Sidder og spiller nogle turbotours og pludselig er jeg sitting out og kan ikke komme tilbage. Kan bare sidde og se mine chips forsvinde. Og nu kan jeg heller ikke logge ind?
Nogle der har været ude for det samme?
Mvh
Hellerup
Stars - sitting out - WTF?
Jeg var også pludselig sitting out, prøvede at lukke klienten ned. Nu kan jeg ikke logge ind igen
Jeg spiller dog ikke lige nu men jeg kan heller ikke logge ind. Login vinduet forsvinder bare når jeg taster ind.
@ kjerstein lige præcis.
Men deres netværk siger også "Bad 0%" ud for sydney australien, så det er da helt sikkert derfor. måske. tror jeg. eller noget... FML
Er igang med en sng hvor samtlige spillere sidder ude men blinds stiger og folk auto folder..
samme problem her. blindede ud i et par sngs plus kan ikke regge i nye. lååårt
Jeg kan heller ikke logge ind pt.
Nogen der kender årsagen ?
Mon ikke stars er på sagen og de plejer at være fair med refund osv.
De er gået konkurs....
Jeg sidder og spiller 2 tours.. Sidder ude i den ene og kan intet gøre for at komme tilbage.. I den anden tour kan jeg sagtens spille videre !?!?
er lige logge på
røg af :(
God value i 8.8R 36k lige nu. kun 531 med, og over halvdelen sidder ude ( :
Er der nogen som har info omkring PokerStars, hvorfor det ikke virker?
Sku edenlig godt nok det gik ned, så kan jeg da tage mig sammen til at lave 2 afleveringen til imorgen.
Det her er fandme klasse :D sidder i en 25K og vi er kun 6 aktive på bordet, resten sidder ude - så er der fandme dømt dejlige mange blinds til mig!
"Many players have disconnected due to internet routing problems" skriver administratorene.
Vi må bare vente.
@daniel707
Nej, det er så smart at det køre videre så nogle får godt af problemerne.
daniel707 skrev:
Og hvad så med igangværende tours, er det sat på pause?
Det går pt MEGET langsomt, da vi hele tiden skal vente på folk..
daniel707 skrev:
Og hvad så med igangværende tours, er det sat på pause?
Nej ikke umiddelbart. Jeg har lige tjekket nogle tours der kørte og der bliver stadig delt kort ud.
og efterfølgende bliver de tours så aflyst, og vi får buy ins tilbage?
Heller ikke hul igennem her.
@daniel707:
Jeg tror bare, du skal gøre dem opmærksom på dit tab (af buy-ins), så får du det refunderet. Har aldrig oplevet problemer med at få penge retur i sager med Stars.
daniel707 ja det gøre i
Det her er sket føre på Poker Stars og vil sker igen ;)
daniel707 skrev:
og efterfølgende bliver de tours så aflyst, og vi får buy ins tilbage?
Ja. Stars plejer at være ret gode til at tilbagebetale hvis deres software crasher og folk er med i tours.
@Qured:
Om de aflyser kan jeg ikke udtale mig om, men det er svært at se argumenter for at aflyse, når nogle spillere stadig kan spille. Ligner et tab Stars må påtage sig.
@alle:
Plejer de at aflyse, eller får de heldige -der fortsat kan spille- lov til at beholde deres gevinster?
hvor mange er logget ind, og er der nogle der kan gi info omkring tours? spillede en 15k g 2x turbo hvor jeg har samlet 200k chips, kunne være rart at vide om man er blinded ud eller hvordan?
pokernick starwins :) skal være med smiley. mener jeg lå i top 10 med 150 spillere tilbage.
Kære alle,
PokerStars oplever i øjeblikket problemer med at vores spillere ikke kan logge på, oprette konti, åbne Banken blandt andet. Vi er ved at gennemgå situationen, og vi håber at løse problemer på kort tid.
Vi vil overveje refunderinger for væsentlig påvirkede spillere. "Væsentlig påvirket" betyder, at du glip af et betydeligt antal hænder og mistede en væsentlig del af din chip stack på grund af blinds og antes. Hvis du mener du er blevet væsentlig påvirket af dette problem, bedes du kontakte os med følgende emnelinjen:
"REFUND: T # _________, $ X + Y, bruger-ID"
Hvor "________" er Tournerings ID, "X + Y" er buy-in til turneringen, og "UserID" er din PokerStars bruger-ID.
For eksempel, "REFUND: T # 123456780, $ 20 + 2, KidJoker"
For anmodning om refundering af flere turneringer, skal du venligst oplyse os om de ekstra turneringer i teksten af din e-mail. For eksempel:
T # 123456780, $ 20 + 2
T # 123456781, $ 10 + 1,
T # 123456782, $ 50 + 5
osv.
Hvis du ikke er klar over Turnerings ID'et, kan du finde det i PokerStars-softwaren ved hjælp af spillehistorik funktionen. Den finder du under:
'Funktioner' → 'Spillehistorik...'
Bemærk venligst, at din anmodning om en refundering kan tage op til et par dage at blive behandlet.
Vi takker for din tålmodighed og forståelse.
Mvh,
Jesper W
@Jesper / PokerStars
Forsætter turneringerne som er igang, eller bliver de aflyst løbende? Lige nu går det meget meget langsomt på bordene
PokerStars sæt nu ffs de turneringer på pause
Quared kunne du give mig info omkring den tour jeg nævnte, går udfra du er logget ind nemlig
PokerStars support jeg er inde men kan intet fortage mig har bare mistet forbindelse, hvad vil ud have jeg skal gøre?
Daniel
Dit stars nick kan den ikke finde, skriv lige den korrekte stavemåde så skal jeg give dig info
hvad hvis man var igang med +10 tours og slet ikke har styr på stack osv??
@Switz
Læs tråden.
Umm skulle lige til at starte en sesion da jeg faldt over den her tråd, tror lige jeg venter lidt..
Jeg kan hellere ikke finde dit nick Daniel, hvornår startede turneringen?
daniel707 skrev:
Quared kunne du give mig info omkring den tour jeg nævnte, går udfra du er logget ind nemlig
Alle på dit bord sidder ude lige nu. Du er 5'er i chips med 188 tilbage.
daniel707 du ligger 5er og turneringen spiller videre...
@Svennebabs
Nej der er en der er inde
daniel707 du har 258K cihips pt
Stars har lige skrevet på deres twitter:
"No, all tournaments will either be paused or cancelled and rolled forward*"
*
Mange tak, tror du man skal regne med de bliver aflyst alle tours? undrer mig de bare kan køre videre, eller de ikke bliver sat på pause??
Det må PokerStars support da kunne svare på herinde.
Mange tak alle sammen for info omkring tours :-)
2. gang indenfor 20 dage at stars er nede.. www.pokernet.dk/forum/stars-lag.html#post2515832
håber de fixer det snart
Utroligt med PokerStars profilen skal lave samme fejl som sidste gang. I det mindste kan han skrive hvilke mail man skal skrive til..
Kjestin jeg har læst hele tråden, så lad være med at spille klog
@pokerstars
Jeg har slet ikke styr på hvor stor min stack er på de mange forskellige borde. Hvordan tjekker jeg det? og mener egentlig at jeg er væsentligt påvirket i dem alle.
chatten på daniel707 bord
"Dealer: Rambo'sM60 has been disconnected and was not able to act in time - is being treated as all in"
Er det AI protection på stars nu blevet std ? syntes aldrig jeg har set det før
@tiltthis.
Det skete også på et af mine borde. Dog splittede de potten på trods af den ene have 3 ens mod et par 4
kan du oplyse min stack pt, er det stadig 258k, eller er jeg blevet blinded 100k? lol
TiltThis skrev:
chatten på daniel707 bord
"Dealer: Rambo'sM60 has been disconnected and was not able to act in time - is being treated as all in"
Er det AI protection på stars nu blevet std ? syntes aldrig jeg har set det før
Jeg er delvis inde. Når jeg er inde rigtig er det få sek så jeg intet kan fortag mig. Den siger fra tid til anden all in selvom man oprigtig ikke er allin. typisk når man er sb eller bb.
Alle jeg vil forslå at vente med at se om de ikke sætter alle turn på pause og udbetaler præmire efter stack, vi ved jo heller ikke om det kommer op igen og vi kan spille videre...
Vil forslå man igonere PokerStars support ovenover.
daniel707 skrev:
kan du oplyse min stack pt, er det stadig 258k, eller er jeg blevet blinded 100k? lol
Der er blevet spillet 1 hånd i de sidste 7-8 min på dit bord. Nu er der break (55 min sync pause) Du har stadig 256k i chips og stadig 5'er
Serr ud til at pausen fortsætter nu, spillet er ikke gået i gang efter 55 min pausen. Den er heller ikke begyndt at tælle ned endnu...
daniel707 skrev:
kan du oplyse min stack pt, er det stadig 258k, eller er jeg blevet blinded 100k? lol
hvad tour spiller du .. kan ikke søge på dig men kan godt se tour derinde
@Switz
Du spørger "PokerStars support jeg er inde men kan intet fortage mig har bare mistet forbindelse, hvad vil ud have jeg skal gøre?"
Hvad tror du tråden er oprettet for? Hvad tror du vi laver herinde?
Du virker dog til ikke at forstå det store med denne udtalelse
"Vil forslå man igonere PokerStars support ovenover."
det en 15k 2x turbo, hedder Starwins :) og ligger pt. 5er med 256k får jeg afvide, men nice med info, takker mange gange
synes da lige, uanset hvor irriterende det er at klienten ikke virker pt. at PokerStarssupport skal have en tommel op for at gøre opmærksom på der er problemer
@switz
Det ville ikke være fair at udbetale præmie efter chipstack. Folk har stjålet blinds med arme og ben den sidste halve time
PokerStars skrev:
Kære alle,
PokerStars oplever i øjeblikket problemer med at vores spillere ikke kan logge på, oprette konti, åbne Banken blandt andet. Vi er ved at gennemgå situationen, og vi håber at løse problemer på kort tid.
Vi vil overveje refunderinger for væsentlig påvirkede spillere. "Væsentlig påvirket" betyder, at du glip af et betydeligt antal hænder og mistede en væsentlig del af din chip stack på grund af blinds og antes. Hvis du mener du er blevet væsentlig påvirket af dette problem, bedes du kontakte os med følgende emnelinjen:
"REFUND: T # _________, $ X + Y, bruger-ID"
Hvor "________" er Tournerings ID, "X + Y" er buy-in til turneringen, og "UserID" er din PokerStars bruger-ID.
For eksempel, "REFUND: T # 123456780, $ 20 + 2, KidJoker"
For anmodning om refundering af flere turneringer, skal du venligst oplyse os om de ekstra turneringer i teksten af din e-mail. For eksempel:
T # 123456780, $ 20 + 2
T # 123456781, $ 10 + 1,
T # 123456782, $ 50 + 5
osv.
Hvis du ikke er klar over Turnerings ID'et, kan du finde det i PokerStars-softwaren ved hjælp af spillehistorik funktionen. Den finder du under:
'Funktioner' → 'Spillehistorik...'
Bemærk venligst, at din anmodning om en refundering kan tage op til et par dage at blive behandlet.
Vi takker for din tålmodighed og forståelse.
Mvh,
Jesper W
Vi må da håbe, alle der er påvirket, læser PokerNet
Kjerstein skrev:
@Switz
Du spørger "PokerStars support jeg er inde men kan intet fortage mig har bare mistet forbindelse, hvad vil ud have jeg skal gøre?"
Hvad tror du tråden er oprettet for? Hvad tror du vi laver herinde?
Du virker dog til ikke at forstå det store med denne udtalelse
"Vil forslå man igonere PokerStars support ovenover."
Alle udtalelse PokerStars profilen kom med sidste gang der var problemer og denne gang har vist sig ikke at holde stik..
Jeg skriver at vi skal igonere det han skrev ovenover, fordi jeg tror ikke vi som bruger skal fortage os noget..
- Fortsat...
Alle tourneys vil blive aflyst meget snart og til dem af jer der har oplevet dette før, vil I være klar over, at vi bruger den mest fair metode - 'Roll Forward' metoden i sådanne situationer.
Når en turnering fastfryses for en længerevarende periode, er den mest fair metode, at viderefører turnering, som beskrevet på vores hjemmeside på dette link:
www.pokerstars.com/da/poker/tournaments/rules/
I tilfælde af et servernedbrud, vil alle hænder, der er i gang i samme øjeblik, bliver ført tilbage til starten af hånden. Alle spillernes chip stack, vil blive tilbageført som den var i begyndelsen af hånden. I specielle situationer, når en turnering er nødt til at blive annulleret, på grund af et servernedbrud, eller af andre årsager, vil vores spillere blive kompenseret som beskrevet på:
www.pokerstars.com/da/poker/tournaments/rules/cancellations/
Mvh,
Jesper W
PokerStars Kundeservice
Super Jesper W..
En anden gang så skaber det bare forivrende at komme med en udtalelse, som den med vi skal fortage os noget, når det ikke er nødvendigt.
@kris_rem
Eller også må vi håbe, at alle der spiller på pågældende side selv gør en minimums indsats og læser reglementet (jf. denne side)
Hvordan kan det lade sig gøre at nogle kan logge ind på PokerStars pt. og andre ikke kan?
@Kjerstein
Du må forklare en simpel mand, hvordan din post hænger sammen med min?
@ Switz
Det er meget sjældent, at man ikke møder på bagkloge personer i et forum, men det var såmænd blot sådan, at landet lå på tidspunktet ved mit første svar. Hvis I kontaktede PokerStars Support på [email protected] ville i såmænd modtage samme svar.
Situationen har så ændret sig nu, hvilket var derfor jeg valgte at oplyse jer om sagens kerne igen omkring 'Roll Forward'...
For flere spørgsmål er I velkommen til at kontakte [email protected].
Mvh,
Jesper W
PokerStars Kundeservice
Ser ud til det samlede antal spillere på stars nu stiger igen, efter at være faldet fra 90.000 til 57.000 i de sidste 45 min ca.
Så måske er de på vej op igen...?
Nu er stars oppe igen her!
Lol efter 19 min venten kom nu denne besked i chatten:
Administrator: The tournament has been manually paused
mit bord er blevet manually paused men kan frit bevæge mig rundt i menuen.
jep nu kan man logge ind igen, mon tours så bare kører videre snart, når de er manuel paused?
Og nu denne:
Administrator: Tournament have been paused for technical reasons.
Nu kom denne besked i chatten:
Administrator: Spillere har genetableret forbindelsen, normalt spil forsætter [2012/02/21-11:21:29 ET]
Administrator: Due to a site problem, all MTTs which were running will be cancelled shortly, using the Roll Forward formula in our Tournament Cancellation policy.
We apologize for the inconvenience.
Fatter hat af det der Roll Forward? Hvordan dælen kan en som har 25.000 i chips får 740 dollars, og jeg som har 48.000 dollars får sølle 210 dollars...
gælder Roll Forward fra da problemerne opstod, eller gælder de fra nu?
Qured det rulles tilbage til serveren crashede. Så alt det du har siddet og snuppet bagefter tæller ikke. Det er fint beskrevet i PokerStars regler.
Så den sidste time vi sad og spillede hvor et par stykker på bordet sad ude, er bare lort for os.. Ja jeg ved godt det er mest fair for dem som blev disconnected, men alligevel..
@ fuddelbuf
Sejt, tror også det var en underskudsforretning nu hvor jeg sad ude på de fleste borde
Pokerstars.
Jeg har fået mail om refundering af xx svarende til stack 7000. men da problemet startede havde jeg 9600-10000.
Er det muligt jeg kan få refunderet de sidste ?
Ja selvfølgelig tæller det ikke Qured. Hvis du tænker lidt over hvordan du ville tude hvis situationen var omvendt, så kan du nok godt se hvorfor stars gør det sådan.
Til alle,
Hvis nogen af jer har en Twitter konto, kan jeg anbefale at I følger PokerStars. Der vil I kunne se løbende opdateringer, som specielt idag havde været godt med løbende opdateringer omkring vores 'Site Problemer'.
For yderligere spørgsmål bedes I venligst sende dem til [email protected].
Mvh,
Jesper W
PokerStars Kundeservice
har også fået buyin tilbage, aner ikke om det passer med de forskellige tours? :S
Fik 348.58 dollars ca. for min placering som nummer 5 i den 2x turbo 15k gtd. Kan jeg anse det som at være fair nok?
fuddebuf skrev:
Ja selvfølgelig tæller det ikke Qured. Hvis du tænker lidt over hvordan du ville tude hvis situationen var omvendt, så kan du nok godt se hvorfor stars gør det sådan.
Jeg forstår det skam godt - men derfor er det squ stadig surt når vi har siddet 7 på bordet der har spillet videre. Jeg betvivler det skam ikke, er bare lidt frustreret over man ligger 9/250 med en kæmpe stack på et fedt fedt bord når man normal er en kæmpe donk, der kun spiller for hyggens skyld.
Jeg har fået BIs tilbage for 3/6 tours ifølge mails fra PokerStars. Jeg har ikke fået rebuys tilbage (rebuys som blev lavet automatisk fra start) og der er ikke kommet nogen dolls ind på min konto.
Jeg tror en kende tålmodighed vil klæde de fleste...
Der sidder vel ca. 100.000 implicerede spillere. Giv dem nu lidt tid til at komme omkring det hele.
Er folk begyndt at få deres penge tilbage?? jeg har selv kun fået fra 2 af de turneringer jeg spillede. Muligvis er jeg blevet blindet ud af de andre, men var stadig med i en del inden problemerne startede.
Derudover passer min chipstack ikke fra nogen af de 2 turneringer