He PN.
Jeg laver denne tråd med henblik på at få noget input på denne sag som jeg er kommet ud for.
Sagen er den at min kæreste og jeg den 1. februar 2018 flyttede i en ny lejlighed. Jeg bestilte en internetforbindelse fra Stofa og denne blev også leveret fra dagen vi flyttede ind.
Her i sidste måned sidder jeg så og gennemgår nogle ting på vores budgetkonto i banken. Jeg opdager ved et tilfælde at der ikke bliver trukket noget fra Stofa. Jeg har troet at internettet er blevet betalt automatisk over betalingsservice.Dette er dog ikke tilfældet, jeg kan slet ikke finde noget på mine konti der indikerer at jeg betaler noget til Stofa.
Jeg forsøger herefter at logge ind på Stofas selvbetjening – dette kan jeg heller ikke. Jeg vælger derfor at ringe til Stofa og finde ud af hver der forgår. Her taler supportmedarbejderen så med bogholderiet.
De fortæller at der er sket en fejl så jeg har aldrig modtager en regning – han fortæller mig at der nu er rettet op på det og at der kommer en regning snarest.Her den anden dag modtager jeg så en regning på 3900 kroner på hele perioden jeg har boet i den nye lejlighed.
Jeg har jo modtaget produktet – men har så ved en tilfældighed opdaget at jeg ikke har betalt for det produkt på grund af at Stofa aldrig har sendt mig en regning.
Ville I bare betale de 3900 kroner uden brok eller hvad er holdningen?Mvh