Pacific, 600, 6m.
Villain er ukendt og sidder med 1300, jeg dækker. Jeg kender ham ikke. Har han fulgt med, har jeg været ret tight.
Han har postet 6+3 dead fra CO, så jeg hæver lidt frisk til 30 med K♥7♥ fra UTG+1. Han betaler som den eneste.
Flop (66) 9♥8♠2♥
Jeg siger 50, han betaler.
Turn (166) 7♦
Jeg siger 125, han betaler.
River (416) 4♣
Hero ?
Steal gone wrong, 200BBs
C/F
Enig med Kalashnikov.
Du skulle nok have checket på turn, istedet for at trykke på aftrækkeren to gange i træk. Du rammer din 7''er - men den har ingen synderlig værdi. Ingen normal spiller ville have called dit flop-bet udelukkende med X2 eller flushdraw. Han har ramt 9''eren eller 8''eren (A9, A8?). Kunne også være et overpair - men de fleste havde nok reraiset med AA-JJ før floppet.
I øvrigt bygger du en temmelig stor pot op, som du ikke er favorit til at vinde.
er helt uenig... anden bullet skal da helt klart fyrres af. Blot at call det der board viser ofte svaghed. Man caller ikke bare på det board med overpair eller toppair. Da 7''eren kommer er der endnu flere outs og en kæmpe fold-equity pga. hans weak flop spil, skulle han call har vi stadig et kæmpe draw. River er svær, siden han blot caller på turn også viser han imo svaghed - der er enormt mange kort han overhovedet ikke vil se på river.
C/F er klart den åbenlyse mulighed hvis du ikke mener han kan smide en semi-weak hånd eller hvis du mener han spiller en super hånd passivt hele vejen igennem.
Jeg kunne sagtens finde på at smide ¢-2/3 pot ud på river og jeg tror han folder ofte.
2/3 af gangene tror jeg at jeg C/F og ellers kaster jeg et bet ud omkring 2/3 pot på river. Det vil være meget basseret på mit read på spiller og hvordan gamet ellers kører.
Men jeg synes at flop og turn er helt korrekt spillet.
@becks
Hvilke hænder vil calle preflop til raise fra UTG+1 samt på flop og turn - og så folde til ¢-2/3 pot på river?