Stig Rossen 10/20 reg snart?

#1| 0

Se her kom der en nyhed jeg ikke havde hørt før, eller set komme.

jvf. ekstrabladet.dk/poker/article1301317.ece
så har Stig Rossen været oppe og skyde 10/20 et stykke tid.
og han udtaler at han har en god rulle!
hvem skulle have vidst at Stig var en chef!

flame away for at det er en ligegyldig nyhed og jeg ikke lægger op til en debat, men jeg lytter nu til Stig Rossen på fuld tryk. hans musik lyder mere og mere som en analyseret HH.

et hurtigt link til hans analyse sektion er her!
shop.stigrossen.dk/

Det skal lige siges at jeg ikke er affiliate!

18-02-2010 09:08 #2| 0

"- Jeg har spillet rigtig meget netpoker. Mest turneringer, men også cashgames ind imellem, fortæller Stig Rossen."

Hvis han er citeret rigtigt der, lyder det ikke som om han er så rutineret i cashgames. 10/20 online er sku efterhånden ret tough de fleste steder. Så det kræver for de fleste spillere at man logger en del hænder inden man kan slå 10/20 på fast basis.

18-02-2010 09:21 #3| 0

Jeg så samme quote på Pokernyhederne i går, og jeg var helt lost. Det lyder absurd men altså, han har spillet nogenlunde fornuftigt til EPT'en så poker kan han da ihvertfald spille.

18-02-2010 11:15 #4| 0

Jeg sad på bord med Stig Rossen hele dagen igår næsten, og uden at fornærme nogen - kan vi vidst roligt sige at han ikke slår 10-20NL online. Han er super varm her til EPT'en, og spiller da også rigtig fornuftigt. :)

18-02-2010 11:18 #5| 0

Han udtalte sig også til pokernyhederne, hvor han sagde han havde vundet et par af de store søndagstours.... Hmm

18-02-2010 11:23 #6| 0
- Jeg taber til slut en kæmpe pot, hvor jeg flopper top to par, og min modstander har ramt tre ens. Hvis jeg havde vundet den, ville jeg have endt i 135.000 og havde været dansk chipleader, siger han.

Den hånd var så absurd ringe spillet :|
18-02-2010 11:44 #7| 0

Jeg hæfter mig mest ved, at den Stig Rossen, der bliver interviewet på pokerTV af de danske pokermedier, er en helt anden person end kunstneren Stig Rossen.

Kunstneren Stig Rossen har altid været lidt for selvfed til min smag, mens pokerspilleren Stig Rossen har en meget ydmyg tilgang til sagen.

Lad nu være med at begå karaktermord på pokerspilleren Stig Rossen ved at komme med citater ud af en sammenhæng.

Pokerspilleren Stig Rossen har en cool og ydmyg tilgang til sin deltagelse i EPT'en, - og det skal han have ros for. Han lægger ikke skjul på, at han deltager i EPT'en for oplevelsens skyld, samt at dealeren har været gavmild over for ham. Jeg håber, at han får mere skrub i løbet af turneringen og ender på FT, for pokeren i Danmark har brug for nogle gode historier i medielandskabet, og dem kan Stig Rossen være med til at give.

Om han spiller som en brækket arm er totalt ligegyldigt i denne sammenhæng.

Edit: Stavebøf

18-02-2010 16:26 #8| 0

@nothing

Det er da OK at betale et 3-bet til 10k preflop med KJo???

:-)

18-02-2010 16:40 #9| 0

Hollst +1 Well said

18-02-2010 16:49 #10| 0

Jeg har aldrig brudt mig om ham, men han virker da som en fin fyr i de interview jeg har set fra EPT.

18-02-2010 16:56 #11| 0

Helt sikkert positivt med et kendt ansigt ved filten.. Både for anderkendelsen af spillet, med så sandelig også for value for andre :)

18-02-2010 17:13 #12| 0

Sad også ved bord med ham på første dagen..nægter tro på han er vindende på 10-20 ..for han lavede godt nok noget fisket spil synes jeg. I mine øjne sad folk bare ventede på setup imod ham, men var så lidt svært da han ramte sick hvergang, og fik aa kk osv en del gange... Men ja gir da ret i det er fint for pokeren sådan en makker kommer frem i medielyset...

18-02-2010 17:16 #13| 0

FUCK stig rossen, han snød Frank Hvam i klovn! :)

18-02-2010 17:24 #14| 0

Ikke fedt hvis han skulle komme på finalebord med tanke på at vi allesammen nok gerne vil have at poker i fremtiden bliver et spil, som ikke er hasard, for manden er jo helt væk....( I forhold til ept-niveauet)

18-02-2010 17:40 #15| 0

Jeg er ikke så overrasket over at han spiller poker, som jeg var overrasket da jeg i løbet af 90erne fandt ud af at han sang opera.
Syntes nemlig han var vild street i '88

www.youtube.com/watch?v=9Plsd0chHNo

18-02-2010 19:31 #16| 0

Han nævner jo også at han spiller cash når han laver en god skilling på tours, og der er vel intet mere normalt end at tourspillere sprøjter sine sejre på cashbordende.

Damn han virker sympatisk.

18-02-2010 21:14 #17| 0
OP

mit indlæg skal ikke ses som disrespect overfor Stig Rossen, jeg studsede bare en smule over det

18-02-2010 21:37 #18| 0

Holst +1

Manden har aldrig interesseret mig, måske fordi jeg ikke er så kulturelt anlagt.
Men den person jeg har set til EPT'en er da yderst tiltalende. Han er ingen novice indenfor poker, det er da tydeligt.

Hr. Rossen er fra i går blevet min EPT helt fordi:

-han har en fin tilgang til EPT
-er ærlig omkring måden han har akkumuleret chips
-vil give pokeren et KÆMPE boost hvis har går rigtigt dybt. Perfekt timing at gå dybt, nu hvor Danske Spil åbner for for pokeren om føje tid. Derudover kan han give klub-pokeren er fantastisk start.
-jeg ser hellere ham vinde end mange af de andre spradebasser:)

GO ROSSEN, GO!!!!!!!!!!!!

18-02-2010 21:44 #19| 0

IMO .. har Grandmaster skrevet om Stig Rossen her =
blog.politiken.dk/sunespoker/2010/02/10/en-fiskehistorie/

Stig har et andet "talent" end poker .. og er et smukt eksemple på hvorfor der er døde penge i poker.

Håber at Peter Assenfeldt læser om Stig's skrub og får blod på poker-tanden ;)

----------------

miketysonpoker.blogspot.com/

18-02-2010 21:58 #20| 0

Holstt er spot on!

Skrub til Hvalrossen herfra!

18-02-2010 22:24 #21| 0

Så er Rossen oppe på 400k efter at have nakket Deagledan med AK mod AA, hvor de kommer ind på flop og Rossen har FD som klonker.

18-02-2010 22:49 #22| 0

"Så er Rossen oppe på 400k efter at have nakket Deagledan med AK mod AA, hvor de kommer ind på flop og Rossen har FD som klonker"

ADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Jeg har 100% sympati for Dan :(

18-02-2010 22:52 #23| 0

@Miketyson

Hvad er det dog for en ubegavet og primitiv sammenligning.

Du lyder ikke til at være Guds gave til IQ-kvotienten.

Get lost, det har du jo vist, du har talent for...

18-02-2010 23:06 #24| 0

Skrub sendt til Rossen.

Virker super sympatisk.

(Lidt overraskende, men det er sikkert min fordom, mod det dersens "højrøvede" opera, atlantis blabla)

18-02-2010 23:55 #25| 0

@ sinysnip

Atlantis er ikke en opera men en musical og desuden var han ikke med i den ;-) Han synger til gengæld godt i Les Miserables og Mulan filmen!

Derudover er jeg mixed med hvor meget skrub jeg skal sende til ham:

ANTISKRUB FORDI:

a) Manden har sunget "Vi danser rock og rul" - hvad mere kan man opnå!? Selv et EPT bracelet vil være at gå to skridt tilbage.
b) Han er stjernerig så pengene betyder ikke noget for ham. Doner dem til Haiti og vær en super star Rossen!
c) Hans julekoncerter gør mig totalt siiiiccckkkkk... OMG!

SKRUB FORDI:

d) Hvis han vinder eller ryger på FT får Familien Danmark sendt poker lige ind i stuerne og vil sidde og klappe i hænderne over det fantastiske spil.

Btw kan han vel ikke donkes for at gå allin på 10 højt flop med 2 oc og nut fd! Det er kun AA og sets han er bagud til da han flipper mod JJ, QQ, KK. Desuden er der ret mange døde penge i potten og selv i worst case scenario har han nut outs. Det er vel std play, hvis man gerne vil komme langt?

19-02-2010 00:13 #26| 0

Han virker som en rigtig fin fyr i de interviews jeg har set..

En del donket plays men fred være med det, så længe han morer sig og giver god PR om pokeren til DK..!

19-02-2010 00:19 #27| 0

Donket?

Hvis man sammenligner ham med top 10/20% af tourspillerne er han sikkert ikke fantastisk, men er sikker på at han kan være vindende turneringsspiller.
Han er helt grøn live. -Hvor mange af heltene var helt i top efter 2 dage i en stor international turnering i deres debut ??

Hans indstilling og tilgang er ydmyg, reskeptfuld og fantastisk for pokereren i DK.
Håber satme han når langt

19-02-2010 00:49 #28| 0

@ tiltfishy

Lol, godt så.

19-02-2010 09:07 #29| 0

@fishy

"Hans indstilling og tilgang er ydmyg, reskeptfuld og fantastisk for pokereren i DK.
Håber satme han når langt"

Kunne ikke være mere enig.

19-02-2010 09:17 #30| 0

Det kan godt være at det ville svineheldigt hvis han lavede et resultet, men eftersom hr. og fru Damark alligevel fatter hat af poker, betyder det ikke så meget.

Det vil stadig være en blåstempling af poker, da han jo er kendt

19-02-2010 09:24 #31| 0

Men hvordan spiller han da? Jeg har kun hørt om 2 hænder indtil videre, og den med AK vs AA synes jeg sgu er fair spillet - især hvis det er ham der skubber.

Virker til at folk antager, at han er elendig og svineheldig bare fordi han er kendt. Kunne da godt være, at han rent faktisk kan spille poker?

19-02-2010 09:30 #32| 0

@ Fishy
Det er da præcis det jeg skriver! Godt for PR og en fin fyr..

Men er ret sikker på han ikke er vindende, uanset hvad han siger. Så en del hænder i går, f.eks åbner han i middel med Q3o, og stacker en spiller af i stor pot der sidder med AQ på q flop. Kalder reraise ude af pos. med KJ pre. og betsize osv er også lidt of. Han har været sick sick varm!

Men sender da også kun skrub og herfra.
Var så tæt på at smide en hund på ham og michal Maze til odds 350!. Det hvade lignet et okay bet pt:)

19-02-2010 10:31 #33| 0

@alle

Han siger jo selv at han burde være døde penge og han bare er der for at nyde og suge til sig og nå til næste dag om muligt. Desuden er buy in jo et greb i lommen for ham.

Eftersom han ikke vil være money scared tror jeg har en bedre chance end mange andre dygtige rookies med en spinkel rulle, ala en internet qualifier.

Enkeltvis er turneringer, også EPTs, så variansbetonede at bare han kan sin pokerabc og er habil internetshark, så burde lidt gode kort og god timing være nok til en placering. Alt kan ske.

Det ser ud til at han IKKE er bange for at smide chipsene til midten, I like.
Håber sindsygt på et finalebord og en dansk vinder, gerne Stig Rossen eller Morten Guldhammer. Han gør sig godt på TV og er forvejen interessant for medierne. Vinder han vil Se og hør og EB pumpe artikler ud i en lind strøm til Hr og fru Danmark. Eftersom medierne nærmest er den femte statsmagt har det uvurderlig betydning i det lange løb i vores fight for yderligere lempelser i livepokerloven.

Som sagt er det liogegyldigt om det er Theo Jørgensen eller Paw Venlov der vinder EPT. I den brede verden er Theo mr Nobody ligesom jeg. AT Theo så er længder bedre som pokerspiller har befolkningen slet ikke information til at vurdere.

Men hvis svigermors drøm, operasanger og folkelig melodondegrandprix deltager siger at poker er godt nok batter det ligesom mere blandt DFs kernevælgere hvis I forstår.

19-02-2010 10:42 #34| 0

Hvor er jeg træt af at læse endnu en masse indlæg om at manden er piv ringe og ikke kan spille og er rent held og lotto ....

Hvor er det typisk at folk skal gennem analysere alt og er dit og dat nu korrekt spillet da gus slog igennem i sin tid med sin spillestil spillede han så mange kort der ville få de fleste analytikere til at kold i hovedet og han har vist gjort det meget godt , godt være i ikke er enige i nogle af de hænder i har set men man vinder heller ikke uden skrub og held og manden sidder altså på 3 dagen mens i sidder hjemme i stuen og sutter røv og skriver ligegyldige indlæg om manden ikke kan spille !

Tag jer nu sammen for helvede og hvis noget respekt !

19-02-2010 10:56 #35| 0

@ jatak

Lol, noget nær alle i tråden skriver at han virker som en sympatiske fyr og hans optræden er en positiv ting for dansk poker. - Men selvfølgelig bliver han analyseret og diskuteret, da det da er super spændende hvordan manden spiller!!
Nærmest alle viser respekt for hans optæden og person, men det er da ikke ens betydende med han spiller godt. Jamie Gold kom igennem et felt med 25 gange så mange spillere og det fakta står vidst for sig selv..

- Det samme ville ske hvis en kendt pokerspiller stillede sig op i xfactor og begyndte at synge, der ville musikere og musikelskere også snakke om "jatak's" dårlig vokal.
EOD

19-02-2010 11:02 #37| 0

udover det er det fandeme svært at spille så lang tid uden at lave mindst et enkelt fuckup, så gælder det om at have ships til at overleve.

19-02-2010 11:02 #36| 0

Jeg synes manden spiller godt ellers havde han ikke siddet der i dag , kan da godt være der er hænder hvor han træffer den forkerte beslutning eller spiller en hånd dårligt men tror jeg vi alle har prøvet og det er altid nemmere at sidde hjemme i stuen og analysere med en kop kaffe end at sidde ved filten til en ept ....

Jeg synes han viser nosser i mange hænder og hverken lader sig skræmme eller er bange for at tage initiativ og stikke hårdt til !

at få ham til at fremstå lidt som en luckbox der ikke kan slå niveauet 10/20 osv er helt sort for mig ..

19-02-2010 11:47 #38| 0

Enig Jatak.

Gad godt se en spiller, der spiller 2 dage i end ept eller lign. uden på noget tidspunkt at spille en dårlig hånd eller være heldig.

19-02-2010 12:13 #39| 0

@jatak

nu hører du jo også fra nogle som sad på bord ved ham på ept.en, det er ikke alt folk bare skriver uden at ha det i noget!!

Jeg er selv enig i hvad Growapairplz skriver: han gør det udemærket!!!! men imo er der ingen tvivl om at han har været en sindsyg heldig luckbox der ikke kan slå niceauet 10/20 eller lignende :-) Han har været mega varm og heldig udover det sædvanlige, hans bettingmønstre er way off og det vil han helt sikkert også blive straffet for.

Syntes også at han er super fin, hyggelig og sympatisk ingen tvivl om det.

@venlov

Du har helt sikkert ret i at det at han ikke er moneyscared har gjort ham godt i starten af turneringen hvor andre er lidt forsigtige, han har formået at rykke rundt på sine chips og det har han gjort rigtigt godt, men som brother også har skrevet, sad folk bare og ventede på et setup mod ham, da man var sikker på at han ville stacke af, men dette skete bare aldrig da alle setupsene var med ham stortset hver gang, og han fik konstant kæmpe vapper...

@mart1n

hånden med ak s. var såmænd fin nok, selvom det var stig der kaldte.

håber for stig at han fortsætter med at være heldig og ryger i pengene, derefter tror jeg at han vil blive kørt over medmindre heldet fortsætter i stor stil. Han har været et friskt pust og uanset hvad tror jeg vi får ham at se spille flere turneringer for allerede nu har ept.en da været en stor succes for ham.

19-02-2010 12:24 #40| 0

ja lad os da alle sætte os til bordene og bette de ringe ting og spille som der står i bøgerne og som analytikerne på pokernet siger så for vi da virkelig skabt hygge .....

Mener tilstadighed ikke han er en luckbox mere end så mange andre og det skal vil til for at nå langt i en Ept , elky har også haft en del hænder som er langt fra bogen men han kan nok hellere ikke slå niveauet .-)

Håber Stig forsætter hans eget spil og ser bort fra de kloge hoveder hjemme i stuen ....

19-02-2010 12:32 #41| 0

@ jatak
Det som om du ikke rigtig forstår, at alle i den her tråd er positive overfor ST videre færd i EPT'en og hans person og fremtræden.
Men wow, det er svært at diskutere med dig, når du tror held er den største del af poker. - Og du uden at have set nogen hænder live, er sikker på han spiller godt..
Lol

19-02-2010 12:45 #42| 0

@ jatak

du behøver ikke være ironisk, jeg syntes stig er super flink, men facts er dog at der er 3 i denne tråd, som har siddet på bord med ham, og der er ingen tvivl om at han har været den sygeste luckbox set fra hans bords side og samtlige spillere ved hans bord har siddet og og grint og enddog snakket højt om hvor sindsyg heldig han er.
Derudover har han helt sikkert gjort det fantastisk godt for hans 1 liveturney ingen tvivl det er en stor bedrift fra hans side, men facts er dog at han har været en kæmpe luckbox udover det sædvanlige, og imo var han den dårligeste spiller ved bordet på dag 1 og han var uden tvivl FISKEN som alle sad og ventede på, men han var bare konstant heldig, dog søgte han det også, og når han endelig kom skidt ind sugede han, jeg så 1 enkelt hånd hvor han var meget uheldig det var det.

Men han spillede stadig meget bedre end jeg havde forventet, og jeg tror faktisk at han kan blive en rigtig rigtig god aggro turneringsspiller med en masse øvelse og coaching.

mvh daniel

19-02-2010 12:46 #43| 0

uden at have set nogle hænder live ???

Tror held er den største del af poker ?

Ja folk er positive fordi det vil fremme pokeren og give omtale osv , men samtidig synes de manden er væk i den måde han better og spiller på !

Det er da helt væk og fedt du kan konkludere jeg ikke har været til Ept .-)

19-02-2010 12:56 #44| 0

Det at hans bettingmønster er way off, gør vel bare at profferne ikke kan læse ham så godt.

19-02-2010 12:57 #45| 0

... Så du var inde og kigge, eller spillede selv med?

19-02-2010 13:04 #46| 0

kan i hvert fald spotte mig selv på et billed fra live bloggen så med mindre jeg har en hemmelig tvilling der drysser rundt og tumler med poker interesse , eller har været for stiv så har jeg set rigeligt med hænder til at have den mening jeg har ....

Holder bare på at selvfølgelig kan han virke fiske agtig når han vælger nogle beslutninger som virker overraskende i forhold til det der står i bøgerne og som de fleste ville have gjort men fakta er at du ikke når der til via rent held og derfor kan jeg ikke forstå folk siger han bare er luckbox .....

Han ryger ned og er short igår og slutter i top det er rent held det hele i har ret..

19-02-2010 13:06 #47| 0

ZZZ

Lets agree to disagree..

Og krydse fingre for ham!

19-02-2010 13:21 #48| 0

@jatak

please stop med ironien, vi har fattet at du på sidelinjen mener du har helt styr på factsene kontra folk der har siddet på bord med ham.

19-02-2010 13:30 #49| 0

Stig Rossen har jo selv indrømmet, at han har været ekstremt heldig med stadig at være med. Diskussionen burde ende der. I øvrigt flot af ham at indrømme det.

19-02-2010 14:33 #50| 0

Som tidligere skrevet, sad jeg på bord med Stig stortset hele dag1, hvilket var super hyggeligt - da han som skrevet er en rigtig sympatisk og afslappet herre - hvilket høster en del respekt herfra.

Det var en blanding af hans donkbet's med f.eks 22 i J94hh bord mod 3 mand, deribland preflop aggressor. Hans insta calls med AQhøj over 2 streets, hvorefter at kalde river min "blockbet". Hans kreativitets niveau måske ikke var helt up to par, i forhold til de fleste andre ved bordet - forstået på den måde, at han flere gange gør sin hånd sindssyg utroværdig, og spiller sine modstandere helt forkert, i forhold til hvordan hans "image" var. F.eks checker en NSV flop, for at skyde turn og river, når blanke falder.

Bla bla, alt i alt - sympatisk og hyggelig fyr, som har en gigantisk heater - men for faen, manden er dansker og utrolig respektabel herre, så giv ham da kadeau for at have nået hvor han er nu, og støt ham!

19-02-2010 14:44 #51| 0

Er der nogen herinde som har et kvalificeret bud på hvor stor en formue Stig Rossen har tjent som kunstner?

19-02-2010 15:12 #52| 0

Tour-poker er et spektakulært iscenesat lotteri. Skills er tæt på illusoriske. EOD

Når det er sagt, er der da mere value i at have Stig Rossen i front en endnu en random, sociofobisk online bums på 21.

19-02-2010 15:51 #53| 0

Kan godt være han har været heldig, men han virker godt nok supersympatisk. GL STIG ROSSEN

19-02-2010 16:08 #54| 0

@Scavenger

Det er derfor vi ser de samme mennesker i toppen igen og igen? :)

19-02-2010 16:22 #55| 0

@Nothing

Jeg kunne vende den om og sige, at det er derfor vi igen og igen ser luckboxere slå sig igennem et felt af såkaldte proffer. Men jeg kan da godt se forskel på Elky og en tosse som Tommy Dender, der så også er pokerens svar på Johnny Albertsen:-)

Hvad angår gengangerne i toppen af Tour-cirkusset, burde de vel også ramme nogle FT eftersom de spiller langt flere tours end gennemsnittet.

Lad nu være med at gøre Tour-poker til mere end det er. Der findes hverken en Federer eller en Karpov i poker. Og det er der satme en god grund til.

19-02-2010 16:25 #56| 0

Elsker folk som Scavenger, der spiller en tour eller to om ugen ved siden af deres cashgame, og konkluderer at det er rent lotto fordi de endnu ikke har vundet én :-)

Om Stig Rossen er dygtig eller ej skal jeg ikke kunne svare på,
og det kan de færreste vel egentlig svare på før manden har spillet en ordentlig bunke tours.

19-02-2010 16:30 #57| 0

"men fakta er at du ikke når der til via rent held og derfor kan jeg ikke forstå folk siger han bare er luckbox"

Så du mener ikk man kan gå dybt (eller vinde for den sags skyld) i en tour selvom man er virkelig dårlig ?

19-02-2010 16:57 #58| 0

@ Ketelsen

"Så du mener ikk man kan gå dybt (eller vinde for den sags skyld) i en tour selvom man er virkelig dårlig ?"

Mener du, at man kan gå dybt i en tour selvom man er virkelig dårlig? Her taler vi om at han er nr. 3 af 79 og dermed bedste dansker?

19-02-2010 17:25 #59| 0

@Ketelsen og Mortenj

Selvfølgelig kan en donk være heldig i én enkelt tour, og i nogle tilfælde også vinde den.
Des færre deltagere, desto større chance for at en donk kan være heldig og vinde en tour.

Vi taler om at der er 79 deltagere tilbage ud af cirka 400, så selvfølgelig har der også sneget sig nogle donks med på nuværende tidspunkt.

Alle folk med lidt viden omkring poker, er dog forhåbentlig kommet ud over at dømme folks egenskaber ud fra én enkelt tour.
Måske er Stig Rossen genial, måske er han en heldig donk.
For overhovedet at kunne udtale sig om det, så vil det som minimum kræve at nogen kender hans handhistory fra EPT'en, og ikke kun lidt hænder de har læst i Ekstra Bladets pokersektion.

Det er da kun folk som har siddet til bord med ham, som har det mindste grundlag for at udtale sig om hans evner

19-02-2010 17:31 #60| 0

"Mener du, at man kan gå dybt i en tour selvom man er virkelig dårlig? Her taler vi om at han er nr. 3 af 79 og dermed bedste dansker?"

Obv

Jeg har ingen anelse om Rossen's skills men om han så vinder EPT'en betyder det altså ikk at han kan slå 5$ tours. Så meget held er der bare i poker og det gik jeg egentlig ud fra at alle på et pokerforum var klar over.

19-02-2010 18:10 #61| 0

Rossen er den nye Chris Moneymaker ;-)

19-02-2010 18:14 #62| 0

@ AB
Lol.. præcis hvad jeg sagde til min ven i går!

19-02-2010 18:24 #63| 0

Har har 800K chips pt, han må da næsten være chipleader.

19-02-2010 18:36 #64| 0

krabbefar:

Romanello er chipleader med over 1M chips.

Stig Rossen ligger dog imponerende flot med. Han er da virkelig på vej til noget flot. Gogo Stig!

19-02-2010 18:40 #65| 0

Det sjove er bare at når Eastgate udtaler han har været sygt heldig og vundet alle coin flips, samt undgået dårlige setup, så kommer der ikke en lang tråd om at han næppe ville kunne slå 10-20 og at poker intet har med held og gøre..

Men når en "no name Pokerspiller" , men "kendt irl person" rammer en heater og undgår dårlige setups og vinder alle coinflip plus et par underdog situationer, så farer "jantelovs pokernet" op..
Jeg har hverken siddet ved bords med Stig, Isser eller nogle af de andre, men undrer mig bare over at alt skal gennemanalyseres til mindste detalje..

19-02-2010 18:49 #66| 0

Så var Stig lige i Go Aften Danmark

19-02-2010 18:59 #67| 0

Rossen nu oppe på 960.000 efter han bluffer en mand ud med konge høj på river... Manden har NOSSER!

19-02-2010 19:02 #68| 0

Mate2004@

Når et nyt kendt navn melder sig på scenen, er det da super spændende at finder ud af hvordan han spiller. Synes overhovedet ikk der er noget jantelov over denne tråd! Alle har sympati med Stig og håber han kommer langt..
Men ud fra de hænder jeg så og det jeg har hørt fra folk der sad til bords med ham, var der rigitg mange donkede plays. Intet jantelov i det!!
Jeg har selv spillet med en del danske "berømtheder" uden jeg havde noget negativt at sige om deres spil..

Og så lige en stor LOL til sammenligningen med Isser!!! - Ergo er mor en sten..

19-02-2010 19:08 #69| 0

Lasse-> Jeg sammenligner ikke Isser med Stig.. Jeg undrer mig bare over at alle dem der har siddet til bords med Isser ikke nævner de samme ting om ham..

Men fuck it.. SKulle aldrig have gået ind i den her debat.. Man bliver alligevel aldrig enige om andet, end at vi kan være uenige.. Fortsat god debat..

19-02-2010 19:16 #70| 0

@ Mate

You said it..
Men lad os begge krydse for Rossen.. :)

19-02-2010 19:37 #71| 0

@ Aurvandil og Ketelsen

Jeg er helt enig i, at grundlaget for at bedømme Stigs spil er minimalt. Både det, at det kun er en enkelt turnering, og at vi kun kender få hænder han har spillet.
Jeg vil dog stadig mene, at man skal have et vidst niveau for at kunne komme så langt, og have den position i turneringen som han har. Måske er han ikke et vidunder til poker, men vil stadig påstå, at han må have vidst niveau. Det kan ikke udelukkende være held, at han har den position han har opnået indtil videre.

19-02-2010 20:22 #72| 0

"Det kan ikke udelukkende være held, at han har den position han har opnået indtil videre."

Jo...
Siger ikke at det er udelukkende held for kender absolut intet til hans spil, men verdens dårligste pokerspiller kan præstere det samme med en god gang skrub.

19-02-2010 20:38 #73| 0

lol nå så lige et interview med rossen hvor han fortæller at han satte modstanderen på en mindre flush, og regnet med han ville folde den til 130k mere ind i en pot der må have været tæt på 400k... Så glem hvad jeg sagde tidligere..

19-02-2010 21:02 #74| 0

Jeg synes det er stort at han kommer så langt. Og de hænder han spiller, tjaa der er vel bordets dynamik og hans egne reads at tage med i betragtning. Kan være han kan kaldes en donk i sine reads, men forstod vist at det er hans første store liveturnering. Derudover er jeg enig med dem der skriver at han ikke er moneyscared, hvilket sikkert i hans situation giver større value når man, trods alt, har ramt så godt som han har (har kun fulgt liveblogs).

Ved ikke om det "blåstempler" poker i DK, men det får vel mindst et signal ud om at det ikke bare er skumle typer i baglokaler.

Det med om han slår et givet cash-game level, synes jeg er en underlig sammenblanding af ting.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar