at fejlsøge en masse, når jeg ikke er den eneste.
Mon ikke det kommer op igen inden længe...
Slclausen skrev:Jeg er lige logget ind uden problemer.
Med NemID??
Stadig problemer her
James Bond skrev:
Med NemID??
Jep - bruger Chrome som browser.
Er lige logget ud og ind igen, bare for at prøve - jeg spiller alligevel ikke. :-)
Jeg ændrede standardbrowser til Crome fra Safari, men det ændrede ikke noget.
Jeg har haft problemet siden igår og været i dialog med stars omkring det. Først fik jeg dette at vide:
Thank you for turning to us with this problem.
It might have been a temporary issue and you may simply try to login again
using your NemID.
If this fails, please follow the troubleshooting steps below:
1) Clear your browsers cache and Temporary Internet Files. In most browsers you
can do this simply by pressing 'CTRL+Shift+Delete' and confirm to delete the
history.
Alternatively, please review the following link (available only in English) for
details on how to do this:
http://www.wikihow.com/Clear-Your-Browser%27s-Cache
2) Please kindly try with a different browser. We recommend making Google
Chrome your default browser to see if it helps. You can download this free
browser from:
http://www.google.com/chrome/browser/
Please refer to instructions below on how to make Google Chrome your default
browser.
http://support.google.com/chrome/answer/95417?hl=en
3) Ensure that "PokerStarsBr.exe" is added to the safe zone in your
firewall. This process might not be on your firewall list by default, but you
need to manually add and allow it.
To check this, you will need to locate the list of programs, and set the
permission to "Permit All" or the equivalent of unrestricted access.
It will be something like this process, though the location will be different
in each Firewall:
1. Open the Firewall control panel (often you double click the Firewall icon
near the Windows system clock or locate under the Start Menu)
2. Click on the "Programs" tab (or otherwise locate the program list)
You should now be able to login without experiencing any issues with NemID.
Should you need any further assistance, please do not hesitate to contact us.
Regards,
Gregory
Stars Support
Dette virkede ikke for mig, og de bad mig så om screenshot af fejlmeldingen når man logger ind og nogle loginfiler som ligger i ens mappe på stars. Dette var omkring midnat, jeg har stadig ikke fået yderligere svar...udover:
Thank you for contacting us.
We can confirm that we have received the files and have forwarded your
query to the team responsible for handling this matter. You will receive a
reply as soon as possible.
Your patience is highly appreciated.
Regards,
Marcin
Technical Specialist
Stars Support
Men det er da rart at høre man ikke er den eneste der har problemer :)
Samme problem her
Lige logget ind uden problemer direkte i PokerStars klienten - med nem id.
Kan stadig ikke logge ind..
ShadeStar skrev:alt virker fint, ingen problemer overhovedet.
Bruger Chrome.
Det er fandme random, jeg har brugt samtlige browsers også, gør ingen forskel.
jontenlol skrev:Stadig nede her.
Jeg smed dem også lige en mail og fik insta-svar:
Tak for din henvendelse.
Desværre skal vi meddele at lige i øjeblikket har vi ikke en
løsning på fejlen og det bedste du kan gøre er at prøve igen løbende
(helst i morgen).
Fejlen er eskaleret til de højerestående tekniske afdeling, som
allerede har taget hånd om fejlen er gør deres bedste at får det løst.
Vi undskylder meget det forårsagede ulejligheder og takker for din tålmodighed.
Venlig hilsen,
Volfgang
Stars Support
7913 skrev:Jeg smed dem også lige en mail og fik insta-svar:
Tak for din henvendelse.
Desværre skal vi meddele at lige i øjeblikket har vi ikke en
løsning på fejlen og det bedste du kan gøre er at prøve igen løbende
(helst i morgen).
Fejlen er eskaleret til de højerestående tekniske afdeling, som
allerede har taget hånd om fejlen er gør deres bedste at får det løst.
Vi undskylder meget det forårsagede ulejligheder og takker for din tålmodighed.
Venlig hilsen,
Volfgang
Stars Support
Flot af stars...
Har fået samme besked fra Stars - kunne ikke logge ind i formiddag, men efter jeg restartede PC'en kom jeg igennem - da jeg ville logge på her til aften, er det endnu ikke lykkedes - nogen der ved om man får sit indskud tilbage i tours man er tilmeldt eller er pengene tabt??
Lige logget ind her ved 20.00 tiden uden problemer, chrome browser
jeg kan heller ikke logge ind fra min bærbar!!
Typisk når man har sat tid af til 10 tours i dag!:/
Er det ikke også idag micromillions starter?
FIk det til at virke sådan her:
Åben stars
log ind
få fejlen og luk den så du har valget mellem retry / exit og lad den stå
åbn en browser og logind på www.pokerstars.dk med stars account og nemid
herefter logger softwaren ind....
underligt men jeg er inde!
JELZ89 skrev:FIk det til at virke sådan her:
Åben stars
log ind
få fejlen og luk den så du har valget mellem retry / exit og lad den stå
åbn en browser og logind på www.pokerstars.dk med stars account og nemid
herefter logger softwaren ind....
underligt men jeg er inde!
Same shit for mig, men tak for buddet:
JELZ89 skrev:FIk det til at virke sådan her:
Åben stars
log ind
få fejlen og luk den så du har valget mellem retry / exit og lad den stå
åbn en browser og logind på www.pokerstars.dk med stars account og nemid
herefter logger softwaren ind....
underligt men jeg er inde!
Virker heller ikke her... har spillet en enkelt på telefonen... skod!!! Men tak for forslag :-)
mystisk, at det kun virker for nogle...
Jeg havde ellers lige lyst til lidt feriespew...
JELZ89 skrev:FIk det til at virke sådan her:
Åben stars
log ind
få fejlen og luk den så du har valget mellem retry / exit og lad den stå
åbn en browser og logind på www.pokerstars.dk med stars account og nemid
herefter logger softwaren ind....
underligt men jeg er inde!
Wtf, det virkede for mig.. Tak for hint. ;)
JELZ89 skrev:FIk det til at virke sådan her:
Åben stars
log ind
få fejlen og luk den så du har valget mellem retry / exit og lad den stå
åbn en browser og logind på www.pokerstars.dk med stars account og nemid
herefter logger softwaren ind....
underligt men jeg er inde!
Tak det hjalp! :9
Lige logget ind på fuldstændig normal vis igen igen - i stars klienten med nemid.
Virker stadig ikke på min desktop. Har resintalled stars 3 gange skiftet browser fjernet firewall. Ved sgu ikke hvad jeg skal gøre længere, det er håbløst. Virker selvf på bærbaren..
Har haft samme problem.
Tænkte Java update (som åbenbart ikke sker automatisk på min comp længere) og vupti, efter installation af nyeste version, problem solved :-)
Håber at det kan hjælpe!
/Dia
prøvede 5 gange på mac virkede ikke, loggede instant på med windows computer, måske tilfældigt :D
Jeg er netop lige logget ind uden problemer.
Fejlen må næsten ligge lokalt på jeres pc'ere :/
Mit har været nede indtil jeg prøvede Jelz89' trick (se #27) og det virkede...
ShadeStar skrev:Jeg er netop lige logget ind uden problemer.
Fejlen må næsten ligge lokalt på jeres pc'ere :/
Nej det er et problem hos stars med nemID connection. Det virker kun at logge ind via. browser. Det skal man blive ved med at prøve mens man har stars åben. Eventuelt prøv andre browsers og luk alt ned inden i prøver og så start stars.
https://www.pokerstars.dk/poker/room/support/faq/migration/nemid/
ShadeStar skrev:Jeg logger ind direkte i klienten...
Ja okay, men det lader til at være mere end et lokalt problem jf. de mails jeg har modtaget fra stars. Desuden hvis der var et lokalt problem på vores PC's med NemID burde vi jo heller ikke kunne logge på andre sites? Jeg ved det ikke, jeg bare stars har problemer med at løse det.
Underligt det er så random hvem der har problemer og hvem der ikke har...
Har også haft problemer i dag, men det blev hurtigt fixet efter cirka 30 minutter.
Har prøvet alt i to dage nu og er stadig ikke kommet ind en eneste gang.... Det er sgu for useriøst! Deres svar på mine mails er så ukonkrete, som de kan blive. De ved intet og ved intet om, hvad der skal løses eller, hvornår det bliver løst. Hvad fanden sker der?
Skriv til Volfgang, så kører han hurtigt nogle standardsvar gennem translate.
Til jer der stadigvæk ikke kunne få det til at fungere med løsningen i #27:
Prøv at åben en inkognitoside i jeres browser og log ind den vej, det virkede for mig.
kabk skrev:Til jer der stadigvæk ikke kunne få det til at fungere med løsningen i #27:
Prøv at åben en inkognitoside i jeres browser og log ind den vej, det virkede for mig.
Inkognito virkede for mig :-)
Det er sgu mystisk...
kabk skrev:Til jer der stadigvæk ikke kunne få det til at fungere med løsningen i #27:
Prøv at åben en inkognitoside i jeres browser og log ind den vej, det virkede for mig.
Jeg er lidt gammel i den digitale verden - kan jeg hurtigt guides til, hvordan jeg gør det?
Overmark skrev:
Jeg er lidt gammel i den digitale verden - kan jeg hurtigt guides til, hvordan jeg gør det?
i Crome klikker du på de 3 prikker oppe i højre hjørne -> "Nyt inkognitovindue"
kabk skrev:
i Crome klikker du på de 3 prikker oppe i højre hjørne -> "Nyt inkognitovindue"
Og hvad gør man derfra?
Stars har lige skrevet på facebook at de går i sort nu og genstarter i morgen på kl.07
De skriver “ vi glæder os til at se jer på den anden side “
Schaffen85 skrev:Stars har lige skrevet på facebook at de går i sort nu og genstarter i morgen på kl.07
De skriver “ vi glæder os til at se jer på den anden side “
Nej. De har skrevet de genstarter kl. 7 i morgen og er væk i en time. Det er dog en stakkels SoMe medarbejder som lige har glemt at det er kl. 7 ET. Dvs det er kl. 13 DK tid hvor stars er væk i en time.
kabk skrev:
som i #27 :)
Ahh... Havde ikke lige set #27... Det virker - takker!
lassen81 skrev:Inkognito-tricket virkede ikke for mig :(
Sguda utroligt man ikke engang kan få lov at smide sine penge væk mere.
JELZ89 skrev:FIk det til at virke sådan her:
Åben stars
log ind
få fejlen og luk den så du har valget mellem retry / exit og lad den stå
åbn en browser og logind på www.pokerstars.dk med stars account og nemid
herefter logger softwaren ind....
underligt men jeg er inde!
Tak for hjælpen
supersafe skrev:Sguda utroligt man ikke engang kan få lov at smide sine penge væk mere.
Kan godt sende dig mit kontonr, hvis du vil af med penge
Kongs skrev:
Tjek dette link:
https://www.pokerstars.dk/poker/room/support/faq/migration/nemid/
Virkede for mig efter jeg skiftede browser til Microsoft Edge. Efter et par fordøg
Takker, men har forsøgt deres vejledning uden held :(
Har forsøgt med 3 forskellige browsere nu...Jeg smider mine dollars et andet sted
Solution.
Åben jeres PokerStars client - bare hav den åben.
Gå ind på PokerStars.com og log ind der, så kommer i automatisk ind på klienten.
Nu fungerer det her på normalvis, jeg håber det er fordi problemet er løst..