Game #5968584354: Hold'em NL ($2/$5) - 2007/10/20 - 13:20:49 (UK)
Table "Bitlis" Seat 6 is the button.
Seat 1: Pink09 ($500 in chips)
Seat 2: Trogger2 ($962.90 in chips)
Seat 3: Garfy ($431 in chips)
Seat 4: Zoomby ($500 in chips)
Seat 5: Fukkjdsd ($1195.45 in chips)
Seat 6: Hero ($691.50 in chips)
Pink09: posts small blind $2
Trogger2: posts big blind $5
----- HOLE CARDS -----
dealt to Hero K♦ Q♥
Garfy: folds
Zoomby: folds
Fukkjdsd: folds
Hero: raises to $20
Pink09: calls $18
Trogger2: calls $15
----- FLOP ----- K♣ 2♣ 7♠
Pink09: checks
Trogger2: checks
Hero: bets $45
Pink09: raises to $120
Trogger2: folds
hero: calls $75 <------- ????? (3 better sjælent i dette spot, men er der nogen som drysser?)
----- TURN ----- K♣ 2♣ 7♠6♠
Pink09: bets $140
Hva NU?
Jeg har spillet Lag i denne session, bordet er ret blødt (nits) som lader mig slippe afsted med det. Det er dog første gang der bliver spillet ordenligt tilbage på mig i denne session.
Villan har ikke rørt på sig i denne session, men der er 2 ting som gør denne hånd svær.
1) Jeg har spillet så Lag'ish
2) villan har spillet tight, men så ham overspillet nogen hænder hele sygt sidste dag - det var ret spew.
mange tak
EDIT: farvekoder
Std. nedern spot. nl 500
Jeg caller også blot flop og ser turn action an. Ofte afsløres deres hånd på størrelsen af deres turnbets på denne slags drawy boards
Han better under halv pot på river og det plejer at være en god indikation af at han er på en draw eller ren bluff. Dette gælder dog kun med mindre du helt sikkert ved han har strømlinede bettingpatterns i denne situation... Ville han eksempelvis bette et set så lavt på riveren og give dig fornuftige implied odds til at drawe?
Jeg går derfor AI på turn med en god følelse :-)
/Anders
@ polakkken
går ud fra du mener Turn ?
Jeg har ikke spillet nok med ham til at kunne udtale sig om han betting- størelser og mønstre
Hov ja, jeg mente turn!
Hvis ikke har nogen historik, går jeg AI på turn, da det kun er et floppet set du taber til (man må formode at han reraiser AK preflop).
lorten
Dette her er jo 100% afhængigt af read, stats og dynamik. Afgørende er om han normalt spiller sine draws aggressivt. Hvis han gør, skubber du selvfølgelig all in, hvis ikke, er det et nemt fold.
Hvis du ikke har mere konkrete reads end det du giver udtryk for ovenfor, bør du IMO folde.
I øvrigt skubber jeg næsten aldrig flop. Du kan lige så godt se turn an da du får mere value når turn blanker.
PS: Har du nogle gode reads på zoomby?
"Dette her er jo 100% afhængigt af read, stats og dynamik. Afgørende er om han normalt spiller sine draws aggressivt. Hvis han gør, skubber du selvfølgelig all in, hvis ikke, er det et nemt fold."
Dette ved jeg somsagt intet om.
Zoomby spiller std. semilagish... Ikke så meget at sige til det. Synes dog han caller 4-bets lidtfor light i pos.
Andre som har noget?
synes polakken er ret spot on.
hans turnbet skriger af svaghed, eller et evt flushdraw, som jeg mest af alt sætter ham på.
AK 3better han vel preflop?
Kunne han også calle preflop med KJ / KTs ?
"AK 3better han vel preflop?
Kunne han også calle preflop med KJ / KTs ?"
Det tror jeg du har helt ret i