Hello boys, og evt. girls herinde.
Der kører en lignende tråd i hovedforummet, men ikke sikkert alle kigger der forbi.
Derfor kunne det være spændende og hører et kort resume af hvad staking delen har opnået og oplevet i 2010, og hvad er deres mål for 2011 (Vedrørende poker).
+/- på bundlinjen
Hvad er det bedste resultat i år
Hvad har det været det værste i år.
Det kunne være nogle af emnerne man kunne skrive om, så kom frisk drenge. Lad mig hører om det står varmt eller koldt til med mine medmennesker herinde.
Godt Nytår er der lige at runde af med ♥
Status for 2010 -> Mål for 2011
Vil da lige ligge et lille indlæg her..
Har generalt ikke spillet så meget online poker som førhen, dels pga. manglende tid/lyst, og dels fordi livepokeren har trukket mere..
Jeg har desværre ikke styr på om der er overskud eller ej, men tror desværre jeg har minus mht poker 2010.. Dog kan der prales af et mindre overskud på sportsbetting ca. 8k.
Bedste resultalt i år har helt sikkert været min 2. plads i Full Tilt's 42k 26$ turnering som jeg spillede for vores egen sattelit chef Pokermann3333 :)Gevinst på ca 5800$.
Det værste i år har været dalende interresse inde i staking forum, flere og flere kendte profiler herinde er forduftet, og jeg synes ikke der køre de samme stakees som der gjorde for 1-2 år tilbage. Det skulle vi gerne have tilbage i det kommende år, forhåbentlig.
Ellers fortsætter jeg med at være aktiv i PN staking afdelingen i 2011, og vil dukke op med nogle gode stake muligheder i ny og næ.
Over and out fra B22
GODT NYTÅR!!
Finde en heste der kan lave 3-400 om måneden hvor rullen vil være til det
2010: Et ok plus på staking selvom det dog er småpenge stadig. Har ikke spillet meget selv til det kan bruges.
2011: Regner med at blive mere aktiv i staking igen og regner med at lave et overskud på det igen.
2010 : tilfreds
2011 : skal helst være mere tilfreds
Ja det var den korte version skrevet i lettere overrislet tilstand
Mine mål for 2011 er helt sikkert at komme op og kunne slå 11$ niveauet i sng's. Er jo igang med et projekt for Gumple og selvom der er et stykke vej derop endnu håber jeg....
Derudover vil jeg gerne når året er omme kunne præstere et plus roi i tours. Til at nå dette vil jeg nok undlade at multitable alt for vildt. Samtidig vil jeg søge at blive bedre til med omhu at vælge mine tours samt have endnu mere fokus på at spille dem når lysten og tålmodigheden er tilstede.
2010 har helt sikkert været et godt pokerår. Jeg kan nok ikke prale af et kæmpe overskud, men har da hevet en sjat ud et par gange. Spilmæssigt synes jeg sgu jeg har fået flyttet mig, og ja imo er det sgu det vigtigste. Har haft nogle gode deals med DrNoe, lært af mit samarbejde med Gumple og ja fået gode/brugbare råd af forskellige pn'ere.